فرانسه 0 تونس 1 / پیروزی تلخ عقاب های کارتاژ

بازی فرانسه تونس در چارچوب دیداری از گروه D رقابت های جام جهانی با برتری یک بر صفر تیم ملی تونس به پایان رسید.
کدخبر (102930) | 09 آذر 1401 | ساعت 14:46
0 172
فرانسه 0 تونس 1 / پیروزی تلخ عقاب های کارتاژ
بازی فرانسه تونس در چارچوب دیداری از گروه D رقابت های جام جهانی با برتری یک بر صفر تیم ملی تونس به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، دریازدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم فرانسه و تونس مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری تونسی ها به اتمام  رسید. در ادامه می توانید گزارش بازی فرانسه تونس را دنبال کنید؛  

بازی فرانسه مقابل تونس از گروه D

بازی فرانسه تونس در چارچوب دیدار سوم از گروه D جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی فرانسه مقابل تونس

ساعت و تاریخ بازی فرانسه تونس طبق برنامه اعلام شده برای بازیهای امروز چهارشنبه 9 آذر 1401 از ساعت 18:30 است.  

ورزشگاه بازی فرانسه تونس

بازی فرانسه مقابل تونس در ورزشگاه اجوکشین سیتی برگزار می شود.  

تیم داوری بازی فرانسه تونس

داور: متئو کانگر / کمک‌ها: مارک روله و تویتا ماکاسینی / کمک داور ویدئویی: عبدالله المری  

تاریخچه بازی های فرانسه مقابل تونس

در 4 تقابل پیشین دو تیم، دو تساوی و دو برد برای فرانسوی ها به ثبت رسیده است.

تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ پیش از بازی با تونس به مرحله حذفی رسیده است.

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی تونس

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی تونس بدین شرح اعلام شد؛ مانداندا، دیساسی، واران (63- سالیبا)، کوناته، کاماوینگا، شوامنی، فوفانا، ورتو(63-آدرین رابو)، کومان (63- امباپه)، گندوزی و کولاموآنی

ترکیب کادرفنی فرانسه مقابل تونس

سرمربی: دیدیه دشان (فرانسه)، دستیار اول: گای استفان (فرانسه)، مربی بدنساز: سایرل مون (فرانسه)، مربی دروازه‌بان‌ها: فرانک راویو (فرانسه) شماتیک فرانسه مقابل تونس

تیم ملی تونس

تیم ملی تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار دارند.

ترکیب تیم ملی فوتبال تونس در مقابل تیم ملی فرانسه

ترکیب تیم ملی فوتبال تونس در مقابل تیم ملی فرانسه بدین شرح اعلام شد؛ داهمن، مریاح، تالبی، قاندری، معلول، لایدونی، کچیردا، سخیری، بن‌سلیمان، بن‌رمضان و خضری (60 -ایسام جبالی)

ترکیب کادرفنی تونس مقابل فرانسه

سرمربی: جلال القادری (تونس)، مربیان: علی بومنیجل، سلیم بن عاشور (تونس)، مربی دروازه‌بان‌ها: الشادلی المبروکی (تونس)، مدیر ورزشی: سلیم بن عثمان (تونس)

شماتیک تونس مقابل فرانسهخط زمان تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی فوتبال تونس

بازی فرانسه تونس با گل آفساید تونسی ها آغاز شد.

دقایق حساس بازی فرانسه تونس:

دقیقه 8: نادر قاندری روی ضربه ایستگاهی نخستین گل تونس در این دوره از مسابقات را به ثمر رساند اما داور مسابقه با دیدن پرچم کمک داور، گل را مردود اعلام کرد (ویدئو). دقیقه ۲۵: کومان، وینگر امروز فرانسه در اولین موقعیت جدی تیمش درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او با پای چپ از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه30: ضربه سر بن سلیمان بعد از برخورد با کوناته و کم شدن ضرب توپ، در اختیار مانداندا قرار گرفت. دقیقه 35: ضربه پای چپ سخیری از راه دور به سمت دروازه رفت که مانداندا این توپ را مشت کرد دقیقه 45: آخرین فرصت تونس با شوت خضری ایجاد شد که ضربه این بازیکن از پشت محطوه جریمه با اختلافی نه‌چندان کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 52: بعد از تعلل فوفانا در محوطه جریمه توپ به لایدونی رسید اما ضربه این بازیکن از زاویه بسته به بیرون رفت. دقیقه 79: ارسال دمبله بدون برخورد با بازیکنان به دهانه دروازه رسید که داهمن توپ را به طور خطرناکی دفع کرد تا در نهایت بازیکنان تونس توپ برگشتی را راهی کرنر کنند. دقیقه 82: عثمان دمبله با شوتی از راه دور دروازه تونس را تهدید کرد که داهمن با جایگیری مناسب توپ را در مهار کرد. دقیقه 90: بعد از چند پاس متوالی، کولو موآنی از پشت محوطه جریمه قصد داشت با یک بغل پای فنی دروازه داهمن را باز کند که این گلر با نوک انگشتش توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 93: کیلیان امباپه از روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه می‌توانست دروازه حریف را باز کند که ضربه‌اش به دیوار دفاعی برخورد کرد و در ادامه سانتر ارسالی از سوی او توسط داهمن دفع شد.  

شرح گل ها:

دقیقه ۵۸- وهبی خضری: وهبی خضری، بازیکن با سابقه تونس بعد از یک حرکت فردی به سمت دروازه فرانسه، با ضربه‌ای آرام بعد از تک به تک شدن با مانداندا، توپ را به تور دروازه فرانسه چسباند. او بلافاضله بعد از گل تعویض شد (ویدئو).

کارت زرد:

تونس: وجدی کچیردا

کارت قرمز:

-

حواشی بازی فرانسه تونس:

* با ۳۷ سال و ۸ ماه، استیو مانداندا با حضور در بازی فرانسه مقابل تونس، به مسن‌ترین بازیکن فرانسه در تاریخ جام‌های جهانی تبدیل شد. *دشان که با ترکیبی از بازیکنان ذخیره تیمش را به مصاف تونس فرستاده بود، بعد از دریافت گل دست به چند تعویض زد و امباپه، ربیو و گریزمان را به بازی فرستاد. * به مانند سایر بازی های جام جهانی قطر، این بازی هم وقت اضافه زیادی داشت و هشت دقیقه وقت اضافی از سوی داور اعلام شد.  

نتیجه بازی فرانسه مقابل تونس

نتیجه بازی فرانسه تونس یک بر صفر به سود عقاب های کارتاژ بود.  

خلاصه بازی فرانسه تونس

خلاصه بازی فرانسه تونس نشان می دهد که تیم ملی تونس در شرایطی موفق به کسب پیروزی شد که در نیمه نخست تیم برتر میدان بود؛ آنها در نیمه اول نیز فشار زیادی روی دروازه خروس ها وارد کردند که با یک گل آفساید همراه بود. اما آمار و ارقام کلی بازی فرانسه تونس بیانگر بازی آن است که فرانسه شانس گل بهتری داشته.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...