اسپانیا 7 - کاستاریکا 0 / آتش‌بازی ماتادورها در گام اول

بازی اسپانیا کاستاریکا به عنوان دومین بازی از گروه E رقابت‌های جام جهانی برگزار شد
کدخبر (98249) | 02 آذر 1401 | ساعت 15:54
0 114
اسپانیا 7 - کاستاریکا 0 / آتش‌بازی ماتادورها در گام اول
بازی اسپانیا کاستاریکا به عنوان دومین بازی از گروه E رقابت‌های جام جهانی برگزار شد

به گزارش سرخ نیوز، در چهارمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم اسپانیا و کاستاریکا برابر هم قرار گرفتند و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار پنجمین گروه جام در هفته اول مسابقات به اتمام رسید. اسپانیا در یک دیدار پرگل، با نتیجه ۷-۰ کاستاریکا را تحقیر کرد

نتیجه بازی اسپانیا کاستاریکا

بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا از گروه E

بازی اسپانیا و کاستاریکا در چارچوب دومین بازی از گروه E جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا

ساعت و تاریخ بازی اسپانیا کاستاریکا طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 2 آذر 1401 از ساعت 19:30 بود.

ورزشگاه بازی اسپانیا کاستاریکا

بازی اسپانیا کاستاریکا در ورزشگاه الثمامه برگزار شد.

تیم داوری بازی اسپانیا و کاستاریکا

داور: محمد عبدالله محمد (امارات) / کمک داور اول: محمد الحمدی / کمک داور دوم: حسن المهری

تاریخچه بازی های اسپانیا مقابل کاستاریکا

اسپانیا و کاستاریکا پیش از این بازی در سه دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌ بودند که حاصل آن دو برد به سود اسپانیا و یک تساوی بود. این دو تیم، آخرین بار در سال ۲۰۱۷ برابر هم صف‌آرایی کردند که اسپانیا با نتیجه ۵-۰ پیروز شد.

تیم ملی اسپانیا

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار به درخشش بازیکنان جوان خود است.

ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا در مقابل تیم ملی کاستاریکا

ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا در مقابل تیم ملی کاستاریکا بدین شرح اعلام شد؛ اونای سیمون، آیمریک لاپورته، رودری، سزار آزپلیکوئتا، جوردی آلبا(۶۴- الخاندرو بالده)، سرخیو بوسکتس(۶۴- کوکه)، پدری(۵۷- کارلوس سولر)، گاوی، فران تورس(۵۷- آلوارو موراتا)، مارکو آسنسیو(۶۹- نیکو ویلیامز) و دنی اولمو

ترکیب کادرفنی اسپانیا مقابل کاستاریکا

سرمربی: لوییز انریکه (اسپانیا)، دستیار: رافائل پول (اسپانیا)، مربی درواز‌ه‌بان‌ها: خوانخو گونزالز (اسپانیا)، مربی بدنساز: رافائل پول (اسپانیا)، مدیر تیم: خوزه فرانسیسکو مولینا (اسپانیا شماتیک ترکیب اسپانیا مقابل کاستاریکا

تیم ملی کاستاریکا

تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ که در جام جهانی 2014 نیز در گروه مرگ مسابقات قرار گرفته بود و توانست به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود، امیدوار به تکرار این شگفتی است.

ترکیب تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مقابل تیم ملی اسپانیا

ترکیب تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مقابل تیم ملی اسپانیا بدین شرح اعلام شد؛ کیلور ناواس، کیشر فولر، اسکار دوراته، فرانسیسکو کالو، کارلوس مارتینز(۴۶- کندال واستون)، بریان اویدو(۸۲- رونالد ماتاریتا)، سلسو بورگس(۷۳- براندون آگوئیلرا)، یلتسین تخدا، جوئل کمپل، جویسون بنت(۶۱- برایان رویز) و آنتونی کونترراس(۶۱- آلوارو زامورا)

ترکیب کادرفنی کاستاریکا مقابل اسپانیا

سرمربی: لوییز فرناندو سوارز (کلمبیا) - دستیاران: جان بودمر (کلمبیا) و رونالد گومز (کاستاریکا) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: لوییز گابلو کنخو (کاستاریکا) - مربی بدنساز: ایوان مائوریسیو نینو (کلمبیا) و اریک سانچز (کاستاریکا) - آنالیزور: کیلور ریس (کاستاریکا) شماتیک ترکیب کاستاریکا مقابل اسپانیا

اتفاقات بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا

اسپانیا در یک بازی برتر، توانست با نتیجه ۷-۰ کاستاریکا را پشت سر گذاشته و گام اول خود در جام جهانی قطر را به محکم‌ترین شکل ممکن بردارد.

