سوئیس 1 کامرون 0 / یک برد اقتصادی دیگر در قطر 2022

بازی سوئیس کامرون به عنوان اولین بازی از گروه G رقابت های جام جهانی برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر سوئیس به پایان رسید.
کدخبر (98594) | 03 آذر 1401 | ساعت 09:52
0 153
سوئیس 1 کامرون 0 / یک برد اقتصادی دیگر در قطر 2022
بازی سوئیس کامرون به عنوان اولین بازی از گروه G رقابت های جام جهانی برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر سوئیس به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در پنجمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم سوئیس و کامرون مقابل هم قرار گرفتند تا اینگونه و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار هفتمین گروه جام نیز استارت بخورد. در ادامه می توانید گزارش بازی سوئیس کامرون را دنبال کنید؛  

بازی سوئیس مقابل کامرون از گروه G

بازی سوئیس و کامرون در چارچوب نخستین بازی از گروه G جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی سوئیس مقابل کامرون

ساعت و تاریخ بازی کامرون سوئیس طبق برنامه امروز بازی های جام جهانی پنج شنبه 3 آذر 1401 از ساعت 13:30 است.  

ورزشگاه بازی سوئیس کامرون

بازی سوئیس کامرون در ورزشگاه الجنوب الوکره برگزار می شود.  

تیم داوری بازی سوییس و کامرون

داور: فاکوندو تلو / کمک داور اول: ایزکیل بریلوفسکی/ کمک داور دوم: گابریل چاد  

تاریخچه بازی های سوئیس مقابل کامرون

این اولین بازی تیم‌های کامرون و سوئیس با یکدیگر است. نتیجه سوئیس کامرون

تیم ملی سوئیس

تیم ملی سوییس در جام جهانی ۲۰۲۲ در تلاش است تا در رقابت با سه تیم دیگر به مرحله حذفی صعود کند.

ترکیب تیم ملی فوتبال سوئیس در مقابل تیم ملی کامرون

ترکیب تیم ملی فوتبال سوئیس در مقابل تیم ملی کامرون بدین شرح اعلام شد؛ یان زومر، مانوئل آکانجی، نیکو اِلوِدی، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز (90- ایرای کومرت)، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ژردان شکیری (71- نوا اوکافو)، روبن وارگاس (80-فابین ریدر)، جبرئیل سو (71- فابیان فری)، و بریل امبولو (71-هریس سفروویچ)

ترکیب کادرفنی سوئیس مقابل کامرون

سرمربی: مورات یاکین (سوئیس)، مربی ها : هاکان یکین (سوئیس) – وینسنت کاوین (سوئیس)، مربی درواز‌ه بان ها: پاتریک فولتی (سوئیس)، مربی بدنساز: الیور ریدویل (سوئیس) شماتیک ترکیب سوئیس مقابل کامرون

تیم ملی کامرون

تیم ملی کامرون در جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش می کند تا یکی از دو تیم صعود کننده از گروه باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال کامرون در مقابل تیم ملی سوئیس

ترکیب تیم ملی فوتبال کامرون در مقابل تیم ملی سوئیس بدین شرح اعلام شد؛ آندره اونانا، ژان چارلز کاستلتو، نیکلاس انکولو، کولینز فای، تولو نوهو، اوم گوئت، مارتین هونگلا (69-گائل اوندوا)، آندره زامبو آنگیسا، برایان امبئومو (81- نیکلاس انگامالو)، کارل توکو اکامبی (75- جرج کوین انکوندو) و اریک ماکسیم چوپو موتینگ (75-وینسنت ابوبکر)

ترکیب کادرفنی کامرون مقابل سوئیس

سرمربی: ریگوبرت سانگ (کامرون)، مربی ها: برتراند نجیگوله (کامرون)، آگوستین سیمو (کامرون)، مربی درواز‌ه بان ها: سلیمانو حمیدو (کامرون)، مربی بدنساز: پیر نگ نگوم (کامرون) شماتیک ترکیب کامرون مقابل سوئیس

اتفاقات بازی کامرون مقابل سوئیس

این هشتمین حضور کامرون در جام جهانی است و شیرها از این حیث بالاتر از تمام تیم‌های آفریقایی قرار گرفته‌اند.

