بحران قدیمی تیم ملی برزیل؛ مهمانی‌های شبانه نیمار دو هفته قبل از جام جهانی!

نیمار فوق ستاره برزیلی دوباره شیطنت‌های مخفیانه خود را شروع کرده است. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از طرفداران شده که مبادا بر عملکرد او در جام جهانی ۲۰۲۲ آسیب وارد شود.
کدخبر (89365) | 16 آبان 1401 | ساعت 16:08
0 67
بحران قدیمی تیم ملی برزیل؛ مهمانی‌های شبانه نیمار دو هفته قبل از جام جهانی!
نیمار فوق ستاره برزیلی دوباره شیطنت‌های مخفیانه خود را شروع کرده است. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از طرفداران شده که مبادا بر عملکرد او در جام جهانی ۲۰۲۲ آسیب وارد شود.

به گزارش سرخ نیوز، نیمار فوق ستاره برزیلی دوباره شیطنت‌های مخفیانه خود را شروع کرده است. او به دلیل محرومیت در لیگ قهرمانان به همراه پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دیدار مرحله گروهی حضور نداشت. در عوض باشگاه از او خواسته بود که انرژی خود را برای بازی بعدی ذخیره کند، اما این بازیکن به جای استراحت، یک مهمانی بزرگ در خانه‌اش به راه انداخته و از هفت چهره مشهور برای این مهمانی دعوت کرده بود. این مسأله باعث نگرانی هواداران شده و آنها می‌گویند اگر نیمار به همین روند ادامه دهد، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ امکان‌پذیر نخواهد بود. نیمار در این فصل نمایش فوق‌العاده‌ای را در پاریس به نمایش گذاشته است. او از ابتدای فصل یا گل زده یا پاس گل می‌دهد در حالیکه در تابستان امباپه تلاش زیادی کرد تا این ستاره برزیلی را از تیم خارج کند و تا آستانه انجام این عملیات هم پیش رفت اما از آنجایی که پاریسی‌ها برای فسخ قرارداد نیمار مجبور به پرداخت غرامت سنگینی می‌شدند، از این کار صرف نظر کردند. حالا اما برگزاری این مهمانی و بازگشت نیمار به روزهایی که سرخوشی‌هایش تمامی نداشت، برای باشگاه نگران کننده است و کریستف گالتیه احتمالا نمی‌تواند چنین شرایطی را تحمل کند. نیمار در یکی دو سال گذشته دور کلاب‌های شبانه پاریس را خط کشیده بود و به همین دلیل هم بود که می‌توانست تمام انرژی خود را درون زمین بگذارد و شرایط ایده‌الی داشته باشد. نیمار جبهه سیاسی خود را در جام جهانی نشان می‌دهد. حالا فوق ستاره برزیلی کمی از مسیرش منحرف شده است. با نزدیک شدن به جام جهانی، نیمار دوباره رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده و علاوه بر آن در خانه خود مهمانی گرفته و چند نفر از آشنایان قدیمی را دعوت کرده است. بسیاری از هواداران فوتبال برزیل می‌گویند این همان مشکلات قدیمی نیمار است که معمولاً پیش از جام جهانی شروع می‌شود و تمام تیم را دچار دردسر می‌کند. در هر دوره جام جهانی برزیل مدعی کسب عنوان قهرمانی است و سردمدار این تیم در این دوره از رقابت‌ها نیمار است. بی‌انضباطی دوباره او، هواداران را به شدت نگران کرده و آنها گمان می‌کنند این مسأله‌ آنها را از قهرمانی دور می‌کند. برونا نامزد این ستاره برزیلی بود اما آنها بارها به دلیل خیانت نیمار از هم جدا شدند. با این حال نیمار برای شکل‌گیری رابطه چندین بار تلاش کرد. پس از اینکه آنها دوباره با یکدیگر آشتی کردند، نیمار در یک مهمانی در چین با یک پزشک آشنا شد و رابطه خود را با وی آغاز کرد. وقتی برونا از این موضوع مطلع شد، دیگر نتوانست نیمار را ببخشد. در نهایت، این دو تصمیم گرفتند یک بار دیگر از هم جدا شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...