تایسون فیوری و درک چیسورا / مبارزه شماره 3

تایسون فیوری و درک چیسورا برای کمربند سنگین‌وزن بوکس قهرمانی جهان مبارزه خواهند کرد.
کدخبر (97558) | 01 آذر 1401 | ساعت 19:47
0 194
تایسون فیوری و درک چیسورا / مبارزه شماره 3
تایسون فیوری و درک چیسورا برای کمربند سنگین‌وزن بوکس قهرمانی جهان مبارزه خواهند کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری و درک چیسورا، دو بوکسور مطرح دسته سنگین‌وزن برای سومین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مبارزه، بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن شورای جهانی بوکس(WBC) که از چهار سازمان اصلی مسابقات بوکس قهرمانی جهان محسوب می‌شود خواهد بود

آشنایی با تایسون فیوری و درک چیسورا

تایسون فیوری و درک چیسورا دو تن از مطرح‌ترین مبارزان حال حاضر ورزش بوکس به حساب می‌آیند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

تایسون فیوری

تایسون فیوری، بوکسور ۳۴ ساله متولد شهر منچستر انگلیس، از شناخته‌‌شده‌ترین نام‌های بوکس جهان است. این بوکسور ۲۰۶ سانتی‌متری زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته؛ از تعلیق به علت شک به دوپینگ تا اعتیاد شدید به مواد مخدر و بیش از دو سال دوری از دنیای بوکس حرفه‌ای. تایسون فیوری فیوری که با سبک ارتودوکس به مبارزه می‌پردازد، در دوران حرفه‌ای خود ۳۳ مسابقه برگزار کرده که حاصل آن ۳۲ پیروزی (۲۳ برد با ناک اوت و ۹ برد با تصمیم داوری) و ۱ تساوی بوده است. تایسون فیوری، بیش از هزار روز است که دارنده کمربند قهرمانی کمربند قهرمانی سنگین وزن شورای جهانی بوکس است و مسابقه او با درک چیسورا، بر روی همین عنوان خواهد بود.

درک چیسورا

درک چیسورا، بوکسور ۳۸ ساله متولد زیمباوه و با ملیت انگلیسی است. چیسورا دوران بوکس حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و تاکنون در ۴۵ مبارزه حضور داشته که حاصل آن ۳۳ پیروزی (۲۳ برد با ناک اوت) و ۱۲ شکست بوده است. درک چیسورا درک چیسورا همانند تایسون فیوری، با سبک ارتودوکس به مبارزه می‌پردازد و با قد و گسترهٔ دست‌های ۱۸۸ سانتی‌متری، احتمالا کار سختی برابر فیوری ۲۰۶ سانتی‌متری که گستره دست‌های او به ۲۱۶ سانتی‌متر می‌رسد خواهد داشت.

پیشینه مبارزات تایسون فیوری و درک چیسورا

تایسون فیوری و درک چیسورا تاکنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل هر دو مبارزه آن‌ها، پیروزی به نفع تایسون فیوری بوده است. مبارزه اول فیوری و چیسورا، سال ۲۰۱۱ در ورزشگاه ومبلی لندن صورت گرفت. این مسابقه که بر سر کمربند سنگین‌وزن CBC برگزار می‌شد، ۱۲ راند به طول انجامید و نهایتا با نظر هیئت داوران، تایسون فیوری برنده مبارزه اعلام شد و درک چیسورا کمربند قهرمانی خود را از دست داد. تایسون فیوری و درک چیسورا مبارزه دوم این دو بوکسور انگلیسی هم در کشور انگلیس و سال ۲۰۱۴ انجام شد. چیسورا اینبار باید از کمربندهای سنگین وزن خود برای سازمان‌های EBU و WBO دفاع می‌کرد. این مسابقه که ۱۰ راند به طول انجامید، نهایتا با انصراف درک چیسورا از ادامه مبارزه با پیروزی تایسون فیوری و قهرمانی او به پایان رسید. تایسون فیوری و درک چیسورا

تاریخ و زمان مبارزه تایسون فیوری و درک چیسورا

در سومین مبارزه تایسون فیوری و درک چیسورا، این‌بار بر خلاف دو دیدار قبلی، تایسون فیوری مدافع عنوان خواهد بود. این مسابقه بر سر کمربند سنگین‌وزن سازمان WBC انجام می‌شود. مبارزه تایسون فیوری و درک چیسورا روز شنبه ۱۲ آذر در ورزشگاه باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر در شهر لندن برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...