ساعت و زمان بازی ایران و تونس

بازی ایران و تونس، آخرین آوردگاه تدارکاتی برای شاگردان کی روش پیش از آغاز رقابت های جام جهانی است و با این حساب، زمان بازی ایران تونس مورد اهمیت قرار می کیرد.
کدخبر (93174) | 24 آبان 1401 | ساعت 13:24
0 104
ساعت و زمان بازی ایران و تونس
بازی ایران و تونس، آخرین آوردگاه تدارکاتی برای شاگردان کی روش پیش از آغاز رقابت های جام جهانی است و با این حساب، زمان بازی ایران تونس مورد اهمیت قرار می کیرد.

به گزارش سرخ نیوز، در چند قدمی برگزاری بازی افتتاحیه جام جهانی و به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقات جام جهانی 2022، تیم ملی ایران در چارچوب یک دیدار تدارکاتی در دوحه به میدان می رود. بازی ایران و تونس، آخرین مصاف دوستانه تیم ملی برای آمادگی جهت حضور در رقابت های جام جهانی است و زمان بازی ایران تونس نیز به همین دلیل مورد توجه هواداران فوتبال قرار می گیرد چرا که علاقه زیادی به دنبال کردن نتیجه این دیدار خواهند داشت.  

زمان بازی ایران تونس

زمان بازی ایران و تونس طبق آنچه اعلام شده، فردا چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 خواهد بود. پیش تر نیز در خصوص زمان بازی ایران با تونس اطلاع رسانی شده بود و قرار بود این دیدار 48 ساعت بعد از عزیمت کاروان تیم ملی ایران به قطر انجام شود.  

ساعت بازی ایران تونس

ساعت بازی ایران و تونس طبق اطلاع رسانی انجام شده از ساعت 16:00 است. گرچه بازی ایران تونس پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها انجام می شود اما هیچ شکی وجود ندارد که رقبای ایران و تونس در جام جهانی قطر به دنبال دستیابی به اطلاعات مهم دو تیم در این دیدار هستند. اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس خواهد بود و ساوت گیت تلاش می کند ترکیب ایران مقابل تونس را به هر نحوی به دست آورد.  

احتمالی، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی فوتبال تونس

طبق گروه بندی جام جهانی، ایران در گروه B جام با سه تیم انگلیس، آمریکا و ولز همگروه خواهد بود و هر سه رقیب تیم ملی ضمن دنبال کردن نتیجه بازی ایران تونس برای دست یابی به ترکیب تیم کی روش در این دیدار می کوشند. گرچه با توجه به غیرمنتظره بودن تصمیمات کی روش نمی توان ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل تونس را حدس زد اما احتمالا با این نفرات مقابل تونس صف آرایی خواهیم کرد؛ علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی طارمی، و علیرضا جهانبخش 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...