رویایی که با پرسپولیس محقق نشد، با پورتو شکل می گیرد؟

تقابل طارمی با ستاره هایی نظیر ادین ژکو، روملو لوکاکو و مارسلو برزویچ در بازی پورتو و اینترمیلان قطعا جذاب و تماشایی خواهد بود.
کدخبر (89292) | 16 آبان 1401 | ساعت 13:52
0 61
رویایی که با پرسپولیس محقق نشد، با پورتو شکل می گیرد؟
تقابل طارمی با ستاره هایی نظیر ادین ژکو، روملو لوکاکو و مارسلو برزویچ در بازی پورتو و اینترمیلان قطعا جذاب و تماشایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق قرعه تیم پورتو به مصاف اینترمیلان خواهد رفت. بی شک امید تیم پرتغالی در این حساس به درخشش دوباره ستاره ایرانی اش خواهد بود. تقابل طارمی با ستاره هایی نظیر ادین ژکو، روملو لوکاکو و مارسلو برزویچ قطعا جذاب و تماشایی خواهد بود. این مهاجم ایرانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل و ۲ پاس گل را برای پورتو به جای گذاشته و بیشترین نقش را در صعود آبی و سفیدها به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات داشته است. این مهاجم ایرانی در جریان برتری سه بر صفر مقابل بایر لورکوزن توانست دو بار از روی نقطه پنالتی برای پورتو گلزنی بزند و در برابر کلوب بروژ بلژیک نیز دبل کند. اوج شاهکار طارمی در هفته پایانی مسابقات بود که با گلزنی برابر اتلتیکو مادرید باعث صدرنشینی و صعود تیمش از مرحله گروهی به یک هشتم مسابقات شد. طارمی در مسابقات این فصل لیگ برتر پرتغال نیز، عملکرد فوق العاده ای داشته و تا به اینجا ۶ گل زده و ۴ پاس گل داده است. این ستاره ایرانی در فصول گذشته، گل های مهمی را برای پورتو در لیگ برتر پرتغال، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به ثمر رسانده که از جمله آن ها می توان به چلسی، لیورپول، یوونتوس، آث میلان و منچستر سیتی اشاره داشت. طارمی پورتو باید دید اینترمیلان هم به جمع قربانیان مطرح طارمی اضافه می شود؟ طارمی که با زدن ۵ گل، یکی از گزینه های اصلی آقای گلی در لیگ قهرمانان اروپاست در صورتی که بتواند روند گلزنی هایش را در یک هشتم نیز ادامه دهد گام محکمی برای کسب این عنوان خواهد برداشت. او در راه کسب این مهم، کیلیان امباپه و محمد صلاح ۷ گله را در مقابل خود می بیند. ناگفته نماند طارمی در زمانی که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت یکبار با زدن ۷ گل تا آستانه کسب آقای گلی در لیگ قهرمانان قرار گرفت، اما در حساس ترین مقطع مسابقات که دیدار نیمه نهایی باشد با شوک محرومیت ۴ ماهه از سوی فیفا مواجه شد و از همراهی سرخپوشان مقابل رقیب عربستان باز ماند تا این عنوان به عمر خربین مهاجم ۱۰ گله الهلال برسد. بسیاری بر این باور بودند که اگر این اتفاق رخ نمی داد طارمی می توانست در آن سال جایزه مرد سال آسیا را تصاحب کند. حال این مهاجم ملی پوش شانس این را دارد که در قاره ای دیگر آرزوی خود را جستجو کند و با توجه به توانایی هایی که از وی سراغ می رود کسب کفش طلای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دور از دسترس نخواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...