واکنش مادر شکیرا به خداحافظی پیکه

نادیا ریپولمادر شکیرا، به بازنشستگی جرارد پیکه اسطوره بارسلونا از فوتبال واکنش نشان داد و مدعی شد که این فوق ستاره قبل از اعلام این موضوع باید عمیقا و به مدت طولانی فکر می‌کرد.
کدخبر (89769) | 17 آبان 1401 | ساعت 14:35
0 92
واکنش مادر شکیرا به خداحافظی پیکه
نادیا ریپولمادر شکیرا، به بازنشستگی جرارد پیکه اسطوره بارسلونا از فوتبال واکنش نشان داد و مدعی شد که این فوق ستاره قبل از اعلام این موضوع باید عمیقا و به مدت طولانی فکر می‌کرد.

به گزارش سرخ نیوز، پنجشنبه گذشته پیکه با اعلام خبر بازنشستگی قریب‌الوقوع خود، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. او همچنین اعلام کرد که بازی مقابل آلمریا در نیوکمپ آخرین بازی او خواهد بود. در این بازی شماره 3 بارسلونا برخلاف بازی‌های قبلی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را به بازو بست تا اینکه در دقیقه 85 از زمین خارج شد. پیکه و همسر سابقش شکیرا از زمان اعلام جدایی خود در ژوئن 2022 بسیار خبرساز بوده‌اند. به همین دلیل رسانه‌ها نیز از هر فرصتی برای نزدیک شدن به این خانواده استفاده می‌کنند. آنها از فرصت پیش آمده برای پرسیدن نظر مادر ستاره کلمبیایی موسیقی دریغ نکردند و نظر او را در مورد بازنشستگی داماد سابقش پرسیدند. نادیا در خارج از مرکز پزشکی Teknon، جایی که همسرش در آن بستری شده است، به خبرنگران گفت: "خب، من چیزی نمی‌دانستم و تصور می‌کنم اگر این کار را انجام داده، حتما خیلی به آن فکر کرده و هر تصمیمی گرفته، برایش حتما مفید است" با این حال شکیرا و خانواده او دل خوشی از پیکه ندارد چراکه به گفته روزنامه نگار آدریانا دورونسورو، شکیرا پس از اینکه شریک سابقش نتوانست پدر بیمارش ویلیام مبارک را ملاقات کند، از دوست او به شدت عصبانی است. مبارک که در حال حاضر با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کند، دوباره در کلینیکی در بارسلون بستری شده است. در ابتدا ادعا می‌شد که پیکه با پدر شکیرا ملاقات کرده است، اما شکیرا این ادعا را رد کرده و اعلام کرده که ملاقاتی بین پدر و همسر سابقش صورت نگرفته است. دورونسورو می‌گوید پیکه حتی تماس تلفنی با پدر پیکه نداشته چه برسد به دیدار مبارک. "شکیرا از اینکه پیکه به ملاقات پدرش نرفته و از سلامتی او سوالی نکرده است، بسیار ناراحت است". روز گذشته وکیل پیکه همراه با شکیرا در خانه وی در مورد موضوع حضانت فرزندانشان مذاکراتی با یکدیگر داشتند. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی در نهایت تصمیم گرفته شد که فرزندان جرارد بعد از سال 2023 به مادرش تحویل داده شود و حضانت آن‌ها را در دست بگیرد. مدافع سابق منچستریونایتد در دوران حرفه‌ای خود 616 بازی برای بارسا انجام داده و 53 گل به ثمر رسانده و سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 8 عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...