میراثت را حفظ کن و مانند پیکه خداحافظی کن!

هوادان منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو گفته‌اند که راه جرارد پیکه را دنبال کند و پس از شکست بد منچستریونایتد مقابل استون ویلا، بازنشسته شود.
کدخبر (89296) | 16 آبان 1401 | ساعت 14:08
0 73
میراثت را حفظ کن و مانند پیکه خداحافظی کن!
هوادان منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو گفته‌اند که راه جرارد پیکه را دنبال کند و پس از شکست بد منچستریونایتد مقابل استون ویلا، بازنشسته شود.

به گزارش سرخ نیوز، به کریستیانو رونالدو گفته شده است که راه جرارد پیکه را دنبال کند و پس از شکست بد منچستریونایتد مقابل استون ویلا بازنشسته شود. این بازیکن 37 ساله که در سال 2017 آخرین بار یکی از پنج توپ طلای خود را بدست آورده، در این بازی توسط اریک تن‌هاخ بازوبند کاپیتانی را دریافت کرد اما دوباره به دلیل عملکرد ضعیفش مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. رونالدو با سه شوت به سمت دروازه نتوانست گلزنی کند و همچنین یک کارت زرد دریافت کرد. این مهاجم اکنون در 16 بازی در این فصل تنها 3 گل به ثمر رسانده است. یکی از کاربران توییتر پس از شکست یونایتد گفت: "رونالدو باید به میراث خود احترام بگذارد و مانند پیکه بازنشسته شود. دیگری نوشته است "رونالدو باید همان کاری را که پیکه دیروز انجام داد را انجام دهد و بازنشسته شود". دیگری هم با این پیشنهاد موافقت کرده و نوشته "رونالدو باید کار پیکه را انجام دهد و اگر یونایتد را دوست دارد، فوراً بازنشسته شود." نفر آخر هم نتیجه کلی گرفت و نوشت "کریستیانو رونالدو واقعاً تمام شده است. او باید راه پیکه را دنبال کند و بازنشسته شود." گلزنی رونالدو پس از جنجال‌های اخیر + عکس هواداران به تصمیم پیکه برای بازنشستگی در میانه قراردادش در بارسلونا اشاره کردند که منجر به استقبال بسیار مثبتی پس از پیروزی آنها مقابل آلمریا شد. انتخاب رونالدو به عنوان کاپیتان با توجه به موضع تن‌هاخ در مورد جایگاهش در ترکیب اصلی، برای برخی تعجب‌آور بود. این اتفاق در حالی رخ داد که ماه گذشته این ستاره پرتغالی در جریان بازی مقابل تاتنهام به دنبال سرپیچی از درخواست تن‌هاخ برای حضور در بازی، مدتی با تنبیه انضباطی مواجه شده بود. اوضاع برای رونالدو در ویلا پارک بدتر از گذشته شد چراکه هواداران میزبان از ناراحتی او خندیدند و او به دلیل درگیری با تایرون مینگز جریمه شد. تن‌هاخ پس از پایان بازی در مورد عملکرد تیمش گفت "ما بازی را در شروع نیمه اول و نیمه دوم باختیم و این قابل قبول نیست. آنها شاداب‌تر و آماده‌تر از ما بودند. ما باید زیرک‌تر باشیم. نتیجه واقعاً واضح است. امروز به اندازه کافی خوب نبودیم. ما سازماندهی مناسبی نداشتیم. موقعیت‌ها و موقعیت‌های خوبی را در 2-1 ایجاد کردیم. اما واقعاً از اینکه در شروع نیمه دوم گل سوم را دریافت کردیم، ناامید هستم".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...