قول مهم کی روش به رئیسی/ تاج: در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم.
کدخبر (92706) | 23 آبان 1401 | ساعت 12:58
0 68
قول مهم کی روش به رئیسی/ تاج: در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی تاج در حاشیه سفر تیم ملی ایران به قطر در فرودگاه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: من خودم به قطر نمی‌روم ولی آمدم برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم.امروز در کمپ تمرین تیم ملی مادر 3 شهید خالقی‌پور تیم ملی را بدرقه کرد. یک جو خوب و معنوی با حضور ایشان ایجاد شد.

وی ادامه داد: سپس تیم ملی خدمت آقای رئیس جمهور رفت. در آنجا هم آقای سجادی و هم بنده صحبت کردیم. آقای کی‌روش نیز صحبت کرد و بازیکنان نیز نظراتشان را گفتند. اتفاق خوبی رخ داد. یک جو خیلی خوبی آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان را نیز ما داشتیم.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: آقای رئیس جمهور گفتند که این تیم ملی کشور ایران است و ما نیز از بازیکنان حمایت می‌کنیم. من مهمتر از همه اظهارنظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به آقای رئیسی قول دادند که ما مطمئناً برای ایران خوشحالی می‌آوریم. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی و امیری نیز صحبت کردند.

مهدی تاج و کارلوس کی روش

تاج در خصوص توقعات بالا از تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: خیلی این مسئله مهمی است. ما همه امیدواریم و برای برد و شادی به قطر می‌رویم ولی باید منطقی باشیم و نباید انتظار داشتیم که یک نتیجه خیلی خیلی عجیب دست یابیم. از آنور پشت‌بام نباید بیفتیم. ما تیم بسیار خوبی داریم. کشوری پهناور و بازیکنانی قدرتمند در اختیارمان است. حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست و آقای رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان دادند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...