قطر 0- اکوادور 2/ طبل تو خالی قطری!

جام جهانی 2022 با آغاز بازی افتتاحیه بین تیم های قطر و اکوادور رسما شروع شد و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم ملی اکوادور همراه شد.
کدخبر (96078) | 29 آبان 1401 | ساعت 18:07
1 167
قطر 0- اکوادور 2/ طبل تو خالی قطری!
جام جهانی 2022 با آغاز بازی افتتاحیه بین تیم های قطر و اکوادور رسما شروع شد و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم ملی اکوادور همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، اولین بازی جام جهانی بین تیم های قطر و اکوادور برگزار شد تا رسما شاهد افتتاحیه جام جهانی 2022 باشیم. طبق برنامه جام جهانی قطر، این مسابقات تا روز 27 آذر و مشخص شدن تیم قهرمان ادامه خواهد داشت.

 

بازی قطر مقابل اکوادور از گروه A

دو تیم قطر و اکوادور در چارچوب دیداری از گروه A رقابت های جام جهانی مقابل هم قرار گرفتند.

ساعت و تاریخ بازی قطر مقابل اکوادور

بازی قطر مقابل اکوادور در تاریخ یکشنبه 29 آبان 1401 و از ساعت 19:30 برگزار شد.  

ورزشگاه بازی قطر اکوادور

بازی قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت الخور برگزار شد و 67372 نفر هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.  

تیم داوری بازی قطر و اکوادور

داور: دنیله اورساتو(ایتالیا)/ کمک‌ها: چیرو کاربونه و الساندرو جالاتینی/ داور چهارم: ایتسوان کوواکس(رومانی)/ داور ویدئویی: پائولو والری(ایتالیا). تنها صحنه بحث برانگیز داوری این بازی به گل نخست اکوادور برمی گشت که توسط کمک داور ویدئویی رد شد.  

تاریخچه بازی های قطر مقابل اکوادور

پیش از تقابل در افتتاحیه جام جهانی 2022 دو تیم قطر و اکوادور یکبار در سال 2018 در چارچوب دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود اکوادور به پایان رسید.  

تیم ملی قطر

تیم ملی قطر در جام جهانی 2022 به عنوان میزبان حاضر شده و برای نخستین بار در تاریخ ادوار این رقابت ها در دیدار افتتاحیه تیم میزبان متحمل شکست شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر در مقابل تیم ملی اکوادور

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر در مقابل تیم ملی اکوادور بدین شرح بود؛ سعد الشیب، بسام الراوی، بوعلام خوخی، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، کریم بوضیاف، عبدالعزیز حاتم، همام الامین، حسن الهیدوس(71- محمد وعد)، اکرم عفیف و المعز علی(71- محمد مونتاری

ترکیب کادرفنی قطر مقابل اکوادور

سرمربی: فلیکس سانچز (اسپانیا)، دستیار اول: فهد الترکی (قطر)، مربی درواز‌ه‌بان‌ها: جولیوس بوشر (آلمان)، مربی بدنساز: کارلوس دومنک (اسپانیا) شماتیک ترکیب قطر مقابل اکوادور

تیم ملی اکوادور

تیم ملی اکوادور در جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل میزبان در بازی افتتاحیه بسیاری از رکوردهای تاریخی را تغییر کرد.

ترکیب تیم ملی فوتبال اکوادور در مقابل تیم ملی قطر

ترکیب تیم ملی فوتبال اکوادور در مقابل تیم ملی قطر بدین شرح بود؛ هرنان گالیندز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپی، آنخلو پرسیادو، پرویس استوپینینان، یگسون مندس، مویزس کاسیدو(90- آلن فرانکو)، گونزالو پلاتا، روماریو ایبارا(68- جرمی سارمینتو)، انر والنسیا(77- خوزه سیفوئنتس) و میخائیل استرادا(90- کوین رودریگز)

ترکیب کادرفنی اکوادور مقابل قطر

سرمربی: گوستاوو آلفارو (آرژانتین)، کمک مربی: کلودیو کریستوفانلی، کارلوس گونزالس، نیکلاس کیه‌زا (آرژانتین)، مربی دروازه‌بان‌ها: دیگو کارانزا (آرژانتین)، مدیر فنی: سرجیو چیارلی (آرژانتین) شماتیک ترکیب اکوادور مقابل قطر

اتفاقات بازی قطر مقابل اکوادور

تیم اکوادور در دقیقه 3 این دیدار توسط والنسیا به گل رسید اما این گل توسط VAR به دلیل آفساید رد شد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود (ویدئو). گل آفساید اکوادور والنسیا

دقایق حساس بازی قطر و اکوادور:

