قطر 1 - سنگال 3 / وداع زودهنگام میزبان با جام

تیم ملی قطر و تیم ملی سنگال، دومین بازی گروه اول مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند.
کدخبر (99496) | 04 آذر 1401 | ساعت 12:56
0 176
قطر 1 - سنگال 3 / وداع زودهنگام میزبان با جام
تیم ملی قطر و تیم ملی سنگال، دومین بازی گروه اول مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار کردند.

به گزارش سرخ نیوز، در ششمین روز از رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم قطر و سنگال برابر هم قرار گرفتند تا طبق برنامه بازی های جام جهانی، هفته دوم بازی‌های مرحله گروهی در گروه اول مسابقات جام جهانی نیز آغاز شود. دیدار قطر مقابل سنگال، جدال قهرمان‌های دو قاره آسیا و آفریقا محسوب می‌شد که نهایتا با پیروزی پر گل ۳-۱ سنگالی‌ها به پایان رسید. با این نتیجه، قطر که میزبان جام جهانی محسوب می‌شود، اولین حذف شده این مسابقات لقب گرفت و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت. نتیجه بازی سنگال قطر

بازی قطر مقابل سنگال از گروه A

بازی قطر و سنگال در چارچوب دومین بازی از گروه A جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی قطر مقابل سنگال

ساعت و تاریخ بازی قطر سنگال طبق برنامه اعلام شده جمعه 4 آذر 1401 از ساعت 16:30 بود.

ورزشگاه بازی قطر سنگال

بازی قطر سنگال در ورزشگاه الثمامه انجام شد.

تیم داوری بازی قطر و سنگال

داور: متئو لاهوز (اسپانیا) / کمک داور اول: پائو سبریان دویس (اسپانیا) / کمک داور دوم: روبرتو دیاز (اسپانیا)

تاریخچه بازی های قطر سنگال

این برای اولین بار در تاریخ است که دو تیم قطر و سنگال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی قطر

تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان میزبان بازی‌ها، انتظاراتی نسبت به خود ایجاد کرد و با توجه به حضور در این مسابقات به عنوان قهرمان آسیا، عملکرد مناسب‌تری از آن‌ها پیشبینی می‌شد اما در دیدار اول برابر اکوادور با نتیجه ۲-۰ شکست خوردند تا تردیدهایی نسبت به آن‌ها به وجود آید.

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر در مقابل تیم ملی سنگال

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر در مقابل تیم ملی سنگال بدین شرح اعلام شد؛

مشعل برشام، اسماعیل محمد، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، پدرو میگل(۸۳- محمد وعد)، همام احمد(۸۳- طارق سلمان)، کریم بوضیاف(۶۹- عبدالعزیز حاتم)، عاصم مادیبو، حسن الهیدوس(۷۴- محمد مونتاری)، اکرم عفیف و المعز علی

شماتیک ترکیب قطر مقابل سنگال

ترکیب کادرفنی قطر مقابل سنگال

سرمربی: فلیکس سانچز (اسپانیا) - دستیار اول: فهد الترکی (قطر) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: جولیوس بوشر (آلمان) - مربی بدنساز: کارلوس دومنک (اسپانیا)

تیم ملی سنگال

تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ که عنوان قهرمان آفریقا را یدک می‌کشد، در دیدار اول برابر هلند تا دقایق پایانی مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشت اما نهایتا با نتیجه ۲-۰ شکست خوردند. این تیم قدرتمند آفریقایی که از حضور بازیکنان سرشناسی در ترکیب خود سود می‌برد، امیدوار است که با کسب نتایج بهتر در بازی‌های باقی‌مانده، راهی مرحله بعد شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی قطر

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی قطر بدین شرح اعلام شد؛

ادواردو مندی، کالیدو کولیبالی، عبدو دیالو، یوسف سابالای، اسماعیل یاکوبز(۷۸- پاپه آبو سیسه)، ادریس گی، نامپالیس مندی(۷۸- پاپه سار)، کرپین دیاتا(۶۴- پاته سیس)، اسماعیل سار(۷۴- ایلمان اندیایه)، فامارا دیه‌دیو(۷۴- احمدو بامبا دینگ)، بولایه دیا

