حواشی بازی ایران ولز / تشکر کی روش از هواداران ؛ درخواست مهم گرت بیل

حواشی بازی ایران و ولز شامل نکات قابل توجهی از جمله حضور پر شور هواداران ایرانی در این دیدار می شود.
کدخبر (99037) | 04 آذر 1401 | ساعت 09:05
0 84
حواشی بازی ایران ولز / تشکر کی روش از هواداران ؛ درخواست مهم گرت بیل
حواشی بازی ایران و ولز شامل نکات قابل توجهی از جمله حضور پر شور هواداران ایرانی در این دیدار می شود.

به گزارش سرخ نیوز، حاشیه های بازی ایران ولز در چارچوب مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 که با پیروزی تیم ملی کشورمان نیز همراه بود را می تواند از این صفحه دنبال کنید؛  

حواشی بازی ایران ولز

مهمترین حواشی فوتبال ایران و ولز به شرح زیر می باشد؛  *در فاصله چند ساعت تا شروع بازی تصاویری از رختکن ایران با پیراهن های چیده شده بازیکنان منتشر شده است. رختکن تیم ملی کاملا مرتب و آماده حضور ملی‌پوشان در ورزشگاه احمد بن علی دوحه شده است. رختکن ایران ولز *پیش از عزیمت تیم ملی ایران به ورزشگاه، هواداران ایرانی حاضر در قطر، مقابل هتل محل اقامت تیم ملی ایران رفتند و به تشویق بازیکنان پرداختند.
*حمید سجادی بعد از حرکت تیم ملی به سمت ورزشگاه به هتل محل ملی پوشان رسید و در مورد نتیجه بازی ایران و ولز اظهار داشت:  قطعا نتیجه این بازی خیلی خوب خواهد شد زیرا بچه‌ها هم قسم شده‌اند. * هواداران ایرانی که از ساعات اولیه صبح امروز تشویق تیم کشورمان را آغاز کرده بودند، با شعار «جانم فدای ایران» به استقبال دیدار امروز تیم ایران رفتند. * یک هوادار خوش ذوق ایرانی نیز آهنگ ماندگار «ای ایران، ای مرز پرگهر» را از بلندگوی راهنمای مترو دوحه پخش کرد. * هواداران ایران در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به دیدار ایران - ولز در اطراف ورزشگاه  احمد بن‌علی دوحه حضور داشتند و به تشویق تیم کشورمان پرداختند. *ساعتی پیش از آغاز بازی ایران ولز، کاپیتان تیم ملی ولز از معلمان این کشور خواست تا اجازه دهند شاگردانشان بازی مقابل ایران را تماشا کنند. *کریم انصاری‌فرد قبل از آغاز مسابقه با ولز اظهار داشت:‌ می‌دانیم که بازی خیلی مهمی در پیش داریم بازیکنان همگی از نظر ذهنی و فیزیکی کاملا برای این بازی آماده هستند. * مهدی تاج و مهدی محمدنبی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم پیش از حرکت اعضای تیم ملی به ورزشگاه، در جمع بازیکنان حاضر شدند و از آنها خواستند که بدون توجه به هیچ مسئله‌ای به فکر پیروزی مقابل ولز باشند و دل مردم را شاد کنند. * کارلوس کی‌روش هنگامی که قصد داشت سوار اتوبوس تیم ملی شود، از هواداران ایرانی که برای بدرقه تیم ملی به اطراف هتل تیم ملی آمده‌اند، تشکر کرد. * ‌‌تیم ملی فوتبال ولز زمانی که به ورزشگاه احمد بن‌علی برای برگزاری دیدار با ایران حضور پیدا کرد، بازیکنان این تیم برای بررسی چمن  به زمین رفتند. حواشی ایران ولز در ادامه می توانید حاشیه بازی ایران ولز را دنبال کنید؛ * آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال، هم در ورزشگاه محل برگزاری دیدار ایران و ولز حضور پیدا کرد و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند. * تعدادی از هواداران ایرانی که در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند، با در دست داشتن پرچم بزرگ کشورمان در حال ورود به ورزشگاه بودند. *بازیکنان تیم ملی ایران پس از ورود به ورزشگاه و برای گرم کردن پیش از بازی با تشویق هواداران روبه‌رو شدند. علیرضا بیرانوند با نقاب وارد زمین شد. *در ابتدای بازی شاهد همخوانی سرود ملی کشورمان و اشک‌های هموطنان در قطر بودیم. *ورزشگاه احمد بن‌علی با وجود دریچه‌های تهویه هوا به یکی از خنک‌ترین زمان‌ها تبدیل شده است. *شعار ایرانی با غیرت در ورزشگاه احمد بن علی طنین انداز شد.
*گل اول تیم ملی ایران به ولز توسط قلی زاده به دلیل آفساید مردود اعلام شد (ویدئو). سعید عزت اللهی
فوتبال ایران و ولز با این حواشی جذاب همراه شد؛ *بیل با بازی مقابل شاگردان کارلوس کی روش رکورد بیشتری بازی ملی در تاریخ ولز را با 110 بازی شکست و صدر قرار گرفت.
*توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا به گلزنی ایران مقابل ولز در جام جهانی که در نهایت مردود شد این طور واکنش نشان داد و نوشت: تلاش علی قلی زاده برای ایران توسط VAR مردود شد!

