رکوردی که مسی و رونالدو در اینستاگرام می‌شکنند

مسی و رونالدو پس از انتشار مشترک پستی از عکس تبلیغاتی برند لوئی ویتون، حالا به شکستن رکورد شبکه‌های اجتماعی نزدیک می‌شوند.
کدخبر (96349) | 29 آبان 1401 | ساعت 20:12
0 102
رکوردی که مسی و رونالدو در اینستاگرام می‌شکنند
مسی و رونالدو پس از انتشار مشترک پستی از عکس تبلیغاتی برند لوئی ویتون، حالا به شکستن رکورد شبکه‌های اجتماعی نزدیک می‌شوند.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد و لیونل مسی ستاره پاری‌سن‌ژرمن پس از انتشار مشترک پستی از عکس تبلیغاتی برند لوئی ویتون، حالا به شکستن رکورد شبکه‌های اجتماعی نزدیک می‌شوند. در زمین فوتبال، این دو بازیکن محبوب در 36 موقعیت مختلف با یکدیگر روبرو شده اند. اگر آرژانتین و پرتغال هر دو به فینال برسند، آنها می‌توانند در جام جهانی 2022 برای آخرین بار در یک صحنه بین‌المللی با یکدیگر روبرو شوند. اما قبل از شروع مسابقات جام جهانی، این دو اسطوره فوتبال در پروژه تبلیغاتی این برند مشهور دنیای مد شرکت کردند. در این عکس که در سراسر جهان دیده شده است، رونالدو و مسی در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون دیده می‌شوند. این پست در صفحه اینستاگرام هر دو آنها که مجموعاً بیش از 875 میلیون دنبال کننده دارند، با این عنوان که "پیروزی یک وضعیت ذهنی است"، منتشر شد. رونالدو و مسی هر دو به دنبال این هستند که در قطر به این آمار اضافه کنند. با این حال، در حال حاضر آنها به رکورد اینستاگرام نزدیک‌تر شده‌اند و این یک شاهکار است. عکس تبلیغاتی به گزارش برندواچ، پرلایک‌ترین پست اینستاگرامی تاریخ، تصویر یک تخم مرغ است که در ژانویه 2019 منتشر شده است. عکس این تخم مرغ در کنار رونالدو بیش از 26 میلیون لایک جمع کرده است. رونالدو که 123 میلیون دنبال کننده بیشتر از رقیب افسانه‌ای خود در فوتبال دارد، 33 میلیون لایک برای پست جدید خود دریافت کرده است. رکورد موجود برای بیشترین لایک کردن پست اینستاگرام در تمام دوران، 55.9 میلیون لایک است. بنابراین اگرچه رونالدو و مسی نمی‌توانند به تنهایی رکورد اینستاگرام را به نام خود ثبت کنند اما احتمالاً مجموع لایک‌هایی که برای پست جدیدشان دریافت می‌کنند، می‌تواند رکورد جدیدی برای اینستاگرام باشد. آنها فعلاً باید به رتبه دوم در لیست پرلایک‌ترین پست تاریخ اینستاگرام بسنده کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...