جام جهانی 2022/ امباپه به عنوان بهترین گلزن سال به قطر می‌رود

کیلیان امباپه با اختلاف 3 گل نسبت به ستاره لهستانی بارسلونا، به عنوان بهترین گلزن سال 2022 راهی جام جهانی قطر شده است اما آیا این برای تیم ملی فرانسه کافی است؟
کدخبر (93414) | 24 آبان 1401 | ساعت 19:08
0 96
جام جهانی 2022/ امباپه به عنوان بهترین گلزن سال به قطر می‌رود
کیلیان امباپه با اختلاف 3 گل نسبت به ستاره لهستانی بارسلونا، به عنوان بهترین گلزن سال 2022 راهی جام جهانی قطر شده است اما آیا این برای تیم ملی فرانسه کافی است؟

به گزارش سرخ نیوز، کیلیان امباپه با اختلاف 3 گل نسبت به ستاره لهستانی بارسلونا، به عنوان بهترین گلزن سال 2022 راهی جام جهانی قطر شده است اما آیا داشتن چنین اعتباری در زمینه گلزنی به تیم ملی فرانسه کمک خواهد کرد تا بتواند از عنوان قهرمانی خود در سال 2018 دفاع کند؟ این ستاره فرانسوی در تمامی رقابت‌های این فصل 41 گل برای تیم ملی و پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده تا آمار یک گل به ازای هر 83 دقیقه بازی را ثبت کند. در بین بازیکنانی که به همراه تیم‌های ملی خود در جام جهانی حضور دارند، پس از امباپه ستاره تیم ملی لهستان قرار دارد. روبرت لواندوفسکی که تاکنون 18 گل برای بارسلونا تا اینجای فصل به ثمر رسانده، بهترین گلزن سال 2021 بود و امسال نیز بسیار به رکورد سال قبلش نزدیک خواهد بود. او تاکنون در همه رقابت‌ها 38 گل به ثمر رسانده است. اگرچه بارسایی‌ها باید بدون توجه به روند گلزنی ستاره لهستانی خود، برای توجیه هزینه‌های سنگینی که در تابستان انجام دادند، حداقل لالیگا را فتح کنند. پس از لواندوفسکی یک ستاره دیگر تیم ملی فرانسه قرار دارد. کریستوفر انکونکو که به نظر می‌رسد در فصل آینده بازیکن چلسی خواهد بود، در همه مسابقات 37 گل برای لایپزیگ و تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده و امیدوار است این روند را در جام جهانی ادامه دهد. کریم بنزما با 29 گل در رده بعدی قرار دارد که البته او هم در تیم منتخب دشان برای جام جهانی قرار گرفته تا به یاد داشته باشیم که خروس‌ها تا چه اندازه خط حمله ترسناک و بی‌رحمی در اختیار دارند. جام جهانی 2022/ امباپه به عنوان بهترین گلزن سال به قطر می‌رود ارلینگ هالند که در ابتدای فصل جدید برای منچسترسیتی غوغا کرده، با ستاره فرانسوی در یک رده قرار دارد اما او جایی در جام جهانی پیش رو نحضور نخواهد داشت. پس از این دو بازیکن، هری کین، ویسم بن‌یدر، نیمار، سادیو مانه و چیرو ایموبلیه، 10 گلزن برتر سال 2022 دنیای فوتبال را تشکیل می‌دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...