مکزیک 0 لهستان 0/ یک امتیاز با درخشش اوچوا

بازی مکزیک و لهستان در چارچوب دومین دیدار از گروه سوم مسابقات جام جهانی 2022 برگزار شد که این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید.
کدخبر (97511) | 01 آذر 1401 | ساعت 15:59
0 197
مکزیک 0 لهستان 0/ یک امتیاز با درخشش اوچوا
بازی مکزیک و لهستان در چارچوب دومین دیدار از گروه سوم مسابقات جام جهانی 2022 برگزار شد که این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، جدال حساس تیم های مکزیک و لهستان در چارچوب دومین بازی از گروه سوم رقابت های جام جهانی قطر با نتیجه 0-0 به پایان رسید. طبق برنامه جام جهانی، این سومین بازی از روز سوم مسابقات بود.  

بازی لهستان مقابل مکزیک از گروه C

بازی لهستان و مکزیک دومین دیدار از گروه C رقابت های جام جهانی 2022 به حساب می آید.  

ساعت و تاریخ بازی لهستان مقابل مکزیک

بازی لهستان و مکزیک در تاریخ 1 آذر 1401 و از ساعت 19:30 آغاز شد.  

ورزشگاه بازی لهستان مکزیک

بازی لهستان و مکزیک در ورزشگاه ۹۷۴ (ورزشگاه رأس ابوعبود) آغاز شد. مکزیک لهستان

تیم داوری بازی مکزیک و لهستان

دومین بازی از گروه سوم رقابت‌های جام‌جهانی توسط " کریس بیث" استرالیایی، سوت زده خواهد شد.  

تاریخچه بازی های مکزیک مقابل لهستان

دو تیم لهستان و مکزیک در سال 2017 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-0 به نفع مکزیکی ها خاتمه یافت.  

تیم ملی لهستان

تیم ملی لهستان در جام جهانی 2022 با سرمربی‌گری چسلاو میخنیویچ و حضور ستارگانی همچون روبرت لواندوفسکی به دنبال صعود از گروه C رقابت ها خواهد بود.  

ترکیب تیم ملی فوتبال لهستان در مقابل تیم ملی مکزیک

ترکیب تیم ملی فوتبال لهستان در مقابل تیم ملی مکزیک بدین شرح اعلام شد؛ وویچیخ شزنی، کامیل گلیک، یاکوب کیویور، متی کش، بارتوش برشینسکی، گژگوش کریچوویاک، سباستین ژیمانسکی، پیوتر ژیلینسکی، یاکوب کامینسکی، نیکولا زالفسکی، روبرت لواندوفسکی، ۱۱ بازیکن منتخب تیم ملی لهستان در دیدار با مکزیک هستند. شماتیک ترکیب لهستان مقابل مکزیک

ترکیب کادرفنی لهستان مقابل مکزیک

سرمربی: چسلاو میخنیویچ (لهستان) دستیاران: میروسلاو کالیتا، هوبرت مالوویسکی، کمیل پوتریکوس (لهستان) مربی درواز‌ه‌بان‌ها: آندری داویجوک، توماژ موهینسکی (لهستان) مربی بدنساز: گرگوژ ویت، کارول بورتنیک (لهستان) آنالیزور: روبرت موشاوک (لهستان) مدیر تیم: یاکوب کویاتکوفسکی (لهستان)  

تیم ملی مکزیک

تیم ملی مکزیک در جام جهانی قطر به همراه ستارگان خود نظیر ایروینگ لوزانو و خیمینز به دنبال راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی است.  

