مراکش 0 کرواسی 0/ استارت کروات‌ها با تساوی

بازی کرواسی مراکش به عنوان اولین بازی از گروه F رقابت های جام جهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کدخبر (97884) | 02 آذر 1401 | ساعت 10:00
0 146
مراکش 0 کرواسی 0/ استارت کروات‌ها با تساوی
بازی کرواسی مراکش به عنوان اولین بازی از گروه F رقابت های جام جهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در چهارمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم کرواسی و مراکش مقابل هم قرار گرفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند تا اینگونه و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار ششمین گروه جام نیز استارت بخورد. در ادامه می توانید گزارش بازی مراکش کرواسی را دنبال کنید؛  

بازی مراکش مقابل کرواسی از گروه F

بازی مراکش و کرواسی در چارچوب نخستین بازی از گروه F جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی مراکش مقابل کرواسی

ساعت و تاریخ بازی کرواسی مراکش طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 2 آذر 1401 از ساعت 13:30 است.  

ورزشگاه بازی مراکش کرواسی

بازی کرواسی مراکش در ورزشگاه البیت الخور برگزار می شود.  

تیم داوری بازی مراکش و کرواسی

داور: فرناندو راپالینی / کمک داور اول: خوآن بلاتی / کمک داور دوم: دیگو بونفا  

تاریخچه بازی های مراکش مقابل کرواسی

این نخستین تقابل رسمی دو تیم مراکش و کرواسی است.  

تیم ملی کرواسی

تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار به تکرار خوش خاطرات دوران گذشته است.

ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی در مقابل تیم ملی مراکش

ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی در مقابل تیم ملی مراکش بدین شرح اعلام شد؛ دومینیک لیواکوویچ، جوزپ یورانوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، برنا سوسا، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، متئو کواچیچ (79-لورو ماجر)، نیکولا ولاسیچ (45-ماریو پاسالیچ)، ایوان پریشیچ (90-میرسلاو اورسیچ)، آندری کراماریچ (69-ماریو لیواجا)

ترکیب کادرفنی کرواسی مقابل مراکش

سرمربی: زلاتکو دالیچ (کرواسی)، مربی ها : ایویکا اولیچ (کرواسی)، دراژن لادیچ (کرواسی)، وردان چورلوکا (کرواسی)، ماریو مانژوکیچ (کرواسی)، مربی درواز‌ه بان ها: مارجان مرمیچ (کرواسی)، مربی بدنساز: لوکا میلانویچ (کرواسی) شماتیک ترکیب کرواسی مقابل مراکش

تیم ملی مراکش

تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار است برای نخستین بار به دور حدفی صعود کند.

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی کرواسی

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی کرواسی بدین شرح اعلام شد؛ یاسین بونو، نایف اکرد، رومان سایس، اشرف حکیمی، نصیر مرزاوی(58-یحیی عطیه الله)، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، سلیم املاح، حکیم زیاش، سفیان بوفال (65-عبدالصمد ازلزولی) و یوسف النصیری

ترکیب کادرفنی مراکش مقابل کرواسی

سرمربی: ولید الرکراکی (مراکش)، مربی ها : رشید بن محمود (مراکش) – غریب امزین (مراکش)، مربی درواز‌ه بان ها: عمر حرک (مراکش)، مربی بدنساز: ادو گونزالس (اسپانیا) شماتیک ترکیب مراکش مقابل کرواسی

اتفاقات بازی مراکش مقابل کرواسی

در این بازی مراکش به قدری در سیستم‌ دفاعی خود خوب عمل کرد که موقعیت‌های گل زیادی نصیب یاران مودریچ نشد و اندک موقعیت‌ها را هم یاسین بونو مهار می‌کرد.

دقایق حساس بازی کرواسی مراکش:

دقیقه 5: کرنر ارسالی مودریچ پس از چند رفت و برگشت در محوطه جریمه سرانجام توسط بازیکنان این تیم دور شد. دقیقه ۱۲: اشرف حکیمی در سمت راست زمین صاحب توپ شد و پس از نفوذ از این جناح ضربه‌ی آرامی به سمت دروازه کرواسی شلیک کرد که توسط لیواکوویچ مهار شد.
دقیقه ۱۶: دفاع مراکش با ارسال یک پاس اشتباه پریشیچ را صاحب توپ کرد و او هم از جلو آمدن بونو استفاده کرد و ضربه‌اش را به سمت دروازه مراکش شلیک کرد که با اختلافی ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۹: خطای مودریچ به روی آمراباط با اعتراض شدید هواداران مراکش رو به رو شد. دقیقه ۴۵: بازیکنان کرواسی یک حمله را از سمت چپ ترتیب دادند که ارسال آن‌ها از سمت چپ را ولاسیچ به خوبی برید اما یاسین بونو با یک سوپر واکنش دروازه مراکش را نجات داد. دقیقه 45+1: شلیک خطرناک مودریچ از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از بالای دروازه بونو به بیرون رفت. دقیقه 50: شلیک سفیان بوفال از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع کرواسی در مقابل نصیر المزراوی قرار گرفت که ضربه سر او را لیواکوویچ به سختی مهار کرد. دقیقه 52: کرنر ارسالی مودریچ را بونو به سختی دور کرد اما توپ مقابل لوورن قرار گرفت و ضربه مدافع کرواسی را آمراباط از روی خط برگرداند. دقیقه 60: مراکشی‌ها از راست و چپ روی دروازه کرواسی ارسال‌های خطرناکی داشتند که یکبار مدافعین و دفعه بعدی دروازه‌بان کرواسی مانع گلزنی مراکشی‌ها شد. دقیقه 64: مراکشی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه خطرناک و دیدنی حکیمی را سنگربان کرواسی دور کرد. دقیقه 70: بازیکنان کرواسی صاحب یک ضربه کاشته شدند که ارسال خطرناک مودریچ را النصیری به قصد دور کردن توپ از بالای دروازه خودی با اختلافی اندک به بیرون فرستاد. دقیقه ۸۰: عبدالصمد ازلزولی با یک دریبل زیبا دو بازیکن کرواسی را از پیش رو برداشت اما سرنگون شد و داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. صحنه‌ای که واکنش تند هوادادان مراکشی حاضر در ورزشگاه را به همراه داشت.

شرح گل ها:

-

کارت زرد:

مراکش: سفیان آمراباط (78)

کارت قرمز:

-  بازی کرواسی مراکش

حواشی بازی کرواسی مراکش:

*در دقیقه 6 تکل بلند و صحیح آمراباط روی پای بازیکن کرواسی باعث تشویق شدید مراکشی‌های حاضر در استادیوم شد.
  *هواداران مراکش پیش از اعلام ۶ دقیقه وقت اضافه نیمه دوم به شدت از این تساوی خوشحال بودند و تیمشان را تشویق می‌کردند در حالی که کروات‌های حاضر در ورزشگاه با استرس بازی را دنبال می‌کردند.

نتیجه بازی مراکش و کرواسی

نتیجه بازی مراکش و کرواسی علی رغم آنچه توقع می رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

خلاصه بازی مراکشی و کرواسی

خلاصه بازی مراکش و کرواسی بیانگر آن است که نایب قهرمان دوره گذشته رقابت های جام جهانی استارت خوبی نداشت و در نهایت نیز نتوانست از پس تیم مراکش بربیاید. مراکشی ها نیز در طول بازی به هیچ وجه رقیب دست و پا بسته ای نشان ندادند و ثابت کردند یکی از تیم های خوب گروه هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...