برزیل 2 - صربستان 0 / سلسائو گام اول را محکم برداشت

تیم ملی برزیل و تیم ملی صربستان، آخرین بازی هفته اول دور گروهی مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند.
کدخبر (99051) | 03 آذر 1401 | ساعت 18:44
0 251
برزیل 2 - صربستان 0 / سلسائو گام اول را محکم برداشت
تیم ملی برزیل و تیم ملی صربستان، آخرین بازی هفته اول دور گروهی مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند.

به گزارش سرخ نیوز، در پنجمین روز از رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم برزیل و صربستان برابر هم قرار گرفتند و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار هفته اول از مسابقات دور گروهی این مسابقات به پایان رسید. برزیل در همین گام اول، در قامت یک مدعی ظاهر شد و با یک بازی برتر، با نتیجه ۲-۰ از سد صربستان گذشت. نتیجه بازی برزیل صربستان

بازی برزیل مقابل صربستان از گروه G

بازی برزیل و صربستان در چارچوب دومین بازی از گروه G جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی برزیل مقابل صربستان

ساعت و تاریخ بازی برزیل صربستان طبق برنامه اعلام شده پنج‌شنبه 3 آذر 1401 از ساعت 22:30 بود.

ورزشگاه بازی برزیل صربستان

بازی برزیل صربستان در ورزشگاه لوسیل انجام شد.

تیم داوری بازی برزیل و صربستان

داور: علیرضا فغانی (ایران) / کمک داور اول: محمدرضا ابوالفضلی (ایران) / کمک داور دوم: محمدرضا منصوری (ایران)

تاریخچه بازی های برزیل مقابل صربستان

برزیل و صربستان تاکنون در تاریخ خود، دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل هر دو دیدار، برد به سود برزیل بوده است. آخرین تقابل این دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018 بود که با پیروزی ۲-۰ برزیل به پایان رسید.

تیم ملی برزیل

تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 پای به قطر گذاشته و با در اختیار داشتن ستارگان متعدد و ترکیبی قدرتمند، انتظارات از خود را بسیار بالا برده است.

ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل در مقابل تیم ملی صربستان

ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل در مقابل تیم ملی صربستان بدین شرح اعلام شد؛

آلیسون، دنیلو، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، الکس ساندرو، کاسمیرو، لوکاس پاکتا(۷۵- فرد)، رافینیا(۸۷- گابریل مارتینلی)، وینیسیوس جونیور(۷۵- رودریگو)، نیمار(۷۹- آنتونی) و ریچارلیسون(۷۹- گابریل ژسوس)

شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل در مقابل تیم ملی فوتبال صربستان

ترکیب کادرفنی برزیل مقابل صربستان

سرمربی: تیته (برزیل) - مربی ها : کلبر خاویر و ماتئوس باچی (برزیل)، مربی درواز‌ه بان ها: کلودیو تافارل (برزیل)، مربی بدنساز: فابیو ماهسرجیان (برزیل-ارمنستان)

تیم ملی صربستان

تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ برای سومین بار به عنوان کشوری مستقل حضور خواهد داشت. دو حضور قبلی صربستانی‌ها به حذف در همان مرحله گروهی ختم شد اما این تیم تحت عنوان یوگسلاوی، دو بار موفق به قرار گرفتن در رتبه چهارم جام جهانی شده است. صربستان با در اختیار داشتن نسلی مستعد و بازیکنانی نظیر میلینکوویچ ساویچ، میتروویچ، تادیچ، ولاهوویچ و... امیدوار است این طلسم را شکسته و راهی مرحله حذفی مسابقات جام جهانی شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال صربستان در مقابل تیم ملی برزیل

ترکیب تیم ملی فوتبال صربستان در مقابل تیم ملی برزیل بدین شرح اعلام شد؛

وانیا میلینکوویچ ساویچ، میلوش ولیکویچ، نیکولا میلنکوویچ، استراهینچا پاولوویچ، آندریا ژیوکویچ(۵۷- نمانیا رودانیچ)، فیلیپ ملادنوویچ(۶۶- دوشان ولاهوویچ)، نمانیا گودلی(۵۷- ایوان ایلیچ)، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، ساشا لوکیچ(۶۷- دارکو لازوویچ)، دوشان تادیچ و آلکساندر میتروویچ (۸۳- نیکلا ماکسیموویچ)

شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال صربستان در مقابل تیم ملی فوتبال برزیل

ترکیب کادرفنی صربستان مقابل برزیل

سرمربی: دراگان استویکوویچ (صربستان) - مربی ها: گوران جوروویچ، براتیسلاو ژیوکوویچ، لیوبینکو درولوویچ (صربستان) - مربی درواز‌ه بان ها: گوران چومیچ (صربستان) - مربی بدنساز: کاتسوهیتو کینوشی (ژاپن)

اتفاقات بازی برزیل مقابل صربستان

برزیل با عملکردی روان و چشم‌نواز، صربستان را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو برداشت.

