ساعت بازی ایران ولز

ساعت بازی ایران و ولز به عنوان دومین بازی ایران در رقابت های جام جهانی 2022 مورد اهمیت قرار می گیرد.
کدخبر (97153) | 01 آذر 1401 | ساعت 09:00
0 428
ساعت بازی ایران ولز
ساعت بازی ایران و ولز به عنوان دومین بازی ایران در رقابت های جام جهانی 2022 مورد اهمیت قرار می گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از شکست ایران مقابل انگلیس، حالا بازی ایران ولز بیشتر از هر زمان دیگری برای کارلوس کی روش و شاگردانش مورد اهمیت قرار گرفته است. این دیدار برای ایران در جام جهانی حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و به همین دلیل زمان بازی ایران ولز مورد توجه قرار می گیرد. برنامه جام جهانی 2022 از مدت ها قبل اعلام شده و ساعت و زمان بازی ها نیز در چارچوب همین برنامه خواهد بود.  

ساعت بازی ایران ولز

ساعت بازی ایران و ولز نیز طبق آنچه پیش تر اعلام شده از ساعت 13:30 است که همزمان با آغاز این دیدار، شبکه سه به صورت زنده بازی را پخش می کند.  

زمان بازی ایران و ولز

زمان بازی ایران و ولز بدین صورت در نظر گرفته شده که این بازی، اولین دیدار در ششمین روز از برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 خواهد بود. بازی ایران و ولز درواقع دومین دیدار دو تیم در جام جهانی است آن هم در شرایطی که تیم ملی ولز با کسب تساوی مقابل آمریکا یک امتیاز اندوخته دارد اما ایران مقابل انگلیس شکست خورده و بدون امتیاز وارد میدان می شود. با این حساب امتیازات بازی ایران و ولز برای تیم ملی کشورمان حیاتی است و به همین میزان نیز در ایران مردم هم دنبال تماشای این دیدار حساس هستند و به همین جهت زمان بازی ایران و ولز مورد پرسش قرار می گیرد.  

تاریخ بازی ایران و ولز

تاریخ بازی ایران ولز طبق آنچه در برنامه مدون جام جهانی آمده جمعه 4 آذر 1401 خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...