دقایق حساس بازی اسپانیا کاستاریکا:

دقیقه ۵: پاس پشت مدافعان از پدری برای دنی اولمو درون محوطه کاستاریکا به او رسید ولی ضربه اولمو از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۴۸: نفوذ سریع از آزپلیکوئتا به پاس در عرض او ختم شد و ضربه آسنسیو از روی قوس محوطه در وضعیتی نامتعادل، از بالای دروازه به بیرون رفت.

شرح گل ها:

اسپانیا ۱ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۱۱ - دنی اولمو: پاس فنی گاوی پس از برخورد با مدافعین کاستاریکا،‌ در محوطه جریمه به دنی اولمو رسید و او با استپ و چرخشی دیدنی، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و با ضربه چیپ، دروازه کیلور ناواس را باز کرد. (تماشای گل) گل اول اسپانیا به کاستاریکا اسپانیا ۲ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۲۱ - مارکو آسنسیو: ارسال زمینی جوردی آلبا از سمت چپ در نزدیکی خط محوطه جریمه به مارکو آسنسیو رسید و او با شوتی سرضرب، دروازه کاستاریکا را باز کرد. (تماشای گل) اسپانیا ۳ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۳۱ - فران تورس: فران تورس از روی نقطه پنالتی و با ضربه‌ای که بر خلاف جهت حرکت کیلور ناواس زد، برای سومین بار تیم ملی اسپانیا را به گل رساند. (تماشای گل) اسپانیا ۴ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۵۴ - فران تورس: پاس رو به بیرون گاوی در محوطه جریمه با تعلل و اشتباهات پیاپی خط دفاع و دروازه‌بان کاستاریکا، نهایتا فران تورس را در موقعیت گلزنی قرار داد و گل چهارم اسپانیا را به ثمر رساند. (تماشای گل) اسپانیا ۵ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۷۴ - گاوی: روی ضدحمله بازیکنان اسپانیا، آلوارو موراتا از گوشه محوطه جریمه سانتری انجام داد که توپ او به گاوی رسید و این هافبک جوان با شوتی سرضرب و محکم، دروازه کاستاریکا را فروریخت. (تماشای گل) اسپانیا ۶ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۹۰ - کارلوس سولر: ارسال زمینی نیکو ویلیامز از سمت راست با دفع ناقص کیلور ناواس به کارلوس سولر رسید و او به راحتی دروازه کاستاریکا را باز کرد. (تماشای گل) اسپانیا ۷ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۱+۹۰ - آلوارو موراتا: با همکاری و حرکت تیمی بازیکنان اسپانیا، توپ در محوطه جریمه به آلوارو موراتا رسید و او با پای چپ و غیرتخصصی، با یک ضربه زمینی دروازه کیلور ناواس را گشود. (تماشای گل)

کارت زرد:

دقیقه ۶۸: فرانسیسکو کالوو (کاستاریکا) دقیقه ۷+۹۰: جوئل کمپل (کاستاریکا)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی اسپانیا کاستاریکا:

نتیجه بازی اسپانیا و کاستاریکا

اسپانیا در دیداری یک‌طرفه که در تمام آمارهای ممکن از حریف خود برتر بود، با نتیجه تحقیرآمیز هفت بر صفر از سد کاستاریکا گذشت. برد ۷-۰ اسپانیا برابر کاستاریکا، پس از دیدار انگلیس برابر ایران که با باخت ۶-۲ شاگردان کی‌روش همراه بود، دومین دیدار پر گل جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا

شما می‌توانید خلاصه دیدار اسپانیا و کاستاریکا را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...