دی ماریا: امیدوارم به فینال جام جهانی برسیم

آنخل دی‌ماریا در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان می‌رود و امیدوار است که به فینال برسد. همچنین او بسیار خوشحال است که با مسی تمرین کند.
کدخبر (93282) | 24 آبان 1401 | ساعت 15:26
0 83
دی ماریا: امیدوارم به فینال جام جهانی برسیم
آنخل دی‌ماریا در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان می‌رود و امیدوار است که به فینال برسد. همچنین او بسیار خوشحال است که با مسی تمرین کند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، آنخل دی‌ماریا برای چهارمین جام جهانی متوالی در ترکیب آرژانتین به میدان خواهد رفت و این را موفقیتی بزرگ برای خود می‌داند. آرژانتین با عربستان، لهستان و مکزیک در یک گروه قرار دارد و یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی است. دی‌ماریا به نشریه "لاناسیون"، گفت:«آرژانتین فوتبالیست‌های بزرگ زیادی دارد و ساده نیست این همه سال بتوانید در تیم ملی خودتان را در بالاترین سطح حفظ کنید. انتقادات زیادی از من شده ولی من 124 بازی ملی دارم و این از عهده هر بازیکنی بر نمی‌آید. تیم بسیار خوبی داریم و ترکیبی از جوانان و با تجربه‌هاست. این تیم من را به یاد تیم سال 2014 می‌اندازد و امیدوارم به فینال برسیم.» دی‌ماریا در مورد بازی کنار لیونل مسی گفت:«برای من بازی کنار مسی یعنی همه چیز. او بهترین بازیکن دنیاست و از نظر من فرازمینی است و از تکرار این جمله هرگز خسته نمی شوم. بازهم می‌گویم که بازی در کنار مسی بهترین اتفاقی است که در فوتبالم رخ داده است. سال‌هاست در تیم ملی کنار هم بازی می‌کنیم و بالاخره این شانس نصیبم شد تا در رده باشگاهی نیز هم تیمی شویم (پی اس جی). دیدن هرروزه مسی در تمرینات فوق‌العاده بود و رؤیایی بود که محقق شد.» دی‌ماریا ادامه داد: «اغلب در زمین سعی می‌کنم مسی را پیدا کنم ولی درک می‌کنم که او نمی‌تواند همیشه یک تنه مشکلات را حل کند. قرار نیست همیشه توپ را به او برسانیم. مسی بهترین بازیکن تیم است ولی ما یک گروه متحد هستیم که هر کسی نقشش را خوب می‌داند. گاهی با خودم می‌گویم این رویاست یا واقعیت که کنار مسی تمرین می‌کنم. بازی و تمرین با مسی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...