تاریخ شروع جام جهانی/ تب فوتبال در قطر بالا می گیرد

با نزدیک شدن به تاریخ شروع جام جهانی قطر تب فوتبال، نه تنها در این کشور بلکه در تمام نقاط دنیا بالا می گیرد و تا مشخص شدن قهرمان نیز ادامه خواهد داشت.
کدخبر (92883) | 23 آبان 1401 | ساعت 18:43
0 68
تاریخ شروع جام جهانی/ تب فوتبال در قطر بالا می گیرد
با نزدیک شدن به تاریخ شروع جام جهانی قطر تب فوتبال، نه تنها در این کشور بلکه در تمام نقاط دنیا بالا می گیرد و تا مشخص شدن قهرمان نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، با نزدیکی به شروع جام جهانی 2022، اخبار مربوط به این مسابقات که بزرگترین رویداد فوتبالی جهان نیز محسوب می شود مورد توجه قرار می گیرد. از مدت ها قبل برای شروع بازی های جام جهانی تدارک ویژه ای دیده ای شده و این رقابت ها با بازی قطر اکوادور که به عنوان بازی افتتاحیه جام جهانی شناخته می شود آغاز خواهد شد. هواداران فوتبال در سر تا سر جهان برای شروع مسابقات جام جهانی 2022 لحظه شماری می کنند تا بتوانند بازی های تیم ملی کشور خود یا تیم محبوب شان را تماشا کنند. با شروع بازی های جام جهانی 2022 تب فوتبال در همه جای دنیا بالا می گیرد و تا برگزاری فینال و تاج گذاری قهرمان نیز این شور و حال در بین مردم وجود خواهد داشت. شروع جام جهانی فوتبال 2022 به عنوان اولین جام جهانی که در خاورمیانه برگزار می شود نیز مورد اهمیت است و همچنین اولین دوره از این مسابقات که در فصل پاییز خواهد بود.با شروع بازی جام جهانی 2022 مردم از کشورهای مختلف از جمله ایران برای تماشای این بازی ها خود را به قطر می رسانند تا از نزدیک شاهد وقوع این رویداد مهم باشند. از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر تا پایان آن ده ها هزار نفر به کشور قطر سفر می کنند و جو خاصی در این کشور حاکم خواهد بود که نشان دهنده شور و اشتیاق هواداران فوتبال برای این رقابت هاست.  

تاریخ شروع جام جهانی قطر

تاریخ شروع جام جهانی 2022 از ماه ها قبل اعلام شده و طبق برنامه این مسابقات رسما با سوت آغاز بازی قطر اکوادور در تاریخ 29 آبان 1401 (روز شروع جام جهانی قطر) شروع می شود. تاریخ شروع بازی های جام جهانی مطابق برنامه اعلام شده از سوی فیفا خواهد بود و با آغاز این رقابت ها طبق گروه بندی جام جهانی، 32 تیم در 8 گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت، تیم قهرمان با برگزاری بازی فینال مشخص می شود. شروع بازی های جام جهانی قطر برای مردم ایران نیز اهمیت زیادی دارد چرا که تیم ملی کشورمان یکی از تیم های حاضر در این مسابقات است؛ تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 و در گروه B بازی ها با سه تیم انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است. اولین بازی ایران در جام جهانی نیز مقابل تیم ملی انگلیس خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...