ترکیب تیم ملی فوتبال مکزیک در مقابل تیم ملی لهستان

ترکیب تیم ملی مکزیک در مقابل تیم ملی لهستان بدین شرح اعلام شد؛ گیرمو اوچوا، سزار مونتس، هکتور مورنو، خورخه سانچز، خسوس گایاردو، هکتور هررا، ادسون آلوارز، آندرس گواردادو، هیروینگ لوزانو، الکسیس وگا، هنری مارتین جزو ۱۱ بازیکن اصلی دیدار مکزیک مقابل لهستان هستند. شماتیک ترکیب مکزیک مقابل لهستان

ترکیب کادرفنی مکزیک مقابل لهستان

سرمربی: خراردو مارتینو (آرژانتین) دستیاران: خورخه تیلر، نوربرتو اسکوپونی و سرخیو جیوانیولی (آرژانتین) مربی درواز‌ه‌بان‌ها: گوستاوو پینیرو (آرژانتین) مربی بدنساز: خوان مانوئل آلفانو و رودولفو پالادینی (آرژانتین)  

اتفاقات بازی لهستان مقابل مکزیک

 

دقایق حساس بازی مکزیک و لهستان:

دقایق حساس: دقیقه ۵: در یک ضد حمله سریع پاس لواندوفسکی در نزدیکی‌های محوطه جریمه به کامینسکی رسید و او پا به توپ وارد محوطه شد ولی پیش از آنکه به توپ ضربه بزند گایاردو مدافع مکزیک توپ را به بیرون زد. دقیقه ۲۶: هررا در سمت راست بیرون محوطه لهستان صاحب توپ شد و ارسال این بازیکن روی سر وگا فرود آمد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۴۰: چاوز از راست محوطه لهستان پاس عرضی و زمینی را به دهانه دروازه فرستاد ولی مکزیکی‌ها از این توپ نتوانستند استفاده کنند و این موقعیت از دست رفت. دقیقه ۴۵: لوزانو با یک و دو قصد داشت وارد محوطه شود ولی قبل از رسیدن توپ برگشت به او سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. در ادامه توپ سرگردان درون محوطه به سانچز رسید و شوت این بازیکن با واکنش شزنی به کرنر رفت. دقیقه ۵۶: پاس کامینسکی برای لواندوفسکی درون محوطه به او رسید و در نبرد برای تصاحب توپ با مورنو سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد. در ادامه و با کمک وار داور به کنار زمین رفت و با بازبینی صحنه اعلام ضربه پنالتی کرد. لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و ضربه دقیقی به توپ زد اما اووای افسانه‌ای ناجی مکزیک شد و پنالتی لواندوفسکی را دفع کرد. دقیقه ۶۴: سیو و واکنش فوق العاده از شزنی بازهم دروازه لهستان را نجات داد. سانتر آلوارز با ضربه هنری مارتین در حال ورود به دروازه بود اما شزنی با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد. بازی مکزیک لهستان در جام جهانی 2022

شرح گل ها:

 

کارت زرد:

خورخه سانچز از مکزیک (دقیقه 29) هکتور مورنو از مکزیک (دقیقه 56) پرزمیسلاو فرانکوفسکی از لهستان (دقیقه 76) نتیجه بازی مکزیک لهستان

کارت قرمز:

-

حواشی بازی مکزیک لهستان:

هواداران مکزیک مانند همیشه حضور پرشور در ورزشگاه دارند و سبزپوشان را به شدت تشویق می‌کنند. برخورد و ضربه به سر کمیل گلیک و سرار مونتس باعث شد بازی برای دقایقی قطع شود تا به وضعیت دو بازیکن رسیدگی شود.

نتیجه بازی مکزیک و لهستان

نتیجه بازی مکزیک و لهستان باب علاقه هواداران عربستان رقم خورد. این بازی به تساوی صفر صفر به پایان رسید.

خلاصه بازی مکزیک لهستان

خلاصه بازی مکزیک و لهستان نشان می دهد که تیم ملی مکزیک علی رغم تلاش های زیاد موفق به گلزنی نشد و تلاش های تیم ملی لهستان و حتی ضربه پنالتی لواندوفسکی هم به لطف درخشش سنگربان مکزیک به ثمر ننشست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...