از دست خدا تا موی خدا؛ واکنش‌ها به گلی که رونالدو نزد!

کریستیانو رونالدو در دقیقه 54 بازی پرتغال مقابل اروگوئه یک گل به ثمر رساند اما بعداً این گل به نام هم تیمی‌اش برونو فرناندز ثبت شد. 
کدخبر (102106) | 08 آذر 1401 | ساعت 09:07
0 120
از دست خدا تا موی خدا؛ واکنش‌ها به گلی که رونالدو نزد!
کریستیانو رونالدو در دقیقه 54 بازی پرتغال مقابل اروگوئه یک گل به ثمر رساند اما بعداً این گل به نام هم تیمی‌اش برونو فرناندز ثبت شد. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، برونو فرناندز توپ را از سمت چپ به محوطه جریمه ارسال کرد و کریسیتانو رونالدو در حالی که توپ به سمت دروازه می‌رفت، با پرش بلندی به سمت توپ یورش برد و سر خود را هم در نزدیکی مسیر توپ قرار داد اما تکرار تصاویر نشان داد که رونالدو هیچ تماسی با توپ نداشته است.

این گل می‌توانست ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید را با اوزه‌بیو افسانه‌ای به عنوان بهترین گلزن تیم ملی پرتغال در جام‌های جهانی در یک جایگاه قرار دهد. او همچنین می‌توانست در رقابت با لیونل مسی برای رسیدن به تعداد گل‌های بیشتر در جام جهانی پیش بیفتد. در ابتدا گل به نام کریستیانو ثبت شد اما در ادامه با اعلام نام گلزن در ورزشگاه، همه متوجه شدند که فرناندز زننده این گل بوده است.

کریستیانو رونالدو

هواداران فوتبال در سراسر جهان نمی‌دانند که گل ابتدایی دیدار پرتغال مقابل اروگوئه آیا باید به این بازیکن تعلق بگیرد یا خیر. اما طرفداران وفادار رونالدو به شبکه‌های اجتماعی هجوم آورده‌اند تا ثابت کنند که او در واقع تماس کوچکی با توپ داشته است.

بلافاصله پس از این اتفاق و تلاش رونالدو برای تصاحب گل فرناندز، واکنش‌ها در توئیتر به اوج خود رسید و بسیاری از کاربران عبارت "موی خدا" را در این شبکه اجتماعی ترند کردند. طبق معمول هواداران رونالدو، دست به رفتارهای افراطی زدند و با مقایسه عمل او با "دست خدا" که توسط دیگو مارادونای افسانه‌ای نامگذاری شده بود، چهره دیگر از حمایت بی چون و چرای خود را نشان دادند. برخی از پیروان فرقه رونالدو برای اثبات اینکه ستاره محبوبشان واقعاً گل زده است، از کلوزآپ‌های افراطی که نشان می‌دهند موهای رونالدو با توپ تماس داشته، گرفته تا برخی از «میم» های خنده‌دار را در توئیتر منتشر کردند. 

با این حال واکنش‌ها به این اتفاق متفاوت بود و حتی عده‌ای بدون تعصب هم نظرشان این بوده که گل باید به نام رونالدو ثبت می‌شد. یکی از این افراد پیرس مورگان بود که اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی با این ستاره پرتغالی، زمینه اخراجش از یونایتد را فراهم کرده بود. او در توئیتی نوشته "رونالدو توپ را لمس کرد. گل باید به نامش ثبت می‌شد".

کریستیانو رونالدو

از سوی دیگر، برخی رونالدو را به خاطر فریب دادن داور و به نام زدن این گل برای خودش، متهم کرده‌اند. کاربری در توییتر خود نوشت "رونالدو آنقدر از گل زدن ناامید است که می‌خواهد گلی که برای او نیست را به شکل کاملا خنده‌داری برای خود کند".

پرتغال با پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه با 6 امتیاز در صدر گروه H قرار گرفت. غنا که در حال حاضر در رده دوم قرار دارد، به احتمال زیاد صعود می‌کند، اگرچه همه چیز در روز پایانی بازی‌های این گروه مشخص خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...