دقایق حساس بازی کامرون سوئیس:

دقیقه ۱۰: مدافع کامرون با یک پاس عمقی زمینی اکامبی را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن را زومر دفع کرد اما توپ برگشتی جلوی پای امبوئومو قرار گرفت و ضربه والی این بازیکن با اختلافی ناچیز از بالای دروازه زومر به بیرون رفت. دقیقه ۱۳: پاس زیبای شکیری در موقعیت آفساید به امبولو رسید و بازیکن کامرون او را سرنگون کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد. دقیقه ۱۴: با اشتباه آکانجی، چوپو موتینگ توانست با یک توپ ربایی موفق در موقعیتی تک به تک با زومر قرار بگیرد که باز هم با درخشش زومر دروازه سوئیس بسته ماند. دقیقه ۳۳: پاس فوق العاده چوپو موتینگ به سمت راست را کولینز فای دریافت کرد و او هم توپ را به صورت زمینی به داخل محوطه جریمه سوئیس فرستاد اما تکل ویدمر مانع گلزنی اکامبی شد. دقیقه ۴۰: یک کرنر نصیب سوئیسی‌ها شد و ارسال شکیری روی سر الودی فرود آمد اما ضربه سر او با اختلافی اندک از کنار زمین بیرون رفت. دقیقه ۴۵: باز هم سوئیسی‌ها روی کرنرها خطر آفرین شدند و این بار ضربه سر آکانجی با اختلافی اندک از کنار دروازه اونانا بیرون رفت. دقیقه 56: چوپو موتینگ پس از نفوذ از سمت راست و دریبل دو بازیکن سوئیس با زومر تک به تک شد اما سنگربان با تجربه سوئیس توانست شلیک ستاره مونیخی‌ها را از زاویه بسته دفع کند. دقیقه 62: ضدحمله سوئیسی‌ها با امبولو خوب پیش رفت و پاس او به وارگاس در محوطه جریمه می‌رفت که زمینه‌ساز گل دوم باشد اما مدافع کامرون سد راه شوت او شد. دقیقه 66: باز هم سوئیسی‌ها در موقعیت ضد حمله قرار گرفتند و ویدمر پس از نفوذ تند و تیز از سمت راست توپ را به صورت زمینی به داخل محوطه جریمه فرستاد اما ضربه خطرناک وارگاس را اونانا با واکنشی خیره‌کننده برگرداند. بازی سوئیس کامرون

شرح گل ها:

دقیقه  48: امبولو برای سوئیس: فرولر در میانه میدان صاحب توپ بود و پس از نفوذ شکیری از سمت راست، توپ را به او سپرد و شکیری هم با دید مناسب و دقت کافی یک پاس زمینی به داخل محوطه جریمه فرستاد که امبولو توانست با یک بغل پا دروازه اونانا را باز کند (ویدئو).  

کارت زرد:

کامرون: کالینز فای (36) سوئیس: نیکو الودی (64) مانوئل آکانجی (82)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی کامرون سوئیس:

*در دقیقه ۴۹ بازی برخوردی بین ژاکا و بازیکن کامرون شکل گرفت و داور اعلام خطا نکرد. پس از این اتفاق کاپیتان سوئیس برای دقایقی روی زمین افتاد و بازی متوقف شد. البته ژاکا اعتراضاتی به این تصمیم داور داشت. *جمعی از هواداران سوئیس با در دست داشتن ماکت جام قهرمانی جهان در حال تشویق تیم خود هستند.

نتیجه بازی کامرون و سوئیس

نتیجه بازی کامرون سوئیس یک بر صفر به سود سرخپوشان سوئیسی بود تا کار گروه هفتم جام با کسب سه امتیاز برای شاگردان یاکین همراه شود.  

خلاصه بازی کامرون و سوئیس

خلاصه بازی کامرون سوئیس نشان می دهد که دو تیم بازی نسبتا برابری داشتند و حتی آمار و ارقام نیز نشان دهنده یک بازی جذاب است که هیچ کدام نسبت به دیگری برتری محسوسی نداشته اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...