قهرمانی در لیگ و حضور در جام ملتها؛ هدف مشترک جامانده‌های پرسپولیس!

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پرسپولیس می توانست ملی پوشان بیشتری در قطر داشته باشد و نفراتی چون دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی در فهرست نهایی قرار بگیرند.
کدخبر (93215) | 24 آبان 1401 | ساعت 13:25
0 42
قهرمانی در لیگ و حضور در جام ملتها؛ هدف مشترک جامانده‌های پرسپولیس!
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پرسپولیس می توانست ملی پوشان بیشتری در قطر داشته باشد و نفراتی چون دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی در فهرست نهایی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گل محمدی که پس از تعطیلی لیگ برتر، تمرینات پرسپولیس را تعطیل کرده بود، چند روزی است بازیکنانش را تمرین می دهد تا آن ها را برای شروع مجدد لیگ که بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود آماده کند. این روزها گرچه تمرینات سرخ ها با حضور نصف و نیمه بازیکنان برگزار می شود و با غیبت ملی پوشان، کارهای تاکتیکی کادرفنی با مشکل مواجه شده اما حضور ۴ بازیکن از پرسپولیس در لیست نهایی کی روش خود مهر تاییدی است بر صدرنشینی این تیم. و اعتماد به نفس و انگیزه سرخ ها را برای قهرمانی در لیگ برتر افزایش دهد.

تمرین پرسپولیس

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پرسپولیس می توانست ملی پوشان بیشتری در قطر داشته باشد و نفراتی چون دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و سروش رفیعی که در اردوهای قبلی حاضر بودند در فهرست نهایی قرار بگیرند اما سلیقه کی روش این بود که نفرات دیگری به جای این بازیکن در جام جهانی باشند. در این بین میلاد سرلک با بدشانسی مصدوم شد تا یکی از ملی پوشان پرسپولیس بر اثر این اتفاق ناگوار از حضور در این رقابت ها باز بماند.

اما این قطعا پایان راه این بازیکنان نخواهد بود و آنها با توجه به سن و سالی که دارند می توانند امیدوار باشند در جام جهانی ۲۰۲۶، که به میزبانی ۳ کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود حضور یابند. با توجه به اینکه این دوره، ۴۸ تیمی است شانس حضور تیم ملی در این رقابت ها بیشتر هم خواهد شد و تمام نفرات شایسته ای که از حضور در قطر باز ماندند می توانند امیدوار باشند که در جام جهانی آینده بازی کنند. ضمن اینکه از چند ماه آینده مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران می بایست در این رقابت ها حضور پیدا کند.

سعید صادقی

سایر ملی پوشان پرسپولیس اگر نتوانستند برای جام جهانی در قطر حاضر باشند، این فرصت را دارند که برای جام ملتها به این کشور پا بگذارند که مسیر رسیدن به آن با درخشش در پرسپولیس می گذرد. قهرمانی در لیگ برتر قطعا تاثیر بسزایی در سرنوشت این ستاره ها خواهد داشت و امثال اسماعیلی فر و صادقی که در هفته های گذشته جزو برترین های لیگ بودند باید بتوانند همچنان فرم خوب خود را حفظ کنند و به درخشش با پیراهن سرخ ادامه دهند تا بار دیگر به لیست تیم کی روش باز گردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...