بازی اکوادور 1 سنگال 2 / صعود رویایی سنگال

بازی اکوادور سنگال در چارچوب دیداری از گروه A رقابت های جام جهانی برگزار شد.
کدخبر (102268) | 08 آذر 1401 | ساعت 14:53
0 121
بازی اکوادور 1 سنگال 2 / صعود رویایی سنگال
بازی اکوادور سنگال در چارچوب دیداری از گروه A رقابت های جام جهانی برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، در یازدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم اکوادور و سنگال مقابل هم قرار گرفتند که نهایتا این قهرمان قاره آفریقا بود که توانست با نتیجه ۲-۱ پیروز شده و راهی مرحله حذفی شود. نتیجه بازی اکوادور سنگال

بازی اکوادور مقابل سنگال از گروه A

بازی اکوادور سنگال در چارچوب دیداری از گروه A جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی اکوادور مقابل سنگال

ساعت و تاریخ بازی اکوادور سنگال طبق برنامه اعلام شده برای بازیهای امروز سه شنبه 8 آذر 1401 از ساعت 18:30 است.

ورزشگاه بازی اکوادور سنگال

بازی اکوادور مقابل سنگال در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار می شود.

تیم داوری بازی اکوادور سنگال

داور: کلمن تورپان (فرانسه) / کمک داور اول: نیکولاس دانوس (فرانسه) / کمک داور دوم: سیریل گرینژوره (فرانسه)

تاریخچه بازی های اکوادور مقابل سنگال

اکوادور و سنگال پیش از این، یک‌بار در چارچوب تورنومنت غیررسمی ال‌جی کاپ به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در آن بازی، سنگال با نتیجه ۲-۱ از سد اکوادور گذشت.

تیم ملی اکوادور

تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد دور از انتظاری داشته و با کسب ۴ امتیاز، در رده دوم گروه اول این مسابقات قرار گرفته‌اند. اکوادوری‌ها با کسب هر نتیجه‌ای جز شکست، راهی مرحله بعد خواهد شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال اکوادور در مقابل تیم ملی سنگال

ترکیب تیم ملی فوتبال اکوادور در مقابل تیم ملی سنگال بدین شرح اعلام شد؛

هرنان گالیندز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپه، آنجلو پریسیادو(۸۵- جکسون پوروزو)، پرویس استوپینیان، کارلوس گروئزو(۴۶- خوزه کیفونتس)، آلن فرانکو(۵۶- جرمی سارمینتو)، مویسس کایسدو، گونزالو پلاتا، مایکل استرادا(۶۴- دیورکیف رآسکو) و انر والنسیا

شماتیک ترکیب اکوادور مقابل سنگال

ترکیب کادرفنی اکوادور مقابل سنگال

سرمربی: گوستاوو آلفارو (آرژانتین) - کمک مربی: کلودیو کریستوفانلی، کارلوس گونزالس، نیکلاس کیه‌زا (آرژانتین) - مربی دروازه‌بان‌ها: دیگو کارانزا (آرژانتین) - مدیر فنی: سرجیو چیارلی (آرژانتین)

تیم ملی سنگال

تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ که به عنوان قهرمان آفریقا راهی این مسابقات شد، از خود عملکرد مورد انتظاری به نمایش نگذاشته و برای صعود به مرحله بعد، تنها به پیروزی در این دیدار نیاز دارد.

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی اکوادور

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال در مقابل تیم ملی اکوادور بدین شرح اعلام شد؛

ادواردو مندی، کالیدو کولیبالی، اسماعیل یاکوبز، یوسف سابالای، عبدو دیالو، ادریس گی، اسماعیلا سیس(۷۵- نامپالیس مندی)، پاپه گی، ایلیمان اندیایه(۷۵- احمدو بامبا دینگ)، اسماعیل سار و بولایه دیا(۵+۹۰- پاپه آبو سیسه)

شماتیک سنگال مقابل اکوادور

ترکیب کادرفنی سنگال مقابل اکوادور

سرمربی: آلیو سیسه (سنگال) - دستیار اول: رژیس بوگارت (فرانسه) - مربی: نبی ترائوره (سنگال) - مربی دروازه‌بان‌ها: تونی سیلوا (سنگال) - مربی بدنساز: جبرئیل یاتار (سنگال)

خط زمان تیم ملی فوتبال اکوادور در مقابل تیم ملی فوتبال سنگال

سنگال با پیروزی ۲-۱ برابر اکوادور به عنوان تیم دوم گروه اول، راهی مرحله بعد شد.

دقایق حساس بازی اکوادور سنگال:

دقیقه ۳: ضربه خطرناک اسماعیلا سار روی پاس یاکوبز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت دقیقه ۲۴: ضربه فنی اسماعیلا سار پس از توپ‌ربایی او از پرسیادو در نزدیکی محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از کنار دروازه اکوادور به بیرون رفت. دقیقه ۴۲: به دلیل بی‌احتیاطی مدافع اکوادور در محوطه جریمه و خطا روی بازیکن سنگال، یک پنالتی به سود تیم ملی سنگال اعلام شد. دقیقه ۷۷: جرمی سارمینتو دو مدافع را از پیش رو برداشت و توپ را به پلاتا درون محوطه رساند. گونزالو پلاتا درون محوطه سنگال توپ را کنترل کرد و روی پای چپش آورد به سمت دروازه مندی شوت زد ولی مندی با جایگیری مناسب توپ را مهار کرد.

شرح گل ها:

اکوادور ۰ - سنگال ۱ / اسماعیلا سار - دقیقه ۴۴: وینگر جوان سنگال از روی نقطه پنالتی، به راحتی دروازه اکوادور را باز کرد. اکوادور ۱ - سنگال ۱ / مویسس کایسدو - دقیقه ۶۷: روی یک کرنر ارسالی، توپ با تاثیر فلیکس تورس به مویسس کایسدو رسید و او دروازه را با ضربه‌ای آسان باز کرد. اکوادور ۱ - سنگال ۲ / کالیدو کولیبالی - دقیقه ۷۰: تعلل مدافعان اکوادور روی یک ضربه ایستگاهی ارسال شده، باعث شد توپ به کاپیتان کالیدو کولیبالی برسد و او با ضربه‌ای دقیق دروازه اکوادور را برای بار دوم فرو ریخت. سنگال اکوادور

کارت زرد:

دقیقه ۶۶: ادریسا گانا گی (سنگال)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی اکوادور سنگال:

این ششمین بازی سنگال با رهبری آلیو سیسه در جام‌جهانی بوده و از این حیث او رکورد دار است. پیش از او برونو متسو با ۵ بازی این رکورد را در اختیار داشت.

نتیجه بازی اکوادور مقابل سنگال

اکوادور درحالی که تنها به یک تساوی برای صعود به مرحله بعد نیاز داشت، برابر سنگال با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وداع کند.

خلاصه بازی اکوادور سنگال

خلاصه بازی اکوادور سنگال را در این لینک مشاهده کنید. خلاصه بازی اکوادور سنگال شامل گل‌ها و لحظات حساس این بازی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...