شماتیک ترکیب سنگال مقابل قطر

ترکیب کادرفنی سنگال مقابل قطر

سرمربی: آلیو سیسه (سنگال) - دستیار اول: رژیس بوگارت (فرانسه) - مربی: نبی ترائوره (سنگال) - مربی دروازه‌بان‌ها: تونی سیلوا (سنگال) - مربی بدنساز: جبرئیل یاتار (سنگال)

اتفاقات بازی سنگال مقابل قطر

قطر که امید بسیاری به کسب نتیجه و حفظ شانس خود برای ادامه جام جهانی داشت، نهایتا شکست خورد و حذف شد.

دقایق حساس بازی قطر سنگال:

دقیقه ۲۴: شوت خطرناک ادریسا گانا گی از روی قوس محوطه با اختلاف اندکی از کنار تیر عمودی قطر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۴: اکرم عفیف در محوطه جریمه سنگال سرنگون شد و به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما متئو لاهوز با قاطعیت تمام، دستور به ادامه بازی داد. قطر سنگال دقیقه ۶۲: ضربه سنگین و ناگهانی عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه سنگال به بیرون رفت. دقیقه ۶۸: روی یک ارسال عالی، توپ درون محوطه جریمه سنگال به اسماعیل محمد رسید که ضربه او با فوق واکنش مندی، دفع شد. شرح گل ها: قطر ۰ - سنگال ۱ / دقیقه ۴۴ - بولایه دیا: اشتباه فردی از خوخی در تخمین محل فرود توپ باعث شد او به زمین بیفتد و ارسال دیاتا بعد از برخورد با او، مقابل بولایه دیا قرار گیرد و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه قطر را باز کرد. سنگال قطر ۰ - سنگال ۲ / دقیقه ۴۷ - فامارا دیه‌دیو: ارسال اسماعیل یاکوبز از روی نقطه کرنر،‌ روی تیر یک به زیباترین شکل ممکن توسط فامارا دیه‌دیو قطع شد و او با ضربه‌ سر تماشایی، دروازه قطر را برای بار دوم گشود. قطر ۱ - سنگال ۲ / دقیقه ۷۸ - محمد مونتاری: ارسال اسماعیل محمد به محمد مونتاری تازه‌وارد رسید و او با ضربه‌ای دقیق، دروازه سنگال را باز کرد. این اولین گل فوتبال قطر در تاریخ جام‌های جهانی بود. قطر ۱ - سنگال ۳ / دقیقه ۸۴ - احمدو بامبا دینگپاس رو به بیرون ایلمان اندیایه در میانه محوطه جریمه قطر به بامبا دینگ رسید و او به راحتی گل سوم سنگال را به ثمر رساند.

کارت زرد:

دقیقه ۲۰: اسماعیل مجید (قطر) دقیقه ۳۰: بولایه دیا (سنگال) دقیقه ۲+۴۵: همام احمد (قطر) دقیقه ۵۲: اسماعیل جیکوبز (سنگال) دقیقه ۸۷: پاته سیس (سنگال) دقیقه ۱+۹۰: عاصم مادیبو (قطر)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی قطر سنگال:

- دقیقه ۱۹: میگل پدرو و دیالو از ناحیه سر باهم برخورد داشتند و داور بازی را برای دقایقی متوقف کرد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود. نتیجه بازی قطر و سنگال قطر با در اختیار داشتن امتیاز میزبانی و امیدهای بسیار، برای اعاده حیثیت و جبران شکست در دیدار برابر اکوادور پای به این مسابقه گذاشته بود اما اسیر تجربه بین‌المللی بالاتر حریف خود شد و با نتیجه دور از انتظار ۳-۱ شکست خورد. تنها نکته مثبت این دیدار برای قطری‌ها این بود که موفق شدند اولین گل خود در ادوار جام جهانی را به ثمر برسانند.

خلاصه بازی قطر و سنگال

شما می‌توانید خلاصه دیدار قطر و سنگال را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...