تونس 0 استرالیا 1 / شکست عقاب های کارتاژ مقابل کانگوروها

بازی تونس استرالیا در چارچوب دومین دیدار دو تیم در گروه D رقابت های جام جهانی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی استرالیا به پایان رسید.
کدخبر (99997) | 05 آذر 1401 | ساعت 09:58
0 109
تونس 0 استرالیا 1 / شکست عقاب های کارتاژ مقابل کانگوروها
بازی تونس استرالیا در چارچوب دومین دیدار دو تیم در گروه D رقابت های جام جهانی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی استرالیا به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در هفتمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم تونس و استرالیا مقابل هم قرار گرفتند. پیروزی ارزشمند مقابل تونس برای استرالیایی ها به منزله بازگشت به جام بود و حالا آنها 3 امتیاز اندوخته دارند. در ادامه می توانید گزارش بازی تونس استرالیا را دنبال کنید؛  

بازی تونس مقابل استرالیا از گروه D

بازی تونس و استرالیا در چارچوب دیداری از گروه D جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی تونس مقابل استرالیا

ساعت و تاریخ بازی تونس استرالیا طبق برنامه بازی های امروز جام جهانی شنبه 5 آذر 1401 از ساعت 13:30 است.  

ورزشگاه بازی تونس استرالیا

بازی تونس استرالیا در ورزشگاه الجنوب الوکره برگزار می شود.  

تیم داوری بازی تونس و استرالیا

داور: دنیل شیبرت  

تاریخچه بازی های تونس مقابل استرالیا

دو تیم تونس و استرالیا تا کنون دو بار در چارچوب دیدارهایی دوستانه مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن یک برد برای هریک از دو تیم بوده است.  بازی استرالیا تونس

تیم ملی تونس

تیم ملی تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش می کند یکی از تیم های صعود کننده از گروه باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال تونس در مقابل تیم ملی استرالیا

ترکیب تیم ملی فوتبال تونس در مقابل تیم ملی استرالیا بدین شرح اعلام شد؛ أيمن دحمان، منتصر الطالبی، یاسین مریاح، دیلان برون (74- وجدی کچریدا)، علی عبدی، محمد دراغر (46- فرجانی ساسی)، الیاس سخیری، عیسی العیدونی (67- وهبی خضری)، نعیم سلیتی، یوسف المساکنی و عصام الجبالی (74- طاها یاسین خنیسی)

ترکیب کادرفنی تونس مقابل استرالیا

سرمربی: جلال القادری (تونس)، مربیان: علی بومنیجل، سلیم بن عاشور (تونس)، مربی دروازه‌بان‌ها: الشادلی المبروکی (تونس)، مدیر ورزشی: سلیم بن عثمان (تونس) شماتیک ترکیب تونس مقابل استرالیا

تیم ملی استرالیا

برای تیم ملی استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ شکست مقابل تونس می تواند به معنای خداحافظی با جام باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال استرالیا در مقابل تیم ملی تونس

ترکیب تیم ملی فوتبال استرالیا در مقابل تیم ملی تونس بدین شرح اعلام شد؛ متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، فران کاراسیچ (75- میلوس دگنک)، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، ریلی مک‌گری (63- آیدین هروستیچ)، متئو لکی (84- کیانو بیکس)، میچل دوک (63- جیمی مک لارن) و کرگ گودوین (84- آور مابیل)

ترکیب کادرفنی استرالیا مقابل تونس

سرمربی: گراهام آرنولد (استرالیا)، مربیان: رنه مئولنستین (هلند)، تونی ویدمار (استرالیا)، مربی دروازه‌بان‌ها: جان کراولی (استرالیا)، مربی بدنساز: فابیان ارمان (آلمان) شماتیک ترکیب استرالیا مقابل تونس

اتفاقات بازی تونس مقابل استرالیا

جو استادیوم الجنوب کاملا به سود تونسی‌هااست و هر بار بازیکنان استرالیا صاحب توپ می‌شوند، هواداران تونسی با سوت‌های خود بازیکنان استرالیا را تحت فشار می‌گذارند.

دقایق حساس بازی تونس استرالیا:

دقیقه ۲۱: محمد دراغر از فاصله‌ای تقریبا ۳۰ متری دروازه استرالیا را هدف قرار داد اما شلیک او با اختلاف از بالای دروازه ترنر بیرون رفت. دقیقه ۴۰: بازیکنان تونس با یک پرتاب توانستند برای خود موقعیت گل ایجاد کنند و عصام الجبالی پس از نفوذ به محوطه جریمه توپ را به المساکنی سپرد و او نیز با یک پاس کوتاه به سمت راست دراغر را صاحب توپ کرد اما ضربه نهایی این بازیکن پس از برخورد به مدافع استرالیا به کرنر رفت. دقیقه ۴۳: استرالیایی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه‌های میدان شدند و ارسال بلند بازیکن این تیم روی سر دوک نشست اما این بار ایمن دحمان مانع گلزنی آن‌ها شد. دقیقه ۴۵+۲: نفوذ الجبالی از سمت راست و پاس زمینی او به داخل محوطه جریمه به المساکنی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه ترنر به بیرون رفت. دقیقه ۵۵: باز هم استرالیایی‌ها توپ را به سمت چپ جایی که گودوین حضور داشت، بردند و او با یک پاس عرضی قصد داشت دوک را دو گله کند اما توپ از جلوی پای این بازیکن عبور کرد و به بیرون رفت. دقیقه ۷۰: همکاری خوب گودین و مک لارن در سمت چپ منجر به نفوذ بازیکن تازه‌وارد استرالیا شد اما پاس عرضی زیبای مک لارن به متئو لکی نرسید و توپ به اوت رفت. دقیقه ۷۲: شلیک زیبای المساکنی از سمت چپ را رایان به سختی مهار کرد و توپ به کرنر رفت. دقیقه ۷۴: آرون موی از پشت محوطه جریمه دروازه تونس را هدف قرار داد اما شلیک او با اختلافی ناچیز بیرون رفت. دقیقه 87: کچریدا با نفوذ از سمت راست یک پاس عرضی برای خزری ساخت اما ضربه این بازیکن را سنگربان استرالیا مهار کرد. بازی استرالیا تونس

شرح گل ها:

دقیقه 24: میچل دوک برای استرالیا: ارسال بلند کرگ گودوین از سمت چپ روی دروازه تونس پس از برخورد به مدافع این تیم روی سر میچل دوک نشست و او نیز با ضربه سری دقیق دروازه تونس را گشود (ویدئو).

کارت زرد:

تونس: عیسی العیدونی 26، علی عبدی 64، فرجانی ساسی 90+2

کارت قرمز:

-

حواشی بازی تونس استرالیا:

*در ۱۰ دقیقه ابتدایی هیچ توپی به سمت مت رایان، سنگربان استرالیا نرفته و او هنوز لمس تکپ در این بازی نداشته است. *یکی از هواداران استرالیایی حاضر در ورزشگاه یک عروسک کانگوروی بادی شکل در دست دارد و به این شکل تیمش را تشویق می‌کند.  

نتیجه بازی تونس و استرالیا

نتیجه بازی تونس استرالیا در نهایت یک بر صفر به سود استرالیایی ها بود.  

خلاصه بازی تونس و استرالیا

خلاصه بازی تونس و استرالیا نشان می دهد که تونسی ها به خصوص یوسف المساکینی در این دیدار نمایش خوبی داشتند اما در نهایت شکست را پذیرفتند. پیروزی مقابل تونس و کسب سه امتیاز این بازی برای تیم ملی استرالیا به منزله بازگشت به جام جهانی 2022 است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...