ساعت و زمان بازی آرژانتین و لهستان

دیدار آرژانتین و لهستان یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه C جام جهانی است.
کدخبر (88372) | 16 آبان 1401 | ساعت 19:13
0 88
ساعت و زمان بازی آرژانتین و لهستان
دیدار آرژانتین و لهستان یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه C جام جهانی است.

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی آرژانتین و لهستان همچون سایر مسابقات جام جهانی 2022 پس از انجام قرعه‌کشی مشخص شد. با توجه به حضور دو فوق‌ستاره فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در ترکیب تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان و حساسیت خاص این بازی برای تعیین صدرنشین احتمالی این گروه، ساعت و زمان بازی این دو تیم مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال خواهد بود. تیم ملی آرژانتین

زمان بازی آرژانتین و لهستان

بازی آرژانتین و لهستان، آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی محسوب می‌شود. هر دو تیم ملی آرژانتین و لهستان، شانس‌های اصلی صعود از گروه C مسابقات جام جهانی 2022 محسوب می‌شوند و به احتمال فراوان، این دیدار نقش تعیین‌کننده‌ای برای مشخص شدن صدرنشین این گروه خواهد داشت.

زمان پخش بازی آرژانتین لهستان

جام جهانی 2022 قطر نیز همانند دوره‌های گذشته این مسابقات، توسط دو شبکه سوم و ورزش از طریق صداوسیما پوشش داده می‌شود. با توجه به همزمان بودن این دیدار با بازی مکزیک و عربستان و بنابر سیاست‌های سیما مبنی بر پخش دیدارهای مهم‌تر از شبکه سوم، به احتمال زیاد مسابقه آرژانتین لهستان در جام جهانی 2022 از شبکه سه پخش خواهد شد.

تاریخ بازی آرژانتین و لهستان

بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدار تیم ملی آرژانتین برابر لهستان در تاریخ ۹ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. در گروه C بازی‌های جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم آرژانتین، لهستان، عربستان و مکزیک به رقابت‌ خواهند پرداخت که سه تیم ملی لهستان، آرژانتین، و مکزیک در آن شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. تیم ملی لهستان

ورزشگاه لهستان و آرژانتین

ورزشگاه 974 یا راس ابوعبود به عنوان میزبان بازی لهستان و آرژانتین در جام جهانی 2022 درنظر گرفته شده است. نکته جالب این ورزشگاه، این است که صرفا برای مسابقات جام جهانی قطر ساخته شده و پس از پایان این تورنومنت، برچیده خواهد شد. دیدار آرژانتین و لهستان، پنجمین دیدار برگزار شده در ورزشگاه 974 خواهد بود.

تیم داوری دیدار آرژانتین لهستان

تیم داوری بازی آرژانتین و لهستان در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...