در صورت صعود ایران با چه تیمی بازی میکند؟

با توجه به شانس بالای تیم ملی کشورمان برای صعود به یک هشتم نهایی، این سوال پیش می آید که در صورت صعود ایران به چه تیمی میخورد.
کدخبر (102136) | 08 آذر 1401 | ساعت 10:33
0 2106
در صورت صعود ایران با چه تیمی بازی میکند؟
با توجه به شانس بالای تیم ملی کشورمان برای صعود به یک هشتم نهایی، این سوال پیش می آید که در صورت صعود ایران به چه تیمی میخورد.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه بازی ایران آمریکا و با توجه به آنکه تیم ملی کشورمان شانس بالایی برای صعود از گروه B جام جهانی دارد، یک سوال بسیار مهم مطرح می شود؛ « ایران در صورت صعود با چه تیمی بازی میکند » در ادامه به تحلیل پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت؛  

اگر ایران صعود کند با چه تیمی بازی میکند

آنچه از پیش تر مشخص شده آن است که در مرحله یک هشتم نهایی، تیم نخست گروه B با تیم دوم گروه A جام جهانی و تیم دوم گروه B با تیم اول گروه A رو به رو می شوند. مسئله اصلی برای بررسی اینکه در صورت صعود ایران به چه تیمی میخورد این است در حال حاضر هلند با کسب 7 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه نخست شد و سنگالی ها هم به عنوان تیم دوم به یک هشتم صعود کردند. جدول گروه A با این حساب قابل پیش بینی است که تیم ملی ایران در صورت صعود به دور بعد با یکی از دو تیم هلند یا سنگال مواجه می شود. در ادامه با نگاهی به گروه B به بررسی احتمالات ایران در صورت صعود با چه تیمی بازی میکند می پردازیم؛ جدول گروه B در گروه دوم مشخصا هر 4 تیم، شانس صعود به یک هشتم نهایی را دارند و نتایج دور سوم تعیین کننده خواهد بود؛ حال تمام حالاتی را که ایران از گروه b صعود می کند مرور می کنیم؛ 1-برد تیم ملی ایران و عدم کسب پیروزی توسط تیم ملی انگلیس = ایران به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله بعد می شود و به سنگال رو به رو می شود. 2-برد ایران و برد انگلیس = شاگردان کی روش به عنوان تیم دوم صعود می کنند و حریف هلند خواهند شد. 3-تساوی ایران و عدم شکست انگلیس = تیم ملی کشورمان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی می شوند و به مصاف شاگردان فن خال می روند. 4-تساوی ایران و شکست انگلیس = ایران به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی می رود و باید مقابل هلند قرار بگیرد. با این حساب می توان گفت که ایران در صورت صعود به احتمال 75% با تیم ملی هلند رو به رو خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...