نویر: ما بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان در اوج آمادگی به سر می‌بریم

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی آلمان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درباره شرایط مانشافت با روزنامه آلمانی مصاحبه کرد.
کدخبر (92949) | 23 آبان 1401 | ساعت 19:30
0 91
نویر: ما بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان در اوج آمادگی به سر می‌بریم
مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی آلمان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درباره شرایط مانشافت با روزنامه آلمانی مصاحبه کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی آلمان، در آستانه سفر مانشافت به قطر برای حضور در جام جهانی 2022 قطر درباره شرایط مانشافت با روزنامه آلمانی تاگس زایتونگ مصاحبه کرد. نویر در این مصاحبه به ستایش از هانسی فلیک، سرمربی آلمان، پرداخت و گفت با تجربه‌ای که از کار کردن با فلیک در بایرن مونیخ دارد می‌داند که او به خوبی از پس آماده‌سازی مانشافت برای حضور در قطر برخواهد آمد. کاپیتان تیم ملی آلمان در این مصاحبه گفت:

  • تجربه هانسی فلیک از تورنمنت‌های خاص
هانسی می‌داند با هر بازیکن چطور رفتار کند. او اهل سکوت نیست و با بازیکن‌ها زیاد صحبت می‌کند. هدف هانسی روشن است. برای مثال بگذارید به لیگ قهرمانان 2020 در لیسبون اشاره کنم. ما باید در تورنمنت بی‌سابقه‌ای شرکت می‌کردیم و باید تیم به شکلی خاص آماده می‌شد. هانسی برایمان روشن کرد که باید بجنگیم و تمرکزمان فقط روی رقابت‌ها باشد. این را می‌شود با المپیک مقایسه کرد. ما در لیسبون می‌توانستیم همه تمرکزمان را روی یک تورنمنت بگذاریم درست مثل کاری که ورزشکارهای المپیکی در المپیک می‌کنند. جام جهانی قطر هم برای ما تجربه خاصی است چون هیچکدام تجربه بازی در جام جهانی در زمستان و در میانه فصل را نداریم. هانسی سعی می‌کند ما را با همان ذهنیت برای جام جهانی قطر آماده کند.
  • نقش بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی
ما بازیکنان بایرن مونیخ که در تیم ملی آلمان حضور داریم همه شرایط‌مان خوب است و در اوج آمادگی به سر می‌بریم. دست‌کم احساس من این است. فقط باید این حس خوب را با خودمان به قطر ببریم و با پیراهن تیم ملی بدرخشیم. و البته باید این حس را به سایر بازیکنان که از تیم‌های دیگر آمده‌اند منتقل کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...