هالند: امیدوارم برای تیم ملی نروژ بازی کنم

ارلینگ هالند که نتوانسته است که مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یابد، برای جبران آن، به موفقیت‌های بعدی خود ابراز امیدواری کرده است.
کدخبر (93405) | 24 آبان 1401 | ساعت 18:56
0 136
هالند: امیدوارم برای تیم ملی نروژ بازی کنم
ارلینگ هالند که نتوانسته است که مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یابد، برای جبران آن، به موفقیت‌های بعدی خود ابراز امیدواری کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، تیم ملی نروژ موفق به راهیابی به رقابت‌های جام جهانی 2022 نشد و ارلینگ هالند در اوج آمادگی مجبور است این تورنمنت مهم را از تلویزیون تماشا کند. حالا ارلینگ هالند در مصاحبه‌ای به معرفی نامزدهای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی پرداخته و در مورد برنامه خود در این مدت تعطیلی صحبت کرده است. ارلینگ هالند گفت: "امیدوارم برای تیم ملی نروژ بازی کنم و رویای ما و بزرگ‌ترین هدف پیش رو، رسیدن به جام جهانی یا یورو است. این هدف من در لباس تیم ملی نروژ است و اگرچه ما می‌دانیم که رسیدن به این اهداف سخت خواهد بود، اما امیدوارم در آینده روزی بتوانم در چنین مسابقاتی نیز به میدان بروم. ای کاش در جام جهانی بازی می‌کردم، اما در واقعیت اینگونه نیست. بدن و ذهنم را آرام کرده و بعد تمرین خواهم کرد. من صادقانه می‌گویم نیازی به انجام کارهای زیاد یا تغییرات عمده ندارم. همه چیز معطوف به آماده بودن برای نیم‌فصل آینده و حفظ این شرایط برای شروع مسابقات بعدی، پس از مقطع استراحت جام جهانی است. تلاش می‌کنم سریع‌تر از بازیکنان حریف واکنش نشان داده یا فکر کنم. معمولاً رقبایم مدافعان میانی هستند، بنابراین هدفم این است که کمی سریع‌تر از آنها فکر کنم. ارلینگ هالند تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی؟ فکر می‌کنم برزیل، آرژانتین، فرانسه و شاید انگلیس باید مدعی‌های اصلی فتح تورنمنت باشند. البته من نمی‌توانم فقط یک نام را بگویم، زیرا تیم‌های خوب زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم این چهار تیم شانس زیادی دارند."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...