فرانسه 4 استرالیا 1/ آتش بازی شاگردان دشان

بازی فرانسه و استرالیا در چارچوب دومین دیدار از گروه چهارم مسابقات جام جهانی 2022 برگزار شد و با نتیجه 4-1 به نفع فرانسوی ها به پایان رسید.
کدخبر (97632) | 01 آذر 1401 | ساعت 19:03
0 131
فرانسه 4 استرالیا 1/ آتش بازی شاگردان دشان
بازی فرانسه و استرالیا در چارچوب دومین دیدار از گروه چهارم مسابقات جام جهانی 2022 برگزار شد و با نتیجه 4-1 به نفع فرانسوی ها به پایان رسید.

چهابه گزارش سرخ نیوز، جدال حساس تیم های فرانسه و استرالیا در چارچوب دومین بازی از گروه چهارم رقابت های جام جهانی قطر با برتری پر گل خروس ها به پایان رسید. طبق برنامه جام جهانی، این چهارمین بازی از روز سوم مسابقات بود.  

بازی فرانسه مقابل استرالیا از گروه D

بازی فرانسه و استرالیا دومین دیدار از گروه D رقابت های جام جهانی 2022 به حساب می آید.  

ساعت و تاریخ بازی فرانسه مقابل استرالیا

بازی فرانسه و استرالیا در تاریخ 1 آذر 1401 و از ساعت 22:30 آغاز شد.  

ورزشگاه بازی فرانسه استرالیا

بازی فرانسه و استرالیا در ورزشگاه الجنوب آغاز شد. بازی فرانسه استرالیا در جام جهانی 2022

تیم داوری بازی استرالیا و فرانسه

دومین بازی از گروه چهارم رقابت‌های جام‌جهانی توسط "ویکتور گومس" از آفریقای جنوبی، سوت زده خواهد شد.  

تاریخچه بازی های فرانسه مقابل استرالیا

دو تیم فرانسه و استرالیا در سال 2018 و در دور گروهی جام جهانی روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-2 به نفع فرانسه به پایان رسید.  

تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 با سرمربی‌گری دیدیه دشان و حضور ستارگانی همچون کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان به دنبال کسب رتبه های بالا و قهرمانی در این جام خواهد بود.  

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی استرالیا

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی استرالیا بدین شرح اعلام شد؛ هوگو لوریس، ابراهیما کوناته، دیو اوپامکانو، بنجامین پاوار، لوکاس هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتون گریزمان و اولیویه ژیرو، یازده بازیکن منتخب فرانسه در جام جهانی مقابل استرالیا هستند. شماتیک ترکیب فرانسه مقابل استرالیا در جام جهانی 2022 قطر

ترکیب کادرفنی فرانسه مقابل استرالیا

سرمربی: دیدیه دشان (فرانسه) دستیار اول: گای استفان (فرانسه) مربی بدنساز: سایرل مون (فرانسه) مربی دروازه‌بان‌ها: فرانک راویو (فرانسه)  

تیم ملی استرالیا

تیم ملی استرالیا در جام جهانی قطر یکی از آسیایی های حاضر خواهد بود که به دنبال صعود از مرحله گروهی است.  

ترکیب تیم ملی فوتبال استرالیا در مقابل تیم ملی فرانسه

ترکیب تیم ملی استرالیا در مقابل تیم ملی فرانسه بدین شرح اعلام شد؛ متیو رایان، کای رولس، هری سوتار، ناتانیل آتکینسون، عزیز بهیچ، آرون موی، رایلی مک گری، جکسون ایروین، متیو لکی، کریگ گودوین و میشل دوک، یازده بازیکن استرالیا مقابل فرانسه در جام جهانی قطر هستند. شماتیک ترکیب استرالیا مقابل فرانسه در جام جهانی 2022 قطر

ترکیب کادرفنی استرالیا مقابل فرانسه

سرمربی: گراهام آرنولد (استرالیا) مربیان: رنه مئولنستین (هلند)، تونی ویدمار (استرالیا) مربی دروازه‌بان‌ها: جان کراولی (استرالیا) مربی بدنساز: فابیان ارمان (آلمان)  

اتفاقات بازی فرانسه مقابل استرالیا

 

دقایق حساس بازی فرانسه و استرالیا:

