عملکرد عجیب تیم های آسیایی در هفته نخست دور گروهی

در هفته نخست دور گروهی تیم های آسیایی عملکرد پرنوسانی داشتند.
کدخبر (99361) | 04 آذر 1401 | ساعت 09:10
0 50
عملکرد عجیب تیم های آسیایی در هفته نخست دور گروهی
در هفته نخست دور گروهی تیم های آسیایی عملکرد پرنوسانی داشتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هفته نخست دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با برگزاری ۱۶ دیدار در گروه های مختلف به پایان رسید و‌ تیم ها تا حدودی رقبای خود را شناختند.

در هفته ای که گذشت تیم های آسیایی عملکرد پرنوسانی داشتند و نتایج عجیبی را رقم زدند.‌ قطر میزبان با دو گل بازی افتتاحیه را به اکوادور واگذار کرد. تیم ایران با نتیجه ۶-۲ مقابل انگلیس مغلوب شد و استرالیا ۴ بر یک مقابل قهرمان دوره قبل شکست خورد. تیم فوتبال عربستان در حالی که از آرژانتین عقب بود با نتیجه جالب توجه دو بر یک حریف پرستاره خود را شکست داد و‌ با ۳ امتیاز در صدر گروه C قرار گرفت. ژاپنی ها نیز بازی یک بر صفر باخته مقابل آلمان مدعی را با برد دو بریک عوض کردند تا دست به شگفتی بزرگی زده باشند. سامورایی ها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا هم اکنون در رتبه دوم گروه E هستند. در آخرین بازی تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد اروگوئه پرمهره را با نتیجه بدون گل متوقف کند.

کره جنوبی اروگوئه

با نتایجی که در این هفته به دست آمد ۲ برد، ۳ باخت، یک‌ مساوی، ۱۴ گل خورده و ۷ گل زده مقابل نام آسیایی ها به ثبت رسید تا نمایندگان این قاره شروع خوبی در جام جهانی نداشته باشند. باید دید در هفته دوم چه نتایجی در قطر رقم می خورد. تیم فوتبال کشورمان که بدترین عملکرد را به نسبت همه تیم های آسیایی داشت، در بازی دوم خود از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به مصاف ولز می رود.

نتایج بازی های این هفته تا حدودی تکلیف تیم‌های صعود کننده را مشخص خواهد کرد و ایران برای حضور در مرحله حذفی حتما باید از سد گرت بیل و یارانش بگذرد. تیم ملی کشورمان هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد.

برنامه بازی های نمایندگان آسیا در هفته دوم دور گروهی به شرح زیر می باشد:

۴ آذر: ولز – ایران؛ ۱۳:۳۰، استادیوم احمد بن‌علی

۴ آذر: قطر – سنگال؛ ۱۶:۳۰ ، استادیوم الثمامه

۵ آذر: لهستان – عربستان؛ ۱۶:۳۰، استادیوم اجوکیشن سیتی

۵ آذر: تونس – استرالیا؛ ۱۳:۳۰، استادیوم الجنوب

۶ آذر: ژاپن – کاستاریکا؛ ۱۳:۳۰، استادیوم احمد بن‌علی

۷ آذر: کره جنوبی – غنا؛ ۱۶:۳۰، استادیوم اجوکیشن سیتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...