تریپیه: این آخرین جام جهانی‌ام است

کیه‌ران تریپیه، بازیکن انگلیس اعلام کرد که بجز بازی‌های ملی، احتمال دار بازنشسته شود، اما قبول دارد که حضور در قطر، احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود.
کدخبر (93515) | 24 آبان 1401 | ساعت 20:55
0 74
تریپیه: این آخرین جام جهانی‌ام است
کیه‌ران تریپیه، بازیکن انگلیس اعلام کرد که بجز بازی‌های ملی، احتمال دار بازنشسته شود، اما قبول دارد که حضور در قطر، احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، کیه‌ران تریپیه، بازیکن مستحکم انگلیس اعلام کرد که قصد ندارد از بازی‌های ملی بازنشسته شود، اما قبول دارد که حضور در قطر، احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود.

شاگردان گرت ساوت‌گیت سه‌شنبه شب وارد قطر شدند و روز چهارشنبه یک تمرین سبک را پشت سر می‌گذارند تا تمرینات آماده‌سازی خود برای بازی اول مقابل ایران را به صورت جدی آغاز کنند. تریپیه قرار است در بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی و برابر ایران، از ابتدا به میدان برود. چرا که کایل واکر پس از عمل جراحی کشاله ران، هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. مدافع کناری نیوکاسل یکی از باتجربه ترین بازیکنان انگلیس است و با 32 سال سن، وارد مراحل پایانی دوران حرفه ای خود می شود. اما تریپیه که سومین بازیکن مسن لیست 26 نفره ساوت‌گیت است، قاطعانه می گوید که قصد ترک حضور در بازی های بین‌المللی را ندارد، اما قبول دارد که ممکن است برای جام جهانی 2026 ایالات متحده، به تیم ملی دعوت نشود. او گفت: من واقع بین هستم، می‌دانم که با ترنت [الکساندر-آرنولد] و ریس [جیمز] که 24 و 22 سال دارند، روبرو هستم. این را می‌دانم. من می‌دانم که 10 سال از آنها بزرگتر هستم. من واقع بینم که جام جهانی بعدی چهار سال دیگر است، بنابراین احتمالا آنجا نخواهم بود. تریپیه اظهار داشت: من نمی‌گویم که بازنشسته می‌شوم، اما باید به این مسئله احترام بگذارم که در یک رقابت باورنکردنی با بازیکنان جوان‌تر از خودم قرار دارم. کاپیتان نیوکاسل اضافه کرد: من هرگز از انجام بازی برای انگلیس اعلام بازنشستگی نمی کنم، تا زمانی که سرمربی تیم به من چیزی غیر از این را بگوید. اگر از من خواسته شود، همیشه تمام توانم را برای تیم ملی خواهم گذاشت. او در پایان گفت: اما باید به این مسئله احترام بگذارم که در مقابل مدافعان راست بسیار خوبی قرار دارم و آنها نیز بسیار جوان هستند. من باید تا زمانی که می توانم، تا جایی که توان دارم، به اجرای برنامه ها ادامه دهم و هرگز تیم ملی را ترک نخواهم کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...