پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه با تک گل دیاباته از سد پیکان گذشت.
کدخبر (101035) | 06 آذر 1401 | ساعت 15:37
0 92
پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان + عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه با تک گل دیاباته از سد پیکان گذشت.

به گزارش سرخ نیوز، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در تعطیلی رقابت‌ها، دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار کرد. این رقابت از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و با قضاوت یاسر همرنگ از داوران لیگ‌برتری برگزار شد. این بازی در هوایی سرد و در غیاب ملی‌پوشان پرسپولیس و میلاد سرلک انجام شد. این پیکار تنها یک گل در بر داشت که آن هم در دقیقه ۲۴ با توپ‌ ربایی سعید صادقی از مدافعان پیکان، پاس او و ضربه نهایی شیخ‌دیاباته به ثمر رسید.  

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان در نیمه اول

احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا نفرات پرسپولیس در شروع این دیدار بودند.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان در نیمه دوم

یحیی گل‌محمدی با آغاز نیمه دوم با حفظ گوهری در درون دروازه، سایر بازیکنان را تعویض کرد و به این ترتیب؛ فرشاد فرجی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین محمدیان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی وارد میدان شدند.   نیمه دوم برای دو تیم گلی در بر نداشت. این در حالی بود که پیکان هم در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت در زمین مسابقه حضور پیدا کرد. کادر فنی پرسپولیس برای فردا به سرخپوشان استراحت داد. تصاویری از این بازی را مشاهده می‌کنید پرسپولیس پیکان 06 پرسپولیس پیکان 05 پرسپولیس پیکان 04 پرسپولیس پیکان 03 پرسپولیس پیکان 02 پرسپولیس پیکان 01

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...