نورافکن: خیلی خوشحالم که دوباره با کی روش کار می‌کنم

مدافع ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: آروز هر بازیکنی حضور در تیم ملی فوتبال است.
کدخبر (89141) | 16 آبان 1401 | ساعت 08:12
0 85
نورافکن: خیلی خوشحالم که دوباره با کی روش کار می‌کنم
مدافع ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: آروز هر بازیکنی حضور در تیم ملی فوتبال است.

به گزارش سرخ نیوز، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:‌ اردوی خیلی سختی را از لحاظ تمرینی پشت سر گذاشتیم. پنج‌شنبه هم یک بازی دوستانه با نیکاراگوئه داریم امیدوارم بتوانیم برنده باشیم و نکات تاکتیکی که سرمربی گفته را انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه در پستی بازی می‌کند که رقیبان  جدی دارد و چقدر امیدوار است که حقش را در تیم ملی بگیرد،‌گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است که بتواند برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم.

باید دید آیا نورافکن در لیست نهایی تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر.

نورافکن در مورد کار کردن با کارلوس کی‌روش و اینکه قبلا گفته بود سرمربی تیم ملی تنها دو الی سه ساعت در شبانه‌روز می‌خوابد؛ اظهار داشت: در مصاحبه قبلی‌ام هم گفتم آن انرژی که برای کارش می‌گذارد و شخصیت و کاریزمایی که دارد همه ما بازیکنان وقتی می‌بینیم از او انرژی می‌گیریم. خیلی خوشحالم که دوباره با او کار می‌کنم.

امید نورافکن

نورافکن در مورد اینکه چقدر به از صعود گروه b جام جهانی امیدوار است گفت:‌کارمان خیلی سخت است تیم‌های خوبی در گروه‌مان حضور دارند تمام بازیکنانی که در این سه تیم هستند در سطح اول بازی می‌کنند و این کارمان را سخت می‌کند، کار نشدنی نیست اما باید واقعیت‌ها را قبول کنیم که کارمان خیلی سخت است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...