اختلاف در استقلال؛ هیئت مدیره مخالف اردوی خارجی

در حالی که ریکاردو ساپینتو می‌خواست تیمش پیش از دربی اردویی در کشور پرتغال برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
کدخبر (93099) | 24 آبان 1401 | ساعت 08:33
0 40
اختلاف در استقلال؛ هیئت مدیره مخالف اردوی خارجی
در حالی که ریکاردو ساپینتو می‌خواست تیمش پیش از دربی اردویی در کشور پرتغال برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم استقلال برنامه‌ریزی کرده بود که شاگردانش در تعطیلات لیگ برتر در پرتغال اردو بزنند اما این اردو به خاطر مشکلات مالی باشگاه به صورت رسمی لغو شده است. محمد مومنی، یکی از اعضای هیئت مدیره در خصوص برپایی اردوی تیم استقلال در خارج از کشور و احتمالا دبی گفت: برای حضور در تورنمنت پس از بررسی‌های باشگاه و اعلام مدیرعامل، وزارت ورزش هم حتما در جریان موضوع قرار خواهد گرفت و با هماهنگی این کار انجام می‌شود ولی فعلا اردوی داخلی را بیشتر مدنظر داریم تا از ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده کنیم. در این زمینه باید توانایی مالی را هم در نظر بگیریم تا هم تیم سود ببرد و هم باشگاه دچار مشکل نشود. استقلال عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مخالفتی با برپایی اردوی تدارکاتی استقلال در خارج از کشور شده است یا نه؟ این چنین توضیح داد: نه کسی حرفی نزده و نامه‌ای هم به ما نرسیده که مثلا اینجا را قبول داریم و آنجا را قبول نداریم. وزارت ورزش دست باشگاه را باز گذاشته است اما ما هم باید صلاح خودمان را بهتر از دیگران در نظر بگیریم. تامین منابع مالی، میزان پرداختی به بازیکنان و همه شرایط را در نظر می‌گیریم ولی به نظر من اردوی داخلی برای ما مناسبتر است. این در حالی است که علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان با برپایی اردوی تدارکاتی استقلال در خارج از کشور مخالف است اما اگر قرار باشد برای برگزاری بازی به امارات برویم، موضوع متفاوت خواهد بود و شواری برون مرزی به ما اجازه خواهد داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...