حسینی درخشید، بیرانوند تمرین کرد

بازگشت بیرانوند به تمرینات تیم ملی، شانس حضور این بازیکن را در بازی مقابل آمریکا افزایش داد.
کدخبر (100256) | 05 آذر 1401 | ساعت 12:49
1 85
حسینی درخشید، بیرانوند تمرین کرد
بازگشت بیرانوند به تمرینات تیم ملی، شانس حضور این بازیکن را در بازی مقابل آمریکا افزایش داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از برتری دو بر صفر ملی پوشان ایران مقابل ولز که با صعود این تیم به رتبه دوم گروه همراه بود، یک اتفاق ویژه در تمرین امروز تیم ملی رخ داد و آن بازگشت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک ایران به تمرینات گروهی بود.

علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی دیدار با انگلیس بر اثر برخورد به مجید حسینی دچار مصدومیت شده و ناچار به ترک زمین شد، در بازی مقابل ولز نتوانست درون چارچوب بایستد و حسین حسینی به جای او بازی کرد. البته او اصرار زیادی به همراهی تیم ملی داشت و علی رغم ضربه شدیدی که خورده بود در تمرینات حضور یافت، اما فدراسیون جهانی فوتبال برای اینکه خطری این بازیکن را تهدید نکند به وی اجازه بازی مقابل ولز را نداد.

علیرضا بیرانوند

باید دید وضعیت سلامتی بیرانوند در شرایطی است که بتواند دوباره در دروازه قرار بگیرد یا فیفا اینبار هم او را به رعایت پروتکل‌های آسیب مغزی ملزم می کند؟ بازگشت این دروازه بان به قفس توری ایران می تواند شانس کشورمان را برای برتری در بازی آخر مقابل آمریکا و صعود از گروه افزایش دهد. 

گرچه بی انصافی است اگر از عملکرد خوب حسین حسینی مقابل ولز سخنی به میان نیاوریم. این دروازه بان در بازی دوم آماده نشان داد و روی تک موقعیت های حریف واکنش موثری داشت. او با بسته نگه داشتن دروازه خود به رکورد علیرضا حقیقی و‌ علیرضا بیرانوند رسید و به سومین دروازه بان ایرانی تبدیل شد که در تاریخ جام جهانی کلین شیت می کند.

با توجه به نمایشی که حسینی برابر ولز داشت، در صورت رسیدن بیرانوند به بازی آخر، سرمربی تیم ملی کار سختی برای انتخاب شماره یک تیمش خواهد داشت. باید دید در نهایت کدام دروازه بان شانس بازی مقابل آمریکا را پیدا می کنند؟

تمرین تیم ملی ایران

تیم ملی ایران به غیر از دو بازیکنی که نام بردیم امیر عابدزاده و پیام نیازمند را هم روی نیمکت دارد. بی شک عابدزاده امید زیادی داشت که در بازی آخر به میدان برود تا خاطرات پدرش مقابل آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه را برای تیم ملی تکرار کند، اما اینطور که بنظر می رسد احتمال این اتفاق کم است. البته امیر عابدزاده که دروازه بان شایسته و بااخلاقی است هنوز فرصت این را دارد تا بتواند در روزهای کم باقی مانده با درخشش در تمرینات تیم ملی نظر کی روش را نسبت به خودش تغییر دهد. آیا رویای دوست‌داران عقاب به حقیقت خواهد پیوست؟ برای فهمیدن این موضوع باید تا ساعت ۲۲:۳۰ روز سه شنبه صبر کرد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط عابدزاده درحد فیکس شدن تیم ملی است
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...