دقایق حساس بازی برزیل صربستان:

دقیقه ۱۳: نیمار از روی ضربه کرنر، مستقیما دروازه صربستان را هدف گرفت که وانیا میلینکوویچ ساویچ ضربه او را دفع کرد. دقیقه ۲۱: شوت سنگین کاسمیرو از پشت محوطه جریمه با عکس‌العمل خوب وانیا میلینکوویچ ساویچ مهار شد. دقیقه ۲۵: ضد حمله صربستان با رهبری تادیچ شکل گرفت و ارسال بلند او قبل از رسیدن به میتروویچ توسط آلیسون مهار شد. دقیقه ۲۷: وینیسیوس با پاس عمقی تیاگو سیلوا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما دروازه‌بان صربستان با خروجی به موقع مانع گلزنی حریف شد. دقیقه ۳۴: همکاری تماشایی لوکاس پاکتا و رافینیا به ضربه رافینیا ختم شد که در اختیار وانیا میلینکوویچ ساویچ قرار گرفت. دقیقه ۴۱: ارسال بلند پاکتا پشت دفاع صربستان به وینیسیوس رسید اما ضربه او توسط مدافعان دفع شد. دقیقه ۴۶: با اشتباه بازیکنان صربستان در دفع توپ، رافینیا صاحب توپ شد اما این موقعیت از دست رفت. دقیقه ۵۵: نفوذ وینیسوس از سمت چپ به پاس عرضی او برای نیمار ختم شد اما ضربه نیمار با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵۹: شوت سنگین و ناگهانی الکس ساندرو از پشت محوطه جریمه، به تیر دروازه صربستان برخورد کرد. دقیقه ۸۰: کاسمیرو از پشت محوطه جریمه با شوتی فنی و دیدنی دروازه صربستان را هدف گرفت اما شوت او به تیرک برخورد کرد. دقیقه ۸۱: شوت رودریگو از سمت چپ محوطه جریمه با واکنش وانیا میلینکوویچ ساویچ دفع شد. دقیقه ۸۲: فرد از میانه‌های زمین قصد باز کردن دروازه صربستان را داشت که وانیا میلینکوویچ ساویچ توپ را دفع کرد. دقیقه ۸۶: آنتونی با یک حرکت انفرادی تماشایی و جا گذاشتن دو مدافع صربستان، توپ به رودریگو رساند ولی شوت این بازیکن با اختلاف کمی نسبت به دروازه به بیرون رفت. شرح گل ها: برزیل ۱ - صربستان ۰ / دقیقه ۶۲ - ریچارلیسون: با حرکت انفرادی نیمار، توپ جلوی پای وینیسیوس افتاد و او با شوتی سرضرب، دروازه صربستان را هدف گرفت. وانیا میلینکوویچ ساویچ در دفع شوت وینیسیوس ناموفق بود توپ جلوی پای ریچارلیسون افتاد و او دروازه خالی صربستان را باز کرد. (تماشای گل اول ریچارلیسون به صربستان) برزیل ۲ - صربستان ۰ / دقیقه ۷۳ - ریچارلیسون: ارسال بیرون پای وینیسیوس در محوطه جریمه به ریچارلیسون رسید که او با استپی تماشایی و ضربه‌ای آکروباتیک، دروازه صربستان را به زیباترین شکل ممکن باز کرد. (تماشای گل دوم ریچارلیسون به صربستان)

کارت زرد:

دقیقه ۷: استراهینیا پالوویچ (صربستان) دقیقه ۴۹: نمانیا گودلی (صربستان) دقیقه ۶۵: دوشان تادیچ (صربستان)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی برزیل صربستان:

- پس از اینکه علیرضا فغانی تصمیم گرفت به مدافع صربستان کارت زرد نشان دهد، تادیچ کاپیتان صربستان و میتروویچ با او صحبت کردند اما فغانی از تصمیمش منصرف نشد. - روبرتو کارلوس، دفاع چپ افسانه‌ای سلسائو در ورزشگاه لوسیل حضور داشت و شاهد بازی برزیل و صربستان بود. - نیمار با احساس درد زمین را ترک کرد تا هواداران برزیل نگران مصدومیت فوق ستاره خود باشند. نتیجه بازی برزیل و صربستان برزیل با یک بازی برتر نسبت به حریف خود، توانست با دو گل ریچارلیسون با نتیجه ۲-۰ صربستان را شکست دهد.

خلاصه بازی برزیل و صربستان

شما می‌توانید خلاصه دیدار برزیل و صربستان را از (این صفحه) مشاده کنید.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...