یک روز بعد از جدایی؛ کریستیانو رونالدو محروم شد

کریستیانو رونالدو مهاجم پیشین منچستریونایتد با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شد.
کدخبر (98211) | 02 آذر 1401 | ساعت 14:56
0 87
یک روز بعد از جدایی؛ کریستیانو رونالدو محروم شد
کریستیانو رونالدو مهاجم پیشین منچستریونایتد با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شد.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو به دلیل شکاندن گوشی یک هوادار اورتون پس از شکست منچستریونایتد مقابل این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، از جانب اتحادیه فوتبال انگلیس نقره‌داغ شد و در کنار جریمه نقدی 50 هزار پوندی، با محرومیت دو جلسه‌ای هم مواجه شد. این مهاجم 37 ساله که پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد در پی توافقی دوجانبه، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، متهم به رفتار نامناسب و خشونت‌آمیز شده است، برای همین در صورت ماندنش در لیگ برتر انگلیس باید این محرومیت را پشت‌سر بگذارد.

کریستیانو رونالدو

برنده پنج توپ طلا در اواخر فروردین ماه در پی شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، به‌قدری از این شکست ناراحت و خشمگین بود که هنگام خروج از زمین ورزشگاه گودیسون پارک با پای لنگ‌لنگان و درست پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن‌‌ها، گوشی تلفن همراه یک هوادار 14 ساله اورتون را که داشت از او فیلم می‌گرفت به زمین زد که منجر به چندتکه شدن گوشی این هوادار شد.

کریستیانو رونالدو پس از این ماجرا از هوادار اورتون که اتفاقاً کودکی اوتیسمی بود، عذرخواهی کرد، اما مادر این کودک از این فوق‌ستاره پرتغالی شکایت کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...