موقعیت عالی طارمی که ناباورانه گل نشد +عکس

مهدی طارمی در دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان برابر آمریکا یک موقعیت ۱۰۰ درصدی را به گل تبدیل نکرد تا رویای صعود نیمه‌کاره بماند.
کدخبر (102889) | 09 آذر 1401 | ساعت 09:02
0 84
موقعیت عالی طارمی که ناباورانه گل نشد +عکس
مهدی طارمی در دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان برابر آمریکا یک موقعیت ۱۰۰ درصدی را به گل تبدیل نکرد تا رویای صعود نیمه‌کاره بماند.

به گزارش سرخ نیوز، شاید بعد از مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند، پرتکرارترین صحنه بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی 2018 به تک به تکی برمی‌گردد که با بدشانسی مهدی طارمی در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی به گل تبدیل نشد. دیدار دیشب برابر ایران آمریکا اما فرصتی بود تا مهدی طارمی این بار خودش و ایران را به مرحله بعدی جام جهانی برساند اما در نهایت اشک و اندوه برای ستاره فوتبال ایران و هوادارانش باقی ماند. مهاجم بوشهری تیم ملی که با دو گل برابر انگلیس و پاس گل مقابل ولز بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی در این جام لقب گرفته بود، در آخرین دقایق بازی دیشب فرصت داشت تا ورزشگاه الثمامه را با یک گل زیر و رو کند و ایران را به مصاف هلند بفرستد اما ضربه‌ای که به سختی بعد از چالش با کارتر ویکرز از بین پاهای ترنر عبور داده بود، در یک قدمی ورود به دروازه توسط تیم ریم دفع شد تا بهترین فرصت گلزنی ایران از دست برود. موقعیتی که یادآور فرصت طارمی برابر پرتغال بود و تلخی ناکامی دیشب را دوچندان کرد. موقعیت‌هایی که البته گل‌کردن آن‌ها واقعا هم کار سختی بود و از پیچی که توپ بعد از برخورد شوت قدوس با مدافع پرتغال مقابل دروازه روی پاتریسیو گرفت تا ممانعتی که کارترویکرز از رسیدن طارمی به توپ داشت، در از دست رفتن فرصت‌ها بی‌تاثیر نبود. به هرحال تونلی که مهدی طارمی با عبور دادن توپ از بین پاهای مت ترنر، گلر تیم ملی امریکا و باشگاه آرسنال، باز کرده بود برای رساندن ایران به مرحله حذفی و تقابل برابر هلند کافی نبود تا حسرت صعود از مرحله گروهی برای تیم ملی به ششمین جام متوالی کشیده شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...