لهستان 0 آرژانتین 2 / جای تیم‌های صعودکننده عوض شد

بازی لهستان آرژانتین در چارچوب دیداری از گروه C رقابت های جام جهانی برگزار شد.
کدخبر (103292) | 09 آذر 1401 | ساعت 19:06
0 188
لهستان 0 آرژانتین 2 / جای تیم‌های صعودکننده عوض شد
بازی لهستان آرژانتین در چارچوب دیداری از گروه C رقابت های جام جهانی برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، دریازدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم لهستان و آرژانتین مقابل هم قرار گرفتند. لهستان که تا پیش از این بازی با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه بود، با قبول شکست در این بازی در رده دوم جدول قرار گرفت و یاران لیونل مسی به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند. در ادامه می توانید گزارش بازی لهستان آرژانتین را دنبال کنید. نتیجه آرژانتین لهستان

بازی لهستان مقابل آرژانتین از گروه C

بازی لهستان آرژانتین در چارچوب دیدار سوم از گروه C جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی لهستان مقابل آرژانتین

ساعت و تاریخ بازی لهستان آرژانتین طبق برنامه اعلام شده برای بازیهای امروز چهارشنبه 9 آذر 1401 از ساعت 22:30 است.

ورزشگاه بازی لهستان آرژانتین

بازی عربستان مقابل مکزیک در ورزشگاه ۹۷۴ برگزار می شود.

تیم داوری بازی لهستان آرژانتین

داور وسط: دنی ماکیله (هلند) - کمک داور اول: هسل استگسترا (هلند) - کمک داور دوم: یان دی فریس بنت (هلند)

تاریخچه بازی های لهستان مقابل آرژانتین

تیم های ملی لهستان و آرژانتین تاکنون در ۱۱ دیدار (که دو مورد آن در جام‌های جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸ بوده) برابر هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۶ بر برای آرژانتین، ۳ برد برای لهستان و ۲ تساوی بوده است.

تیم ملی لهستان

تیم ملی لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ توانسته در عین شایستگی با وجود حضور آرژانتین در این گروه، با چهار امتیاز صدرنشین شده و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال لهستان در مقابل تیم ملی آرژانتین

ترکیب تیم ملی فوتبال لهستان در مقابل تیم ملی آرژانتین بدین شرح اعلام شد؛ وویچیخ شزنی، کامیل گلیک، یاکوب کیویور، متی کش، بارتوش برشینسکی(۷۲- آرتور جرژژیک)، کریستین بیلیک(۶۲- دامیان زیمانسکی)، گژگوش کریچوویاک(۸۳- کریشتوف پیونتک)، پرژمیسلاو فرانکوسکی(۴۶- یاکوب کامینسکی)، پیوتر ژیلینسکی، کارول سوویدرسکی(۴۶- میچال اسکوراس) و روبرت لواندوفسکی

شماتیک لهستان

ترکیب کادرفنی لهستان مقابل آرژانتین

سرمربی: چسلاو میخنیویچ (لهستان) - دستیاران: میروسلاو کالیتا، هوبرت مالوویسکی، کمیل پوتریکوس (لهستان) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: آندری داویجوک، توماژ موهینسکی (لهستان) - مربی بدنساز: گرگوژ ویت، کارول بورتنیک (لهستان) - آنالیزور: روبرت موشاوک (لهستان) - مدیر تیم: یاکوب کویاتکوفسکی (لهستان)

تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مطرح می‌شد اما شکست دور از انتظار برابر عربستان و پیروزی سخت برابر مکزیک، نشان داد که یاران لیونل مسی فرسنگ‌ها با تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی فاصله دارند. آرژانتین برای صعود بدون قید و شرط به مرحله بعد، فقط به پیروزی برابر لهستان نیاز دارد.

ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقابل تیم ملی لهستان

ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقابل تیم ملی لهستان بدین شرح اعلام شد؛ امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، نیکولاس اوتامندی، ناهوئل مولینا، مارکوس آکونیا(۵۹- نیکولاس تالیافیکو)، انزو فرناندز(۷۹- ژرمن پتزلا)، رودریگو دی پائول، الکسیس مک‌آلیستر(۸۳- تیاگو آلمادا)، لیونل مسی، آنخل دی ماریا(۵۹- لئاندرو پاردس) و جولیان آلوارز(۷۹- لائوتارو مارتینز)

شماتیک آرژانتین

ترکیب کادرفنی آرژانتین مقابل لهستان

سرمربی: لیونل اسکالونی (آرژانتین) - دستیاران: پابلو آیمار، روبرتو آیالا، والتر ساموئل (آرژانتین) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: مارتین توکالی (آرژانتین) - آنالیزور: ماتیاس مانا (آرژانتین) - مربی بدنساز: لوئیس مارتین (آرژانتین)

خط زمان تیم ملی فوتبال لهستان در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین

با شکست ۲-۰ لهستان برابر آرژانتین، هر دوی این تیم‌ها راهی مرحله حذفی جام جهانی شدند.

دقایق حساس بازی لهستان آرژانتین:

دقیقه ۷: ضربه لیونل مسی با پای غیر تخصصی از پشت محوطه جریمه توسط دروازه‌بان لهستان مهار شد. دقیقه ۲۸: دو حمله خطرناک برای آرژانتین که نهایتا ضربه خطرناک آکونیا از کنار دردازه شزنی به بیرون رفت. دقیقه ۳۹: با کمک گرفتن از کمک داور ویدیویی، یک پنالتی مشکوک به سود آرژانتین اعلام شد که ضربه لیونل مسی به زیباترین شکل ممکن توسط شزنی مهار شد. دقیقه ۷۳: پاس در عمق تماشایی لیونل مسی، خولیان آلوارز را با شزنی تک به تک کرد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه لهستان به بیرون رفت. دقیقه ۸۶: پاس خوب رودریگو دی‌پائول در موقعیت مناسبی به لائوتارو مارتینز رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک سمت جهت مخالف شزنی، با اختلاف نسبتا کم از کنار دروازه لهستان به بیرون رفت.

شرح گل ها:

لهستان ۰ - آرژانتین ۱/ دقیقه ۴۶ - الکسیس مک‌آلیستر: ارسال زمینی ناهوئل مولینا از نزدیکی‌های نقطه کرنر در حوالی نقطه پنالتی به مک‌آلیستر رسید و او با ضربه‌ای دقیق، توپ را به قعر دروازه شزنی و تیم ملی لهستان فرستاد. لهستان ۰ - آرژانتین ۲/ دقیقه ۶۷ - خولیان آلوارز: انزو فرناندز با حرکتی خوب خود را به نزدیکی محوطه جریمه رساند و با یک پاس دقیق، توپ را به خولیان آلوارز رساند. او نیز با ضربه‌ای و تماشایی، توپ را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه حریف کرد.

کارت زرد:

دقیقه ۴۹: مارکوس آکونیا (آرژانتین) دقیقه ۷۸: گژگوش کریچوویاک (لهستان)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی لهستان آرژانتین:

- هر چهار تیم حاضر در این گروه شانس صعود داشتند. - جو ورزشگاه ۹۷۴ به نفع آرژانتین بود و این تیم هواداران زیادی در این بازی داشت.

نتیجه بازی لهستان مقابل آرژانتین

نتیجه بازی لهستان و آرژانتین، نهایتا با حساب ۲-۰ به سود آرژانتین رقم خورد و این تیم به عنوان صدرنشین این گروه، راهی مرحله بعد شد. آمار بازی لهستان و آرژانتین نشان می‌دهد که آلبی‌سلسته این پیروزی را با برتری کامل در تمام فاکتورهای آماری به دست آورده است.

خلاصه بازی لهستان آرژانتین

شما می‌توانید خلاصه بازی لهستان و آرژانتین را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...