نگرانی بزرگ پرسپولیسی ها؛ گل محمدی منتظر خبر مهم از قطر

در صورتی که کار بیرانوند به جراحی بکشد، باید دید این دروازه‌بان برای بازی حساس دربی در دسترس پرسپولیس خواهد بود؟
کدخبر (97360) | 01 آذر 1401 | ساعت 12:25
0 89
نگرانی بزرگ پرسپولیسی ها؛ گل محمدی منتظر خبر مهم از قطر
در صورتی که کار بیرانوند به جراحی بکشد، باید دید این دروازه‌بان برای بازی حساس دربی در دسترس پرسپولیس خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در هیاهوی حضور جام جهانی در قطر، هر روز یک اتفاق تلخ در اطراف پرسپولیس رخ می دهد. یک روز اردوی تدارکاتی این تیم در دبی لغو می شود، روز دیگر بازیکنانش به دلیل عدم دریافت مطالبات خود اعتصاب می کنند و در حالی که میلاد سرلک بخاطر مصدومیت نتوانست تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند، حالا دیگر ستاره پرسپولیس هم دچار آسیب دیدگی شده تا گل محمدی با مشکلاتی عجیبی دست به گریبان باشد.‌

هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند مشخص نیست، اما به نظر می رسد با آن ضربه شدیدی که به بینی این بازیکن اصابت کرد، شانس زیادی برای بازی مقابل ولز و آمریکا نداشته باشد. اگر این دروازه‌بان با تجربه جام جهانی را از دست دهد، کار تیم ملی برای صعود در دو بازی آینده بسیار سخت خواهد شد. پرسش مهم تر این است که آیا سرنوشت این دروازه بان به جراحی می کشد؟ در صورتی که این اتفاق بیفتد باید دید شرایط این دروازه‌بان برای ادامه لیگ به چه صورت خواهد بود.

مصدومیت بیرانوند در دیدار ایران و انگلیس پرسپولیس

سرخپوشان در اولین بازی خود بعد از تعطیلات باید به مصاف استقلال بروند و این بازی علاوه بر اینکه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، در تعیین جایگاه تیم‌ها در جدول بسیار تاثیر گذار است. حضور علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک پرسپولیس می تواند برای این تیم بسیار تعیین کننده باشد. با اتفاقی که برای بیرانوند رخ داد بی شک گل محمدی از همیشه بیشتر نگران سلامتی ملی پوشان خود است.

همانطور که گفته شد سرمربی پرسپولیس این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و شرایط آماده سازی سرخپوشان آنطور که این مربی انتظار داشت پیش نمی رود. پرسپولیس امروز در یک بازی دوستانه با دو گل نتیجه را به مس واگذار کرد تا زنگ خطر برای این تیم به صدا بیاید. وقتی تیمی تمرین نکند، طبیعا در زمین هم نتیجه نخواهد گرفت. البته بخشی از این اتفاقات متوجه مدیریت باشگاه است.

قابل توجه است که استقلالی ها هم در روزهای گذشته اعتصاب داشتند، اما چرا حواشی این تیم سریعا جمع می شود و کار پرسپولیس باید به جایی برسد که بین بازیکنان سر تمرین کردن و نکردن اختلاف و دو دستگی پیش بیاید؟ قطعا از این شرایط فقط حریفان پرسپولیس سود خواهند جست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...