دقیقه 15: انر والنسیا در موقعیت تک به تک با سعد الشیب قرار گرفت که دروازه‌بان قطر در زمان دریبل مهاجم کلمبیا، او را متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دقیقه 5+45: ارسال زیبای حسن الهیدوس از سمت راست زمین به مقابل دروازه را المعز علی نتوانست استفاده کند و ضربه سر او به بیرون رفت. دقیقه 55: روماریو ایبارا نفوذ خطرناکی از سمت چپ زمین داشت که سرتوپ و شوت فنی او را سعد الشیب با شیرجه تماشایی دفع کرد و اجازه نداد اکوادور به گل سوم برسد. دقیقه 62: ارسال عبدالکریم حسن از جناح چپ و ضربه سر پدرو میگوئل، مدافع راست پیشتاخته قطر از کنار دروازه اکوادور به بیرون رفت. دقیقه 74: شوت راه دور کریم بوضیاف بی‌دقت بود و از بالای دروازه اکوادور راهی اوت شد. دقیقه 79: اکوادور نزدیک بود روی شوت جرمی سارمینتو به گل سوم برسد که شوت این بازیکن در موقعیت آفساید از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 81: سعد الشیب در زمان خروج از دروازه برای جمع کردن توپ برخورد شدیدی با پلاتا داشت که منجر به مصدومیت جزئی او شد. دقیقه 86: نزدیک بود قطر روی پاس بلند و دیدنی بسام الراوی به پشت مدافعان اکوادور و ضربه روی پای محمد مونتاری به گل برسد که شوت زیبای این بازیکن تعویضی روی تور دروازه فرود آمد. بازی قطر اکوادور

شرح گل ها:

دقیقه 16- انر والنسیا: پنالتی به دست آمده برای اکوادور توسط انر والنسیا را این مهاجم با شوت زمینی و مخالف جهت سعد الشیب که به سمت راست شیرجه رفته بود، تبدیل به گل کرد (ویدئو). دقیقه 31- انر والنسیا: پاس‌های پیاپی بازیکنان اکوادور به سمت راست رفت که سانتر استثنایی آنخلو پرسیادو از کناره زمین را ادر والنسیا با یک پرواز و ضربه سر تماشایی وارد دروازه قطر کرد (ویدئو).

کارت زرد:

قطر: سعد الشیب (15) المعز علی (22) کریم بوضیاف (36) اکرم عفیف (78) اکوادور: مویزس کاسیدو (29) یگسون مندس (57)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی قطر اکوادور:

* هواداران تیم اکوادور در فاصله یک ساعت و نیم مانده تا شروع بازی، تمام جایگاه اختصاص یافته به خود را پر کردند، در حالی که قطری‌ها تا آن زمان صندلی‌های خالی زیادی را داشتند. * جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند. اینفانتینو * فلیکس سانچز، سرمربی قطر که این تیم را به قهرمانی آسیا رسانده بود، پس از نمایش متزلزل تیمش در نیمه اول که یک گل مردودِ زودهنگام و دو گل سالم دریافت کردند، با عصبانیت زمین را تماشا کرد. * تعدادی از هواداران قطر پس از دریافت گل دوم در اقدامی عجیب تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند و از تیم خود قطع امید کردند! * حسن الهیدوس در زمان تعویض بازوبند کاپیتانی را دراختیار سعد الشیب، گلر قطر قرار داد. * المعز علی، مهاجم نوک قطر پس از اینکه اعلام شد باید از زمین بیرون برود، با ناراحتی روی نیمکت نشست. * جمع زیادی از تماشاگران قطر در دقیقه 75 ورزشگاه البیت را ترک کردند.  

نتیجه بازی قطر و اکوادور

نتیجه بازی قطر مقابل اکوادور به عنوان بازی افتتاحیه جام جهانی مورد اهمیت بود؛ این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود اکوادوری ها به پایان رسید. با این نتیجه، اکوادور می تواند به صعود از گروه امیدوار باشد اما قطری با ادامه این روند و سبک بازی فعلی شانسی برای صعود نخواهند داشت.  

خلاصه بازی قطر مقابل اکوادور

خلاصه بازی قطر اکوادور نشان می دهد که تیم اکوادور، تیم برتر میدان بود. قطری ها در اکثر دقایق بازی بدون هدف و سراسیمه بازی می کردند و به علاوه در دفاع و حمله نیز ضعیف بودند و می تواند گفت که اکوادور شایسته این پیروزی بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
وقتی این مقدار هزینه توسط کشورت برای میزبانی انجام بشه قطعا تیم با استرس زیادی مواجه میشه، من به هیچ وجه طرفدار قطر نییستم اما واضح بود که بازیکنان قطری بشدت استرس داشتن و نتونستن خودشون باشن، قطعا در بازیهای پیش رو بهتر خواهند بود اما صعود نخواهند کرد اکوادور هم با هشیاری از این وضع استفاده کرد و تیم خوبی هم دارن
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...