سنگال 0 هلند 2/ استارت نارنجی ها با پیروزی

بازی سنگال و هلند در چارچوب دومین دیدار از گروه نخست مسابقات جام جهانی 2022 با پیروزی دو بر صفر شاگردان فن خال به پایان رسید.
کدخبر (96526) | 30 آبان 1401 | ساعت 18:00
0 95
سنگال 0 هلند 2/ استارت نارنجی ها با پیروزی
بازی سنگال و هلند در چارچوب دومین دیدار از گروه نخست مسابقات جام جهانی 2022 با پیروزی دو بر صفر شاگردان فن خال به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، جدال حساس تیم های سنگال و هلند در چارچوب دومین بازی از گروه نخست رقابت های جام جهانی قطر با پیروزی نارنجی پوشان به اتمام رسید. طبق برنامه جام جهانی، این سومین بازی از مسابقات بود که پیش تر قرار بود به عنوان بازی افتتاحیه برگزار شود.  

بازی سنگال مقابل هلند از گروه A

بازی سنگال و هلند دومین دیدار از گروه A رقابت های جام جهانی 2022 به حساب می آید.  

ساعت و تاریخ بازی سنگال مقابل هلند

بازی سنگال و هلند در تاریخ 30 آبان 1401 و از ساعت 19:30 آغاز شد.  

ورزشگاه بازی سنگال هلند

بازی سنگال و هلند در ورزشگاه الثمامه دوحه آغاز شد.  

تیم داوری بازی سنگال و هلند

دومین بازی از گروه نخست رقابت‌های جام‌جهانی توسط " ولتون سامبایو " برزیلی، سوت زده خواهد شد.  

تاریخچه بازی های سنگال مقابل هلند

دو تیم سنگال و هلند تا کنون هیچ تقابلی با یکدیگر نداشته اند و این نخستین دیدار آنهاست.  

تیم ملی سنگال

تیم ملی سنگال در جام جهانی 2022 با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و سادیو مانه را به دلیل مصدومیتدر اختیار نخواهد داشت.

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی هلند

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی هلند بدین شرح اعلام شد؛ ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته (پاپه 73)،  بولایه دیا (احمدو بامبا 68)، کرپین دیاتا (نیکولاس جکسون 74)، اسماعیلا سار، دیالو (اسماعیل یعقوب 62) و یوسف سابالی

ترکیب کادرفنی سنگال مقابل هلند

سرمربی: آلیو سیسه (سنگال)، دستیار اول: رژیس بوگارت (فرانسه)، مربی: نبی ترائوره (سنگال)، مربی دروازه‌بان‌ها: تونی سیلوا (سنگال)، مربی بدنساز: جبرئیل یاتار (سنگال) شماتیک ترکیب سنگال مقابل هلند

تیم ملی هلند

تیم ملی هلند در جام جهانی قطر با فن خال، یکی از شانس های قهرمانی محسوب می شود و به علاوه آنها بخت اول صعود از گروه هستند.

ترکیب تیم ملی فوتبال هلند در مقابل تیم ملی سنگال

ترکیب تیم ملی هلند در مقابل تیم ملی سنگال بدین شرح اعلام شد؛ آندریاس نوپرت، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس (تئون کوپمینرس 79)، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو، وینسنت یانسن (ممفیس دیپای 62) و استفان برخواین (دیوی کلاسن 79)

ترکیب کادرفنی هلند مقابل سنگال

سرمربی: لوئیس فن خال، کمک مربی: دنی بلید، ادگار داویدس، مربی دروازه‌بان‌ها: فرانس هوئک، مربی ورزشی: یان کلوستنبرگ، پزشک: ادوین گودهارت شماتیک ترکیب هلند مقابل سنگال

اتفاقات بازی سنگال مقابل هلند

مثل بازی ایران و انگلیس، این بازی هم وقت های اضافه زیادی داشت. داور برزیلی بازی سنگال و هلند، برای نیمه اول 3 و برای نیمه دوم 8 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا در مجموع 11 دقیقه وقت اضافه را شاهد باشیم.

