بازی بعدی ایران در جام جهانی 2022

بازی بعدی ایران در رقابت های جام جهانی مقابل آمریکا خواهد بود.
کدخبر (96954) | 30 آبان 1401 | ساعت 18:56
2 430
بازی بعدی ایران در جام جهانی 2022
بازی بعدی ایران در رقابت های جام جهانی مقابل آمریکا خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، بازی بعدی ایران در جام جهانی قطر مقابل آمریکا خواهد بود. بعد از شکست سنگین شاگردان کی روش مقابل انگلیس، همچنین برد ایران مقابل ولز و نتیجه ای که در بازی انگلیس آمریکا رقم خورد، بازی ایران آمریکا تکلیف تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله بعد را مشخص می کند. در حال حاضر در گروه b مسابقات جام جهانی، انگلیس با 4 امتیاز صدرنشین است، ایران با 3 امتیاز در رده دوم ایستاده، آمریکا با 2 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و ولز با یک امتیاز در رده چهارم جای گرفته.  

بازی ایران آمریکا ، بازی بعدی ایران در جام جهانی

بازی بعدی ایران در جام جهانی که مقابل آمریکا برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برای شاگردان کی روش برخوردار است. آمریکایی ها در صورت کسب پیروزی برابر ایران می توانند راهی مرحله حذفی شوند و از این رو برای کسب برد وارد میدان می شوند و شاگردان کی روش نیز برای آنکه بدون توجه به نتیجه بازی انگلیس و ولز از صعود مطمئن باشند به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند. برای نخستین بار است که تیم ملی کشورمان از شانس صعود بالایی در جام جهانی برخوردار است و درست به همین دلیل بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران و نتیجه این دیدار بسیار مهم است چرا که می تواند باعث طلسم شکنی شود. با این حساب بازی بعد ایران در جام جهانی، یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین بازی های ایران در دهه های اخیر است و این مسئله با دانستن روابط سیاسی دو کشور ایران و آمریکا پررنگ تر می شود.  

تاریخ و زمان بازی بعدی ایران در جام جهانی

با این حساب بازی بعدی ایران در قطر مقابل تیم ملی آمریکا یکی از مهمترین دیدارهای تیم ملی ایران در سال های اخیر است که در تاریخ سه شنبه 8 آذر 1401 از ساعت 22:30 در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حداقل تلاش کنند . کمتر گل بخورند
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ماشاالله ایران ❤️❤️❤️🌹🌹🌹
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...