ساعت و زمان بازی آلمان و ژاپن

آلمان و ژاپن، دیدار آغازین گروه E جام جهانی 2022 قطر را برگزار خواهند کرد.
کدخبر (88424) | 15 آبان 1401 | ساعت 21:08
0 165
ساعت و زمان بازی آلمان و ژاپن
آلمان و ژاپن، دیدار آغازین گروه E جام جهانی 2022 قطر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی آلمان و ژاپن همانند دیگر بازی های جام جهانی 2022 پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مسابقات مشخص شد. با توجه به این که تیم ملی فوتبال آلمان در ایران نیز همانند سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و علاوه بر آن از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، ساعت و زمان بازی‌های تیم های گروه مرگ جام جهانی برای بسیاری از دوست‌داران فوتبال مهم خواهد بود. تیم ملی آلمان

زمان بازی آلمان و ژاپن

بازی آلمان ژاپن، به نوعی بازی افتتاحیه گروه E مسابقات جام جهانی 2022 و یازدهمین و دیدار کل این رقابت‌ها است. تیم ملی فوتبال آلمان که از مدعیان اصلی قهرمانی این جام محسوب می‌شود، قطعا به دنبال آغاز این تورنومنت با پیروزی خواهد بود. ژاپن هم که در دور قبلی جام جهانی در حد یک شگفتی‌ساز ظاهر شد و تنها چند دقیقه تا صعود به مرحله یک چهارم نهایی فاصله داشت، قطعا در این بازی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

زمان پخش بازی آلمان ژاپن

جام جهانی 2022 قطر نیز مانند اکثر تورنومنت‌های فوتبالی، تحت پوشش رسانه‌ای صداوسیما قرار خواهد گرفت و دو شبکه سوم و ورزش سیما، برنامه‌های ویژه‌ای برای پخش دیدارهای جام‌ جهانی تدارک دیده‌اند. با توجه به رویه صداوسیما در خصوص پخش دیدار تیم‌های پرطرفدارتر از شبکه سوم، به نظر می‌رسد که دیدار آلمان ژاپن نیز از این شبکه پخش خواهد شد. تیم ملی ژاپن

تاریخ بازی آلمان و ژاپن

بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فیفا، دیدار تیم ملی آلمان برابر تیم ملی ژاپن در تاریخ ۲ آذر، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. در گروه E رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر که به گروه مرگ این مسابقات مشهور شده، چهار تیم اسپانیا، آلمان، کاستاریکا و ژاپن به رقابت‌ خواهند پرداخت که دو تیم اسپانیا و آلمان، شانس‌های اصلی صعود از این گروه به مرحله حذفی به حساب می‌آیند.

ورزشگاه آلمان و ژاپن

برای مسابقه ژاپن و آلمان در جام جهانی 2022، ورزشگاه خلیفه وظیفه میزبانی را عهده‌دار خواهد بود. این ورزشگاه علاوه بر دیدار آلمان و ژاپن، میزبان دیدار دیگر تیم ملی ژاپن برابر اسپانیا نیز خواهد بود.

تیم داوری دیدار آلمان ژاپن

تیم داوری بازی آلمان و اسپانیا جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...