بدشانس مثل سردار آزمون!

سردار آزمون را باید بدشانس ترین بازیکن کشورمان مقابل ولز دانست.
کدخبر (99476) | 04 آذر 1401 | ساعت 12:27
0 149
بدشانس مثل سردار آزمون!
سردار آزمون را باید بدشانس ترین بازیکن کشورمان مقابل ولز دانست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیدار تیم های ایران و ولز با برتری دو بر صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. شاگردان کی روش در این دیدار برخلاف بازی مقابل انگلیس فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داده و حملات متعددی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که در جریان آن دو بار تیر دروازه وین هنسی به لرزه در آمد. این ضربات به فاصله یک دقیقه از سوی سردار آزمون و علی قلی زاده در ابتدای نیمه دوم نواخته شد تا ایران با بدشانسی از رسیدن به گل محروم بماند، گرچه در نهایت با ده نفره شدن تیم ولز قفل دروازه این تیم شکسته شد و ملی پوشان کشورمان توانستند به نخستین برد خود در مقابل تیم نه چندان قدرتمند ولز دست یابند.

ضربه سردار آزمون که به تیرک برخورد کرد

این برای دومین بازی پیاپی است که تیر دروازه حریفان مانع از گلزنی سردار می شود. در جریان شکست مقابل انگلیس، این مهاجم در بدو ورودش به زمین با شوتی تماشایی دروازه حریف را هدف قرار داد، اما ضربه اش به تیر افقی اصابت کرد. باید دید این طلسم سرانجام در بازی سوم می شکند؟ البته اگر مصدومیت به سردار آزمون اجازه حضور در دیدار با آمریکا را دهد.

ناگفته نماند سردار آزمون که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، در جریان بازی امروز برابر ولز بار دیگر دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد.‌ باید دید شرایط مصدومیت این مهاجم گلزن به چه گونه ای است و قادر خواهد بود در بازی با آمریکا به میدان برود؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...