حمایت خواهر رونالدو از مصاحبه جنجالی فوق ستاره پرتغالی

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرام، علاوه بر حمایت از برادرش، بار دیگر جنجال‌آفرین شد.
کدخبر (92600) | 23 آبان 1401 | ساعت 09:15
0 132
حمایت خواهر رونالدو از مصاحبه جنجالی فوق ستاره پرتغالی
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرام، علاوه بر حمایت از برادرش، بار دیگر جنجال‌آفرین شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، حواشی مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان که شب گذشته منتشر شد همچنان ادامه دارد و به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌های ورزشی اروپایی تبدیل شده است. این ستاره پرتغالی در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر اظهارات عجیب و دور از انتظاری را مطرح کرد و مدعی شد که منچستریونایتد به او خیانت کرده و در تلاش بوده است که او را بیرون کند. این مهاجم همچنین تاکید کرده است که هیچ احترامی برای اریک تن‌هاخ قائل نیست چون حس می‌کند که این مربی هلندی نیز احترام و اهمیتی برای او قائل نیست. بسیاری از خبرنگاران، کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان در چند ساعت گذشته انتقادهای شدیدی را علیه این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که او همچنان از حمایت حامیان خاص و همیشگی‌اش برخوردار است. استوری خواهر رونالدوالما آویرو با انتشار چند استوری در اینستاگرامش نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد. او در استوری اولش نوشت:« من درباره درهایی که به سختی به روی غرور باز کردم تا احترام بیشتری را جلب کنم سکوت نخواهم کرد.» او در استوری دومش تصویری از برادرش که در کنار مورگان نشسته بود را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت:« من همیشه به تو افتخار می‌کنم عزیز من.» استوری سوم او با ویدئوی کوتاهی از این مصاحبه جنجالی و پر حاشیه و نوشته کوتاهی همراه بود:« بزرگترین افتخار زندگی من تو هستی.» چهارمین استوری آویرو نیز با طعنه به تمامی افرادی که از رونالدو انتقاد کرده بودند نوشت:« حقیقت گفته شد.» او همچنین سعی کرد در صفحه توییترش نیز به حمایت همه جانبه از برادرش مشغول شود تا نشان دهد که آماده است تا تحت هر شرایطی از کریستیانو دفاع کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...