ساعت و زمان بازی اروگوئه و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و زمان بازی اروگوئه کره جنوبی طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.
کدخبر (90452) | 24 آبان 1401 | ساعت 14:24
0 109
ساعت و زمان بازی اروگوئه و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
ساعت و زمان بازی اروگوئه کره جنوبی طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از موضوعات مهم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت و زمان دیدارها است. ساعت و زمان بازی اروگوئه کره جنوبی در گروه H جام جهانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

زمان بازی اروگوئه کره جنوبی

زمان بازی اروگوئه کره جنوبی طبق برنامه مشخص شده خواهد بود. این دیدار، اولین بازی دو تیم در گروه H جام جهانی است و اهمیت ویژه ای برای طرفین خواهد داشت. حضور ستاره هایی چون سوارز در تیم ملی اروگوئه می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید. همچنین تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از نمایندگان قاره آسیا در این مسابقات است. ساعت و زمان بازی اروگوئه و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

زمان پخش بازی اروگوئه و کره جنوبی

شبکه ورزش و شبکه سوم سیما سعی برآن دارند تا تمام بازی‌های جام جهانی را پوشش دهند و زمان پخش بازی اروگوئه و کره جنوبی نیز همزمان با آغاز این دیدار خواهد بود. با توجه به آنکه در زمان پخش این بازی، هیچ دیدار دیگری در جام جهانی 2022 برگزار نمی شود با این حساب احتمال می رود بازی کره جنوبی اروگوئه از شبکه سه پخش شود.

ساعت و تاریخ بازی اروگوئه کره جنوبی

ساعت و تاریخ بازی اروگوئه و کره جنوبی طبق آنچه پیش‌تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، پنج شنبه ۳ آذر ماه 1401 از ساعت ۱۶:۳۰ مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

ورزشگاه اروگوئه کره جنوبی

ورزشگاه بازی اروگوئه کره جنوبی مشخص است و این دیدار در ورزشگاه شهر آموزش برگزار می‌شود. استادیوم شهر آموزش که در دوحه قرار دارد، دارای ۴۵ هزار نفر ظرفیت است و از جمله ورزشگاه‌هایی بوده که برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساخته شده است. ورزشگاه شهر آموزش - ساعت و زمان بازی اروگوئه و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم داوری دیدار اروگوئه کره جنوبی

تیم داوری بازی‌های جام جهانی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...