ساعت و زمان بازی پرتغال و غنا

دیدار پرتغال و غنا، اولین بازی یاران کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2022 خواهد بود
کدخبر (89648) | 17 آبان 1401 | ساعت 14:00
0 112
ساعت و زمان بازی پرتغال و غنا
دیدار پرتغال و غنا، اولین بازی یاران کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2022 خواهد بود

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی پرتغال و غنا که اولین بازی این دو تیم در جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود، پس از انجام قرعه‌کشی این مسابقات مشخص شد. تیم ملی فوتبال پرتغال با در اختیار داشتن فوق‌ستاره‌ای نظیر کریستیانو رونالدو، یکی از موردتوجه‌ترین تیم‌های این تورنومنت در سطح ایران و جهان به حساب می‌آید. تیم ملی فوتبال پرتغال با بهره‌بردن از ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز، ژوائو کانسلو، برناردو سیلوا، ژوائو فلیکس، روبن دیاز و... در ترکیب خود، حتی می‌تواند در قامت یکی از مدعیان قهرمانی ظاهر شود و با توجه به این موضوع، حساسیت‌ دیدارهای این تیم بیش از پیش خواهد بود. تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

زمان بازی پرتغال و غنا

بازی پرتغال و غنا، اولین بازی این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2022 است. در گروه H جام جهانی، پرتغال شانس اصلی صعود محسوب می‌شود. تیم ملی غنا که سورپرایز جام جهانی ۲۰۱۰ بود و با حذف در ضربات پنالتی از صعود به نیمه نهایی باز ماند، امید به تکرار این شگفتی در این جام خواهد داشت.

زمان پخش بازی پرتغال غنا

صداوسیما همانند جام‌های جهانی گذشته، با تهیه برنامه‌هایی در شبکه‌های سوم و ورزش، تدارک ویژه‌ای برای پوشش مسابقات درنظر گرفته است. باتوجه به عدم همزمان بودن بازی‌های این روز جام جهانی، نمی‌توان احتمال دقیقی از این داد که دیدار پرتغال و غنا از کدام شبکه پخش خواهد شد اما ممکن است با توجه به محبوبیت خاص کریستیانو رونالدو بین فوتبال‌دوستان ایرانی، این دیدار از شبکه سوم سیما پخش شود. تیم ملی غنا

تاریخ بازی غنا و پرتغال

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدار پرتغال و اروگوئه در تاریخ ۳ آذر، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در گروه H مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم پرتغال، اروگوئه، غنا و کره جنوبی به رقابت‌ خواهند پرداخت که دو تیم پرتغال و اروگوئه، شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعد محسوب می‌شوند.

ورزشگاه غنا و پرتغال

برای میزبانی از دیدار غنا و پرتغال، ورزشگاه ۹۷۴ یا راس ابوعبود درنظر گرفته شده است. ورزشگاه ۹۷۴ لزوما برای جام جهانی ۲۰۲۲ ساخته شده و پس از پایان این رقابت‌ها، تخریب خواهد شد. این استادیوم، بیشتر از دیدارهای گروه‌های C و G میزبانی خواهد کرد و دیدار پرتغال و غنا، تنها دیدار گروه H خواهد بود که در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

تیم داوری دیدار پرتغال و غنا

تیم داوری دیدار غنا و پرتغال در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...