دقایق حساس بازی سنگال و هلند:

دقیقه 4: اولین موقعیت جدی بازی روی کار تیمی هلندی ها به دست آمد؛ گاکپو بعد از چند پاس کوتاه، صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با مندی ترجیح داد توپ را پاس بدهد اما کسی نبود که از این فرصت در دهانه دروازه استفاده کند. دقیقه 9: شوت از راه دور سار اولین موقعیت خطرناکی بود که سنگال روی دروازه هلند ایجاد کرد. این شوت با اختلاف اندک از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 29: دی یانگ داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد و با یک توی سر توپ به موقع می رفت دروازه حریف را باز کند ولی پیش از این کار توپ از او ربوده شد. دقیقه 40: برگیوس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از اینکه توپ را روی پای چپ خود آورد، با یک شوت خطرناک دروازه مندی را تهدید کرد اما توپ جایی در چارچوب نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 50: روی یک ارسال کرنر از سمت راست، فن دایک پرواز بلندی داشت که با ضربه سر همراه شد. این ضربه خطرناک مماس به تیر از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 64: دیالو در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی به زاویه موافق قصد باز کردن دورازه را داشت اما دروازه بان هلند با واکنشی به موقع توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 75: نوپرت یک بار دیگر ناجی دروازه  تیمش شده و این بار با واکنشی دیدنی شوت سنگین بازیکن سنگال از داخل محوطه جریمه را مهار کرد. دقیقه 86: نوپرت با جهشی دیدنی شوت خطرناک پاپه از پشت محوطه جریمه را راهی کرنر کرد. دقیقه 9+90: مندی واکنش ناقصی روی شوت کات دار دیپای داشت و دیوی کلاسن در ریباند توپ را به گل دوم هلند تبدیل کرد. نتیجه بازی هلند سنگال

شرح گل ها:

دقیقه 85 - کودی گاکپو 85: روی ارسال بلند فرانکی دی یانگ از سمت راست، مندی خروج ناموفقی داشت و کودی گاکپو با ضربه سر توانست دروازه را باز کند (ویدئو). دقیقه 9+90- دیوی کلاسن: مندی واکنش ناقصی روی شوت کات دار دیپای داشت و دیوی کلاسن در ریباند توپ را به گل دوم هلند تبدیل کرد (ویدئو).

کارت زرد:

هلند: ماتیاس دلیخت 56 سنگال: نمپالیس مندی 4+90، ادریسا گاناگی 4+90

کارت قرمز:

- هلند سنگال

حواشی بازی سنگال هلند:

* این یازدهمین حضور هلند در جام جهانی است و سه نایب قهرمانی در ویترین افتخارات این تیم به چشم می خورد. * تیم ملی سنگال تنها در سه دوره از رقابت های جام جهانی حضور داشته و بهترین نتیجه ای که گرفته مربوط به اولین دوره حضورش در سال 2002 است که تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت. * سنگال در دوره قبلی جام جهانی در شرایطی که از نظر امتیازی و تفاضل، شرایط مشابهی با تیم دوم داشت فقط به خاطر کارت زرد بیشتر از صعود بازماند. * هلند در 15 دیدار اخیر خود هیچ شکستی را متحمل نشده است. * فن‌خال سرمربی در حالی روی نیمکت تیم ملی هلند نشسته که در پایان جام جهانی به همکاری خود با فدراسیون این کشور خاتمه خواهد داد. * آلیو سیسه مثل همیشه با تیپ مخصوص خود که شباهت زیادی به باب مارلی دارد، از کنار زمین ملی‌پوشان سنگال را راهنمایی می کند. *صندلی های خالی زیادی روی سکوهای ورزشگاه دیده می شود. هلند سنگال

نتیجه بازی سنگال و هلند

نتیجه بازی سنگال و هلند چندان دور از تصور نبود و هلندی ها در این بازی به پیروزی دو بر صفر رسیدند.  

خلاصه بازی سنگال هلند

خلاصه بازی سنگال و هلند نشان می دهد که تیم ملی سنگال رقیب دست و پا بسته ای برای هلند نبود و شاگردان لوئیس فن خال به یک پیروزی نسبتا دشوار رسیدند. حالا و با دو تیم 3 امتیازی می توان گفت که گروه نخست مسابقات جام جهانی با حساسیت بیشتری دنبال می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...