دقایق حساس: در دقیقه 9، امباپه پس از جا گذاشتن مدافعان استرالیا توپ را ارسال کرد که رایان با خروج به موقع موفق شد مانع گلزنی فرانسوی‌ها شود. در دقیقه 20، پاس اشتباه هرناندز به دوک رسید و او هم از پشت محوطه دروازه لوریس را هدف قرار داد که با اختلاف کمی توپ به بیرون رفت. در دقیقه 26، فرانسه نقش گلزنی خود را تکرار کرد و این بار ارسال گریزمن از سمت چپ را ژیرو با ضربه سر سمت دروازه رایان فرستاد اما توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقیقه 36، نفوذ دمبله از سمت راست و ارسال او به امباپه رسید اما شوت او توسط مدافع استرالیا بلاک شد و ژیرو توپ برگشتی را به بیرون زد. در دقیقه 41، دمبله با نفوذ از سمت راست توپ را به امباپه سپرد و او با یک پاس پشت پا توپ را برای گریزمن کاشت اما ضربه گریزمن با فاصله اندکی از دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 44، اوپامکانو از میانه‌های زمین با ارسالی بلند توپ را در اختیار گریزمن قرار داد و او از سمت راست توپ را به محوطه شش قدم رایان فرستاد و ضربه امباپه به فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه 45، بازیکن استرالیا توپ را از سمت چپ روی دروازه فرانسه ارسال کرد و ضربه سر جکسون ایروینه به تیر دروازه لوریس برخورد کرد. بازی فرانسه استرالیا در جام جهانی 2022 در دقیقه 50، ارسال دقیق تئو هرناندز به ژیرو رسید و او با ضربه‌ای آکروباتیک تا آستانه فروپاشی دروازه رایان پیش رفت اما توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد. ویدیو؛ ضربه قیچی برگردان اولیویه ژیرو در دقیقه 60، یک و دوی زیبای ژیرو و امباپه منجر به یک موقعیت تک به تک شد که ضربه امباپه پس از برخورد به بازیکن استرالیا راهی کرنر شد. در دقیقه 63، کوناته توپ را به لوریس سپرد اما تعلل او نزدیک بود کار دست فرانسوی‌ها بدهد که با خوش شانسی لوریس این اتفاق نیفتاد. در دقیقه 67، تئو هرناندز با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه استرالیا شد با یک پاس رو به عقب توپ را به گریزمن سپرد اما ضربه دقیق گریزمن را دفاع استرالیا از روی خط برگرداند. در دقیقه 89، فرانسه صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی را کوناته به گوشه دروازه رایان فرستاد اما مهار سنگربان استرالیا مانع به ثمر رسیدن گل پنجم فرانسوی‌ها شد. بازی فرانسه استرالیا در جام جهانی 2022

شرح گل ها:

فرانسه صفر - استرالیا یک (دقیقه 8: کرگ گودوی) ارسال بلند بازیکنان استرالیا به سمت راست به متئو لکی رسید و او نیز پس از جا گذاشتن هرناندز توپ را زمینی به محوطه جریمه فرانسه فرستاد و کرگ گودوی موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه لوریس را باز کند. فرانسه یک - استرالیا یک (دقیقه 26: آدرین ربیو ) ارسال دقیق هرناندز از سمت چپ روی سر ربیو فرود آمد و هافبک یوونتوس توانست با ضربه‌ای دقیق دروازه کاپیتان استرالیا را باز کند. فرانسه دو - استرالیا یک (دقیقه 31: الویویه ژیرو ) مدافع استرالیا زیر پرس شدید بازیکنان فرانسه اشتباه کرد و امباپه با توپ ربایی موفق توپ را به ربیو سپرد و او هم پس از ورود به محوطه جریمه توپ را در اختیار ژیرو قرار داد و مهاجم میلان کار سختی برای باز کردن دروازه خالی زردها نداشت. فرانسه سه - استرالیا یک (دقیقه  68: کیلین امباپه ) عثمان دمبله توپی که نزدیک بود به اوت برود را مهار کرد و با یک ارسال دقیق امباپه را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه سر امباپه پس از برخورد به تیر دروازه گل شد. فرانسه چهار - استرالیا یک (دقیقه ‌71: اولیویه ژیرو ) این بار دمبله با نفوذ از سمت چپ، توپ را ارسال کرد و ژیرو با یک ضربه سر دقیق توانست دروازه رایان را برای چهارمین بار باز کند و جشنواره گل خروس‌ها را تکمیل کند. نتیجه بازی فرانسه استرالیا

کارت زرد:

میچل دوک (54) جکسون ایروینه (79) از استرالیا

کارت قرمز:

-

حواشی بازی فرانسه استرالیا:

در صحنه‌ گل استرالیا، لوکاس هرناندز مصدوم شد و به نظر می‌رسید نتواند به بازی ادامه دهد اما دقایقی بعد به زمین بازگشت. استرالیا پس از گل اول، کاملا عقب نشسته و تنها تک مهاجم آن‌ها روی خط نیمه قرار دارد و همین امر کار را برای گلزنی فرانسوی‌ها سخت کرده است. رافائل واران که ۵ بازی آخر منچستر در لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، روی نیمکت قرار گرفته است. شوآمنی در برخورد با بازیکن استرالیا مصدوم شد اما پس از خروج از زمین و مداوا دوباره به زمین بازگشت.

نتیجه بازی فرانسه و استرالیا

نتیجه بازی فرانسه و استرالیا جذاب، تماشایی و پرگل رقم خورد. این بازی با برتری 4 بر 1 فرانسوی ها به پایان رسید.

خلاصه بازی فرانسه و استرالیا

خلاصه بازی فرانسه و استرالیا نشان می دهد که علی رغم اینکه تیم استرالیا گل اول بازی را به ثمر رساند و از فرانسه پیش افتاد، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند و با دریافت 4 گل در نهایت شکست سنگینی را متحمل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...