بلژیک 1 - کانادا 0 / درخشش کورتوا، ضامن پیروزی شیاطین سرخ

تیم ملی بلژیک و تیم ملی کانادا، آخرین بازی روز چهارم مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند و شاگردان روبرتو مارتینز به سختی از سد حریف خود گذشتند.
کدخبر (98395) | 02 آذر 1401 | ساعت 19:09
0 96
بلژیک 1 - کانادا 0 / درخشش کورتوا، ضامن پیروزی شیاطین سرخ
تیم ملی بلژیک و تیم ملی کانادا، آخرین بازی روز چهارم مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند و شاگردان روبرتو مارتینز به سختی از سد حریف خود گذشتند.

به گزارش سرخ نیوز، در چهارمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم بلژیک و کانادا برابر هم قرار خواهند گرفت و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار ششمین گروه جام در هفته اول مسابقات به اتمام رسید. در شب فرصت‌سوزی بازیکنان کانادا و درخشش تیبو کورتوا در دروازه بلژیک، شاگردان روبرتو مارتینز با تک گل میچی باتشوایی به پیروزی رسیدند. نتیجه بازی بلژیک کانادا

بازی بلژیک مقابل کانادا از گروه F

بازی بلژیک و کانادا در چارچوب دومین بازی از گروه F جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی بلژیک مقابل کانادا

ساعت و تاریخ بازی بلژیک کانادا طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 2 آذر 1401 از ساعت 22:30 بود.

ورزشگاه بازی بلژیک کانادا

بازی بلژیک کانادا در ورزشگاه احمد بن علی انجام شد.

تیم داوری بازی بلژیک و کانادا

داور: جنی سیکازوه (زیمباوه) / کمک داور اول: جرسون دوس سانتوس / کمک داور دوم: آرسنیو مارینگول

تاریخچه بازی های بلژیک مقابل کانادا

بلژیک و کانادا پیش از این بازی در یک دیدار در سال ۱۹۸۹ به مصاف یکدیگر رفته‌ بودند که حاصل آن پیروزی ۲-۰ برای بلژیکی‌ها بود.

تیم ملی بلژیک

تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار به بهبود عملکرد خود در جام جهانی ۲۰۱۸ که منجر به کسب مقام سومی شد می‌باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال بلژیک در مقابل تیم ملی کانادا

ترکیب تیم ملی فوتبال بلژیک در مقابل تیم ملی کانادا بدین شرح اعلام شد؛ تیبو کورتوا، لئاندر دندونکر، توبی آلدرویرلد، یان فرتونگن، تیموتی کاستانیه، یانیک کاراسکو(۴۶- توماس مونیه)، یوری تیلمانس(۴۶- آمادو اونانا)، اکسل ویتسل، کوین دی بروینه، ادن هازارد (۶۲- لئاندرو تروسارد) و میچی باتشوایی(۷۸- ایکوما اوپندا) شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک

ترکیب کادرفنی بلژیک مقابل کانادا

سرمربی: روبرتو مارتینز (اسپانیا) - مربی ها : تیری آنری (فرانسه)، توماس فرمایلن (بلژیک)، برام گودهارت (بلژیک) - مربی درواز‌ه بان ها: ایناکی برگارا (اسپانیا)، اروین لمنز (بلژیک) - مربی بدنساز: ریچارد ایوانز (ولز)

تیم ملی کانادا

تیم ملی کانادا در جام جهانی ۲۰۲۲ که پس از سال‌ها توانسته در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کند، امیدوار است که با در اختیار داشتن نسلی جوان و مستعد، بتواند عملکردی مناسب از خود به جای گذاشته و حتی در قامت یک شگفتی‌ساز ظاهر شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی بلژیک

ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی بلژیک بدین شرح اعلام شد؛ میلان بوریان، الیستر جانستن، استفان ویتوریا، کمال میلر، جونیور هویلت(۵۸- کایل لارین)، ریچی لاریا(۷۴- سم آدکاگبه)، آتیبا هاچینسون(۵۸- اسماعیل کنه)، استفن اوستاکیو(۸۴- جاناتان اوزوریو)، تیجان بیوکنن(۸۴- لیام میلار)، آلفونسو دیویس و جاناتان دیوید شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک

