کامیابی نیا: مشکل و سوء تفاهم درون خانوادگی داشتیم که حل شده است

کمال کامیابی نیا پس از دعوت به باشگاه و صحبت درباره مشکلات اخیر پرسپولیس بیان کرد که مشکل و سوء تفاهم درون خانوادگی بود و حل شده است.
کدخبر (97508) | 01 آذر 1401 | ساعت 15:40
0 59
کامیابی نیا: مشکل و سوء تفاهم درون خانوادگی داشتیم که حل شده است
کمال کامیابی نیا پس از دعوت به باشگاه و صحبت درباره مشکلات اخیر پرسپولیس بیان کرد که مشکل و سوء تفاهم درون خانوادگی بود و حل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، برخی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس امروز به باشگاه دعوت شدند و در خصوص مسائل پیش آمده جلسه داشتند. کمال کامیابی نیا پس از این جلسه در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در خصوص اعتصاب بازیکنان گفت: با باشگاه صحبت کردیم و بیرون آمدیم. مشکل و سوء تفاهم درون خانوادگی بود و حل شده است. به خاطر جریمه جام حذفی نبود و اصلا چنین چیزی نبود، یک مقدار مشکل پیش آمده بود و می‌خواستیم ببینیم مبالغی که گفتند را چه زمانی پرداخت می‌کنند؛ آقای درویش هم صحبت کرد و همه چیز خوب است. کامیابی نیا در خصوص شکست سنگین ایران بیان کرد: تیم انگلیس جزو قوی‌ترین تیم‌ها است و مدعی اول قهرمانی است. بازیکنان آنها گران قیمت هستند. بازیکنان ما هم زحمت‌شان را کشیدند و امیدوارم در دو بازی آینده موفق باشند. به هرحال وقتی شرایط بازی سخت می‌شود از لحاظ روحی و روانی هم تاثیر می‌گذارد، فکر می‌کنم مصدومیت بیرانوند هم تاثیرگذار بود و امیدوارم دو بازی آینده بهتر باشد. او در مورد اینکه آیا از بیرانوند خبری دارد گفت: بله من احوال او را جویا شدم و حالش خوب بود. باید ببینیم تا روز بازی چه اتفاقی می‌افتد. شرایط آن لحظه‌اش خوب بود و انشاالله بهتر شود و به تیم کمک کند. کمال راجع به وضعیت این روزهای پرسپولیس توضیح داد: شرایط تیم‌مان خوب است، یک استراحت داشتیم و مربیان هم برنامه‌ریزی کردند و انشاالله برای دربی استارت می‌زنیم. در این مدت اگر یک اردو هم برویم برای تیم‌مان خیلی مؤثر است تا در دربی بهترین عملکرد را داشته باشیم‌. او در مورد انجام تمرینات سرخ‌ها در تهرانسر گفت: مدیریت باشگاه زحمت کشید و زمین تهرانسر را هم برای ما گرفته‌اند اما انشاالله بتوانیم خوب تمرین کنیم. امیدواریم چند جلسه که در تهرانسر تمرین می‌کنیم، زمین کاظمی هم ریکاوری شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...