*روزبه چشمی مدافع استقلال با سوپر گل خود در این بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را از سوی فیفا کسب کرد.

مهاجم تیم ملی ایران بعد از برد بزرگ مقابل ولز با سرمربی شادی عجیبی کرد. *مرتضی پورعلی گنجی و سعید عزت اللهی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز تست دوپینگ دادند. تیم ملی در دومی مسابقه خود به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد. تیم ملی ایران *کی روش: تیم ملی نمایش فوق العاده ای داشت. *عزت‌اللهی: خدا را شکر روسیاه نشدیم/ توانستیم حس غرور را به تمام ایرانی‌ها بدهیم *پورعلی‌گنجی: سرود ملی را خواندیم تا دل مردم شاد شود/ ان‌شالله صعود می‌کنیم

*تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر که در ورزشگاه احمد بن علی الریان حاضر بود بعد از برد تیم کشورمان واکنش جالبی به این نتیجه داشت و برای ملی‌پوشان کشورمان دست زد.

*بیرانوند: خوشحالم که حسینی سربلند شد/ نشان دادیم چقدر خوب هستیم *سردار آزمون: تحمل این شرایط برای من واقعا سخت بود/از طرف همه بازیکنان از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم *چشمی: قضاوت‌های عجولانه و غیر منطقی علیه من صورت گرفت *نبی: تفکر کی‌روش برای شکست یک تیم بریتانیایی بود/ امیدوارم صعود کنیم  

بازتاب بازی ایران مقابل ولز

*کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری جالب از جدال یوزها با اژدها در جام جهانی منتشر کرد. در این پوستر مهدی طارمی به عنوان نماینده یوزهای ایران و گرت بیل نماینده اژدها است. پوستر ایران ولز *ولز آنلاین نوشت؛ یک پنالتی گرت بیل کمک کرد تا از نیمه اول بی‌حال خود به تساوی یک بر یک با آمریکا در بازی نخست برسد. این نتیجه، ولز را در موقعیت مناسبی قرار می‌دهد تا به دومین بازی خود در این رقابت‌ها برود. اما آن‌ها می‌دانند که اگر بخواهند بخت خود در جام جهانی زنده نگه دارند، باید تلاش‌های خود را افزایش دهند.

*تمام رسانه های خارجی دنیا بعد از برد بزرگ ایران مقابل ولز در جام جهانی با انتشار تصویر پرتاب شدن کی روش روی دستان بازیکنان ایرانی از این مرد باتجربه پرتغالی تمجید کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...