ساعت و زمان بازی اسپانیا و آلمان

اسپانیا و آلمان یکی از حساس‌ترین دیدارهای جام جهانی 2022 را برگزار خواهند کرد که قطعا جذابیت بالایی خواهد داشت.
کدخبر (88371) | 15 آبان 1401 | ساعت 21:07
0 121
ساعت و زمان بازی اسپانیا و آلمان
اسپانیا و آلمان یکی از حساس‌ترین دیدارهای جام جهانی 2022 را برگزار خواهند کرد که قطعا جذابیت بالایی خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی اسپانیا و آلمان همچون سایر دیدارهای جام جهانی 2022 پس از انجام قرعه‌کشی این مسابقات مشخص شد. با توجه به این که تیم ملی اسپانیا و تیم ملی آلمان در ایران نیز همانند سایر نقاط جهان طرفداران بسیاری دارند، ساعت و زمان بازی این دو تیم مورد پرسش بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال قرار خواهد گرفت.  

زمان بازی اسپانیا و آلمان

بازی اسپانیا آلمان، چهارمین بازی گروه E مسابقات جام جهانی 2022 و بیست و هشتمین دیدار کل این رقابت‌ها محسوب می‌شود. دیدار اسپانیا و آلمان در گروه علاوه بر جذابیت‌های خاص خود برای هواداران این دو تیم و تمام دوست‌داران فوتبال، برای هر دو تیم حیاتی محسوب می‌شود، چرا که تا حد زیادی تعیین کننده صدرنشین گروه مرگ جام جهانی 2022 خواهد بود و تیم صدرنشین، مسیر به نسبت آسان‌تری در مراحل حذفی خواهد داشت.

زمان پخش بازی اسپانیا آلمان

همانند اکثر تورنومنت‌های فوتبالی معتبر جهان، صداوسیمای ایران در دو شبکه سوم و ورزش به پوشش مفصل این رقابت‌ها خواهد پرداخت. با توجه به اهمیت ویژه دیدار اسپانیا آلمان در جام جهانی 2022 قطر و این سنت که مسابقات حساس‌تر تحت پوشش شبکه سوم سیما قرار می‌گیرد،‌ اینطور به‌نظر می‌رسد که این دیدار نیز از طریق همین شبکه پخش خواهد شد. اسپانیا و آلمان

تاریخ بازی اسپانیا و آلمان

بنابر اعلام فیفا، دیدار تیم ملی اسپانیا برابر آلمان در تاریخ یک‌شنبه ۶ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در گروه E رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم اسپانیا، آلمان، کاستاریکا و ژاپن به رقابت‌ خواهند پرداخت که روی کاغذ، دو تیم اسپانیا و آلمان شانس‌های اصلی صعود از این گروه به مرحله حذفی به حساب می‌آیند.

ورزشگاه اسپانیا و آلمان

برای مسابقه اسپانیا و آلمان در جام جهانی قطر، ورزشگاه مدرن و مجهز البیت به عنوان میزبان درنظر گرفته شده است. این ورزشگاه که میزبان افتتاحیه جام جهانی 2022 نیز خواهد بود، به دلیل حساسیت بالای بازی آلمان و اسپانیا در جام جهانی قطر، میزبان آن نیز خواهد بود.

تیم داوری دیدار آلمان اسپانیا

تیم داوری بازی آلمان و اسپانیا جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...