ترکیب کادرفنی کانادا مقابل بلژیک

سرمربی: جان هردمن (انگلیس)- مربی ها : مائورو بیلو (کانادا)، اریک تنلادو (اسپانیا)، جیسون دی ووس (کانادا)، جیسون پری (کانادا) - مربی درواز‌ه بان ها: فرانسیس وارویک (کانادا)

اتفاقات بازی بلژیک مقابل کانادا

بازی پر موقعیت بلژیک و کانادا نهایتا با پیروزی شیاطین سرخ اروپا به پایان رسید. تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیک که یک پنالتی مهار کرد، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

دقایق حساس بازی بلژیک کانادا:

دقیقه ۸: کرنر ارسالی بازیکنان کانادا با شلیک روی پای بوکانان به سمت دروازه بلژیک، دروازه این تیم را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به کاراسکو برگشت داده شد. دقیقه ۱۱: آلفونسو دیویس پنالتی اعلام شده برای کانادا را با ضربه‌ای نچندان جالب خراب کرد تا بهترین موقعیت گلزنی، با مهار تیبو کورتوا از دست برود. تیبو کورتوا تیم ملی بلژیک دقیقه ۲۳: ضد حمله خطرناک بلژیک با مثلث هازارد، دی بروینه و باتشوایی شکل گرفت اما ضربه نهایی باتشوایی را میلر، مدافع کانادا دفع کرد. دقیقه ۲۹: نفوذ کانادایی‌ها از سمت راست کارساز بود و جانستون در موقعیتی مناسب دروازه را هدف گرفت که کورتوا به خوبی توانست این توپ را مهار کند. دقیقه ۳۰: ضربه جاناتان دیوید، مهاجم کانادا از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به توبی آلدرویرلد به کورتوا رسید. دقیقه ۳۸: اکسل ویتسل تعادل مهاجم کانادا را در محوطه جریمه بلژیک بر هم زد اما داور و کمک داور ویدیویی اعتقادی به پنالتی نداشتند. دقیقه ۲+۴۵: ارسال زمینی جاناتان دیوید از سمت راست به داخل محوطه جریمه را بیوکانن به موقع برید اما ضربه‌اش با اختلافی اندک به بیرون رفت. دقیقه ۴+۴۵: اوستاکیو از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه بلژیکی‌ها کرد اما توپ پس از برخورد به مدافعان بلژیک برگشت داده شد. دقیقه ۶۷: دی بروینه ضد حمله خطرناکی را ترتیب داد و با یک پاس زیبا از سمت راست توپ را به باتشوایی سپرد اما ضربه او را مدافع کانادا راهی کرنر کرد. دقیقه ۸۰: ارسال بلند بازیکنان کانادا روی دروازه بلژیک به ضربه سر لارین ختم شد که کورتوا آن را با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

شرح گل ها:

بلژیک ۱ - کانادا ۰ / دقیقه ۴۴ - میچی باتشوایی: پاس بلند و تماشایی توبی آلدرویرلد از یک سوم دفاعی بلژیک در پشت خط دفاعی کانادا به میچی باتشوایی رسید و او با شوتی محکم، دروازه میلان بوریان را باز کرد. (تماشای گل)

کارت زرد:

دقیقه ۹: یانیک کاراسکو (بلژیک) دقیقه ۵۳: توماس مونیه (بلژیک) دقیقه ۵۶: آمادو اونانا (بلژیک) دقیقه ۸۱: آلفونسو دیویس (کانادا) دقیقه ۸۳: آلیستیر جانستون (کانادا)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی بلژیک کانادا:

- کانادا فرصت داشت تا اولین گل خود در تاریخ جام جهانی را به ثمر برساند اما آلفونسو دیویس پنالتی خود را از دست داد.

نتیجه بازی بلژیک و کانادا

بلژیک در شبی که اسیر بازی هجومی و دور از انتظار کانادایی‌ها شده بود، توانست با تکیه بر تجربه بیشتر و درخشش تیبو کورتوا، با تک گل میچی باتشوایی، با نتیجه ۱ بر ۰ برابر کانادا به پیروزی برسد.

خلاصه بازی بلژیک و کانادا

شما می‌توانید خلاصه بازی بلژیک و کانادا را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...